Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidstvo a mimozemšťani v současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 18.12.2020 (10:17:11)



Lidstvo je v současné době v situaci, kdy časoprostor v našem slunečním systému a přilehlém okolí vybojovala Galaktická federace. A vyhnala odsud a tím i de facto z celé Galaxie Drakoniány. Byli jsme klíčový sektor galaxie – kdyby tu vyhráli Drakoniáni, hrozilo by, že znovu získají sílu a začnou se znovu rozpínat a Galaxie znovu padat do temnot. Ovšem vyhrála Galaktická federace a Drakoniáni jsou už v současné době bez šancí na znovuokoupení tohoto sektoru a v galaxii se natolik zvedla základní frekvenční úroveň, že už vyhrálo prostě „světlo“.

Na této planetě se na tomto vítězství podílelo mnoho lidí – z celkového procenta počtu lidstva samozřejmě malá procenta – byli to jak lidé, kteří se nacházeli v podzemních systémech s cílem zničit ilumináty, tak šiřitelé informací a vzbouřené armádní složky superutajených programů, tak psychická média – čarodějové v komunikaci s mimozemšťany, kteří vytvářeli psychické – mentální – informační cesty v časoprostoru lidstva a naší planety, aby mimozemšťani mohli vůbec něco dělat. Nemohli to udělat za nás. Lidstvo to muselo psychicky dokázat – muselo prokázat, že se nebojí a že to, co se děje, správně chápe.
Proto proběhla multidimenzionální čarodějnická válka i přes lidské hlavy – jednotlivci, zástupci lidstva, byli buď stabilizátoři lidského planetárního pole, nebo byli warrioři, kteří zabíjeli nepřátele.

Jak byli lidé schopní nepřítele zničit a zabít, tak byli stejně schopní zastabilizovat vysokofrekvenční prostředí – bylo by naivní myslet si, že je možné Drakoniány jen „přemeditovat“ a na druhou stranu, kdyby zůstalo jen bohapusté vraždění, zůstali bychom frekvenčně dole.

Válka to byla šílená a děsivá – šlo v podstatě o to, „vymlátit peklo“ a pekelné mocnosti. Normální člověk by se do toho s touto myšlenkou rozhodně nevrhl. Ovšem, v 21. století s fenoménem UFO na obloze a telepatickým spojením s Galaktickou federací se z pekla stanou „podzemní mimozemské systémy“ a z pekelných mocností „ilumináti a zlí mimozemšťani“. A to už vyvraždit čarodějnickou válkou jde – protože ten spravedlivý odpal, který ženská získá, když zjistí, že ji dlouhodobě ničí život nějakej úchyl s tlačítkem v podzemí, je tak obrovský, že to doopravdy na vymlácení pekla stačí.
Stačí převést tento spravedlivý odpal do těch technologií – které jsou časoprostorové a spojené s vědomím – a všichni ti chytráci prostě zašli.

Ilumináti a celkově tento globálně-mocenský systém se snažil lidstvo na tuto dobu tak psychicky zdevastovat, aby to lidstvo nemělo šanci vyhrát. Je pravda, že doposud to bylo „o lidstvu bez lidstva“ - absolutní většina lidí absolutně netušila, že v minulých letech šlo o všechno.

Krásné je, že to i nadále bude „o lidstvu bez lidstva“ - protože je prokázáno, že kdyby se lidstvu nechala svobodná vůle, tak je natolik materialisticko-ateistické, misogynní a vůči planětě ignorantské, že by úspěch Galaktické federace zmařilo a rozhodlo se jít cestou trotla. V tom případě by ale muselo odevzdat veškeré technologie, které mu nepatří do ruky. (nebyl by internet) A vývojový návrat by byl po takové deprivující zkušenosti téměř znemožněn a lidstvo by stejně zaniklo. Nebo úplně zdegenerovalo, takže zaniklo.

Proto má galaktická federace povolenku s námi nakládat i proti naší vůli – já si myslím, že to bude proti vůli cca 20 procent obyvatelstva, které možná stejně zahynou při solárním záblesku, kvůli své nízké vibraci.

Rozhodně je to lepší verze, než aby na těchto 20 procent hloupých surových lidí doplatil zbytek, 80 procent lidí, kteří se dají zkultivovat na slušnou galaktickou společnost. Tzn. vymizí materialistický-ateismus, zastaralá rigidní náboženství, misogynismus a misandrie, a opovrhování přírodou. A lidstvo snad konečně pochopí, že vesmír je inteligentní.


Poznámky k tomuto příspěvku
Diaz (Občasný) - 18.12.2020 > od špinavý kundy nikdo nic číst nebude, tečka, ty píčo!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2020 > Diaz> Fakt si myslíš ty debile, že to píšu pro tebe jo? Ne, to je pro hypotetického čtenáře, třetího z pěti, který má v hlavě mozek. A taky aby to někde viselo. Aby se o tom aspoň trochu vědělo, když už si o tom povídají ženský na uměleckých serverech, tak to asi půjde ven časem, že? Vrabci v Čechách tyhle kraviny vědí vždycky první.
<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2020 > Diaz> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadu.Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadu.Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadu.
<reagovat 
 Čtenář - 18.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Zmrde teploušská, migrantská, i mrdka by pochopila, že tě tu nechcem a odešla by dřív než dostane přes rypák.
My tu takový sprostý prase, který napadá autory nechcem, tak vyjeď, prostitute přestárlej, jasný?
<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadu.
<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadu.
<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadu.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2020 > čtenář> Vyliž si.
<reagovat 
 Čtenář - 18.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Pošlu na vás egila. Ten už vás naučí. Oba!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2020 > Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadu.

Jasně, už jsme to slyšeli hodněkrát. A navíc to není úplně pravda.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter