Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Technologie a spiritualita
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 15.12.2020 (18:37:14)

Lidstvo jako celek stojí před velkými výzvami. Faktem je, že v současnosti spadáme pod oblast Galaktické federace. Ti mimozemšťani o nás vědí, pozorují nás, zvažují, co s námi. Protože nás zachránili, jak jenom to bylo možné a jak jsme jim to umožnili svým vědomím a frekvencí.

Než se toto ale stalo, tak s námi hojně cloumali naši nepřátelé - Drakoniánsko . reptiliánsko - greys smečka plná úchylných existencí, které ztratily možnost se normálně množit, zničily si své domovské planety, změnily se na temné duševně oploštělé kriminálníky, technicistní obludy a založily gang, který nás tu velice dlouhou dobu tyranizoval.

Během 20. století uplatily lidstvo - tedy jeho satanistickou složku - technologiemi natolik, že jsme se neuvěřitelně technicky "vyvinuli". Pokud tedy považujeme za vývoj, že mají lidi potíže s krční páteří a datlujou v mobilech a zároveň nějaký magoři vlezou do něčeho, co vzniklo "reverzním inženýrstvím" z trosky UFO za pomocí greys a něčeho, co má víc šupin, než mozkových buněk a vydají se na cestu do budoucnosti.
Na obrázku vlevo má být tento výdobytek "naší" techniky - TR3B doplněný roztomilými potvůrkami z PC her, které mohou simulovat tu galaktickou pakáž, nikoliv federaci.

Galaktická federace simulována vpravo - známý obraz ze Stalkera (1979), kdy dívka umí telekinezi, když už nemůže nic.

Hojně ta situace z filmu odpovídá dnešní realitě. Lidi se radši naučili znovu čarovat a dělat zázraky. Teda někteří. Dopředu nasazení.

Problém dnešního lidstva je v tom, že tou technologií, kterou dostali od zlých mimozemšťanů, se ničí. To je technologie špatných lidstvu a přírodě nepřátelských mimozemšťanů.

Technika a spirituální úroveň musí být v symbioze. Jít dál cestou greys a drako - reptiliánů a jejich technologií (5G) znamená zničit si přírodu, ztratit plodnost a změnit se na ty potvůrky vlevo nahoře.

Hrajeme si s I-phony, ignorujeme tajné vesmírné programy, de facto veřejně známé a věříme na špagetové monstrum. Je jasné, že je třeba změnit kurz.

Co je těžkého pochopit na tom, že kosmos má vědomí, je inteligentní a že doopravdy hmotou jako takovou život nekončí?


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 15.12.2020 > Dám ti radu zkušeného-přečti si a sleduj v tv Teorii archeoastronautů, pak nebudeš trolit nepravdu a smyšlenky, děje se toho daleko víc a už od zrození Země, tohle je jako kdyby se bába vzbudila z komatu... neurážej prosím lidi, kteří ví víc a vidí dál, děkuji

příště třeba poučuj o sexu, rád se něco naučím, i když, velkou šanci ti nedávám, ale překvapení nemohu nikdy vyloučit...

mimochodem, dnes/zítra v 00,30 na čt2 ti dávají pořad o tvé guru Gretě, a pak nezapomeň na pátek-každý pátek stanice ZOOM 22,10 UFO ztracené důkazy

a zítra až se vzbudíš, básnička ode mě pro pěkný den
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.12.2020 > j.f.julian> Julo, děláš pokroky. Mám z tebe radost.
Máš nepopiratelný talent, akorát furt kopeš za svůj koncept. To je starý věk. Vše, co zastáváš a čeho se musí tvá duše pustit a nechat se strhnout faktem, že je všechno jinak.

A díky ti za Grétu. Gréta je taky z drakoniánské linie, která se snaží všechno svést na CO2. Ovšem její nepopiratelná odvaha ji dovedla mezi vnitřní souboj mezi dobrem a zlem, mezi respektováním kosmických zákonů v lidské inkarnaci, či ne. Souboj je napínavý, utkání je kousek před odhalením.

Snažím se multidimenzionálně sladit Gretu s Trumpem, aby se tyto dvě drakoniánské hazardérské existence vzaly za ruce, oddaly se Stvořiteli a vyžvanili před celým světem, že přilítli mimozemšťani.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter