Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Děti vládnou intuicí
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 17.12.2020 (02:44:35)

((...)).

I pro některé respondenty Totemu, ..., td, aneb ..Naše děti apelují



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 17.12.2020 > Co by to muselo být za člověka
<reagovat 
Čtenář - 17.12.2020 > No toto je pomluva, tohleto Okamura bílým holkám určitě nedělá
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 17.12.2020 >

No nechci zase ..nějak vláčet jméno Okamura blátem - bratr Tomia, Hayato Okamura, je naopak členem KDU-ČSL, kandidoval za nás již opakovaně na Praze 6, pokud se nepletu, ...,a je mým přítelem, dá se říci :) (široká veřejnost může pana Hayato O. potkat třeba v kostele panenky M. před Týnem na Staroměstském náměstí, jak tam po Měi sv. apod. medituje před obrazy svatých, td. )
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 17.12.2020 >

(( ...)).


<reagovat 
Čtenář - 17.12.2020 >

Nepřicházíme sem dolů na Zem proto, …, abychom /tu
potkávali, td., „věci ideal“; - neznamená to ale zároveň, že
vesmírně ..pochválen bude ten, kdo /boj

svůj za ..dokonal.ost „všeho“ by
tu/ vzdal! -Jen nespokojenost se stavem věcí
je ..tím ..podnětn.ým čin.itelem přeci, co
posouvá lidstvo (i osobně Tebe ) zase dál

(( ...)).


<reagovat 
Čtenář - 17.12.2020 > A tohleto dělajú i Babišovi již léta
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2020 > :-) No, já si myslím, že děcka jsou pro většinu vypasených unuděných ovcí staromódního střihu, pouze zástupnou figurkou na billboardech.
O svět se musí porvat ti, kterým ještě o něco jde - mladí lidé.
Mě taky o něco šlo. Když jsem viděla, kam to ti staří dementi stočili, tak jsem si prostě zavolala mimozemšťany.

Mimozemšťani? To je blbost. Posmrtný život? Nebuď naivní. Kdo to má furt poslouchat, takovou zpomalenost?

Fakt věříte na politiku jo?
Doporučil 
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2020 > A že "děti" apelují - třeba ty studenti kolem Grety mají pravdu. Normální pravdu. Starý vypasený dementní ovce jim dusí budoucnost, jsou zpracovaný propagandou, jak tupý stádo jdou a jdou a každým krokem zabíjí budoucnost.

Jenže co je mi do nějakýho blbýho CO2, když mi duní do hlavy 5G? A o tom se nesmí mluvit, to je totiž KONSPIRAČNÍ teorie, že mikrovlnné záření je škodlivé zdraví.

Stádo dementů. Všichni jsou zpracovaný na ovce. Ale pravda je, že malým fakanům a mladým jde o hodně. Starým je to skrze jejich nevíru docela šumák.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2020 > Prostě spratci musí vyrazit těm starým břídilům, který se neznaj s mimozemšťanama a nevyznají se v galaxii, moc z pazour!!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.12.2020 > Doteď jsem si o tobě myslel, že jsi normální...
Pro mě konečná!
Body: 1
<reagovat 
 Čtenář - 18.12.2020 > j.f.julian> ale my si s tebou budeme "povídat" nudlo, na nějakou konečnou zapomeň. hehe hehe muhehe!
<reagovat 
 Čtenář - 18.12.2020 > j.f.julian> Tady asi někdo nepochopil, že pro jeho milpvaného Okamuru Tomiho je toto spíše kladné počin
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 18.12.2020 >

Poprvé mi (v ..tomto směru) zatrnulo, když jsem viděl malé děti (možná pouze jedno malé dítě) na plakátě před volbama na jaře r. 1990.

Bylo to sice pro dobrou věc, ..., sice se tam usmívalo,..., ale i tak.

((...)).


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2020 > Zeanddrich E.> Tomu, že to bylo pro dobrou věc bych moc nevěřila. Nikdo moc nepřemýšlí, co bude - zatímco si tady hustíme do hlavy, jak nás "zavraždí a znásilní", tak si instalujeme 5G, slintáme u debilit na internetu a většina lidí si myslí při pojmu budoucnost něco o prdeli.
To je to, co globálně - mocenský systém chtěl.

Jsem zvědavá, kam se to všechno posune, protože doposud na nás mimozemšťani neměli úplně čas - měli plnou hlavu drakoniánů.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter