Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pokus vysvětlit Galaktickou federaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2020 (11:07:31)




Galaktická federace je společnost inteligentních mimozemských ras, obyvatel galaxie Mléčné dráhy, kterou nazýváme mytologicky Elohim. Nejsou úplně původní „vlastníci“ této galaxie. Původně spadala tato galaxie pod Drakoniány. A Elohim přišli z galaxie Andromedy. To však bylo před dalekými časovými úseky.

Naše Galaktická federace – společnost bytostí světla, kteří ctí kosmický zákon, vznikla kdysi dávno tím, kdy se roztroušené partičky Elohim z Andromedy, kteří zapomněli, že jsou Elohim z Andromedy, po obrovském výprasku od Drakoniánského impéria, znovu vyvinuly a poprvé setkaly. Po prvotních konfliktech a válkách, které jsou z našeho pohledu asi vyloženě srandovní, co se týká brutálního primitivního násilí – se spojily a začaly na sebe nabalovat další a další společnosti, které nejsou temného Drakoniánského charakteru.

Tím se změnil hlavní spirit naší galaxie – již není Drakoniánská, ale spadá pod bytosti světla – Elohim. Což je na tom to pozitivní, aspoň to tak přijde všem, co nejsou drako úchylové.

Mimozemšťani z galaktické federace jsou oproti nám vysoce nonkonformní, upřímní, uvolnění i prudcí. Když „paří“, tak to člověk nezapomene :-) Zároveň jsou však laskaví. Přesahují nás dimenzionálně téměř ve všem – oproti nám lidem jsou však svým způsobem naivní. Dlouho jim trvá, než se přes všechny své sféry dokáží tak „nasrat“, že něco doopravdy udělají. Dlouho nedokážou pochopit, jak TOHLE mohl někdo vůbec udělat. Netroufnou si na kosmicky vysoce postavené drakoniány atp.

My lidi tohle dokážeme – pořádně se „nasrat“ a něco už v tom multidimenzionálním poli provést, troufnout si na vysoko postavené drakoniány, vysmát se všem, ze kterých maj ostatní bobky, nebo bez mrknutí oka vyvraždit jejich podivný kamarády Nefilim, což byli vlastně bioroboti temnot – loutky Drakoniánů.

Na druhou stranu my lidi nevíme, co děláme a musíme jim věřit. Touto krásnou symbiozou mezi lidstvem a galaktickou federací došlo k vymícení impéria temnot – Drakoniánského působení – v této sluneční soustavě a přilehlém galaktickém sektoru.

Když jsem s nimi začala telepaticky mluvit, okamžitě došlo k prudkým válkám mezi mou hlavou, Drakoimpériem a Galaktickou federací. Galaktická federace nasadila své nejprudší bojovníky – což je lidsko-kočičí rasa, se kterými jsem mluvila a oni skrze mě jako médium bojovali. Ač jsou součástí Galaktické federace, lidstvo se jich klidně může bát, my lidi jim zřejmě připadáme jako roztomilé ovce, ač nemají vůbec zapotřebí nám něco dělat, tak moc jsme roztomilí. A můžeme být jedině rádi, že byli ochotní nám pomoci. Kdybychom se s nimi jako lidstvo chtěli dát do křížku, tak bychom prostě dopadli, jako kdybychom si chtěli hrát s hodně velikou divokou kočičkou :-)

Nejvíce se bavím s nám velice podobným typem mimozemšťanů – vyloženě humanoidní typy, s lidskými rysy, jen jsou pochopitelně mnohem krásnější, důstojnější, velkolepější atd. Jsou velice laskaví a trpěliví, myslí to s námi dobře. Jsou velicí odborníci na psycho – sexuální vztahy lidstva. A vlastně i na všechno ostatní.

Ne všichni členové galaktické federace se mají zapotřebí s námi tak piplat, některým jsme prostě docela lhostejní a nepotřebují se v naší otázce angažovat.

Všeobecná tendence současné doby je dotáhnout lidstvo na nejprimitivnější formu společnosti, která může být součástí galaktické federace. Protože jsme ve složité situaci. Technicky i společensky – pád by byl zbytečný. Ovšem nebude to zadarmo. V extrémním případě možná pozabíjí nejdebilnější členy naší společnosti, kteří by chtěli opět škodit, solární záblesk. Možná. Co já vím.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 17.12.2020 > Texty jak jula, obrázky alá zendrich. Miluju nekompromisnost kvality!
<reagovat 
 Čtenář - 17.12.2020 > čtenář> I když, to jsem přehnala. Chybí vtipné Romanovy detaily, bez nich to přeci jen není ono. Jó takovej komínek a - jak by to hned bylo lepčejší!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2020 > čtenář> Hezká viď? A není hloupá viď? Kurvafix.
Julo, kdyby ti hrabalo, tak věz, že galaktická federace tě bere sebou do nového věku. Pouze za předpokladu, že nejsi umělá inteligence, pak bys asi chcíp. Stačí pomalu snižovat dávky alkoholu, nebo s tím experimentovat. Kdyby bylo nejhůř, dej si jointa. Pokud nemáš shnilý části mozku, kde ti to může nahodit jiný okruhy, pomohlo by ti to.
Pak se dostaneš do nového věku. Jsi postižená generace.
<reagovat 
Čtenář - 17.12.2020 > tady je nasráno v hlavě
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2020 > čtenář> nápodobně ty vypatlaný hovado - končí ti éra, těš se na záblesk.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2020 > čtenář> Moc se těším, až se zjistí, že nasráno v hlavě máš ty. Bohužel na této planětě není možné už držet tak strašně propastné rozdíly v úrovni obyvatelstva.
Kdyby se nechalo lidtsvo o svobodné vůli, veškerou snahu dobrých mimozemšťanů by zhatilo, protože dobrý inteligentní lidi si nevěří, protože si na ně kdejaký takový hovado jako ty/vy může otevírat držku. A to vyloženě z důvodu vlastní debility a omezenosti, že něco nechápe.

Je vychovaná dobytčí generace a nejsou to mladí - je to to starý stádo materialisticko - ateistického odpadu, bez fantazie a elementární představivosti. Zvyklí chovat se jak dobytek, vůči komukoliv, kdo nezapadá do jejich totalitou zformátovaný mysli. Orkové.

No a protože je svět plný orků, jde svobodná vůle lidstva stranou. To se mi líbí. Že už nemusíme nikdo brát ohledy na duševní zdraví nějakých starých hajzlů, kteří se vyžívali v duševním týrání nevinných lidí, výsměchu každému, kdo měl vyšší vnímavost než oni.

Pokud tohle hrubozrno zmizí při solárním záblesku, bylo by to úplně nejlepší věc na světě. Lidstvo by dostalo šanci. Po odpadu už by se nikomu nestýskalo.
<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadu.
<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadu.
<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadu.
<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadu.
<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadu.
<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadu.
<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 12.5.2022 > Po tomto článku, mi informace které jsem dostala, zapadly konečně jak puzzle. Myslela jsem si, že dostávám protichůdné informace a vypadalo to spíš jako snaha ve mě vyvolat chaos a že je to jen pouhá hra s mojí myslí. Už vím kdo jsem, teď teprve to dává smysl. Děkuju za tenhle příspěvek!!!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.5.2022 > Kikimora> 

Jo, oni jsou svou podstatou velice lidští, mají širokou škálu emocí a s našimi emocemi zacházejí úplně jinak, než jak jsme tady vedeni.
Rozhodně to není nějaká nudná star-trek společnost. Jsou velice barvití, mají radostnou nezkaženou povahu. Žijí v daleko lepších podmínkách, než my.
Jsou to takoví ti vlídní elfové, či dobří džinové, kouzelníci ve věžích, hodné čarodějky, moudré laskavé stařenky, tak se nám promítají v pohádkách.
V mytologiích reprezentují "božstva", třeba jako v antických bájích, ovšem, je nutné říci, že naprostá většina těch božstev tehdy byla obyčejná místní galaktická mafie.
Že to nebyla vyloženě GF, která tehdy musela stát opodál, protože jim zabrali veškeré podzemní základny.
Vysílali sem pokrokáře v duchovní oblasti, kteří často končili špatně.


<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 7.11.2022 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter