Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NELLA, TO JE JINČÍ KAFE
Autor: Diaz (Občasný) - publikováno 8.2.2021 (11:29:12)
Nella, to je dílo! Musíme si trochu zlepšit náladu, když se tu hádaj dvě přestárlý frigitky!
Ony maj místo pohlaví celulitidu, pysky jak vohnutý gumáky!

Už aby je naočkovali, bude od nich navždycky pokoj!


Poznámky k tomuto příspěvku
ZZTOP (Občasný) - 8.2.2021 > stříkací panenka
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 8.2.2021 > tak to je pohled pro Bohy, jíťa a zdenda si nejenom vytřepou ptáka do trenek, ale zlostí a závistí se jistě zase pohádaj! O prcině, asi bude i kritika týhle suprový kočky, už se těším!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 8.2.2021 > čtenář> když neprcáš tak nejsi ženská, hotovo dva
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.2.2021 > čtenář> 

já čekám na důstojnou julianovu registrovanou odpověď infiltrace zalez
<reagovat 
 Čtenář - 8.2.2021 > PřilítliMimozemšťani> Haha, hahaha. Dustojnou julianovu. Pchecheche. Tohle ale byla, tricetisestileta kvetinko s drevnatejicim stonkem.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.2.2021 > čtenář> 

Se musím smát, znovu to dotáhnem na stalinskou obhajobu, kde hitler závidí, bude to nad sto deset příspěvků a pak si to zazálohuju :-D
Květinka - já nemám stonek ty debile, já lítám v časoprostorových záležitostech, ve kterých ti soudruzi selhali.
<reagovat 
Čtenář - 8.2.2021 > Se musis smat. Nucemy usmev no. At ti to nezustane jako julovi zaliba v nejlacinejsich stetkach.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.2.2021 > čtenář> 

namlouvej si to jak s těma lampionama.
Nebuď nervní.
I skupinová temná ještěří vědomí mají příslušné geneticky mofifikované DNA a mají mozek a nervovou soustavu,
protože jsou infiltrovaný v lidských inkarnacích.
A ta nervová soustava, když racionální příjem informací je znepokojující, může vytvářet efekt naštvanosti emočního původu.


<reagovat 
Čtenář - 8.2.2021 > Ona ta zena ma kalhotky. Julo, my vime, ze kunda te nezajima, ale tanga a jine provazky v prdeli nejsou dobre na pipku. Zanety z pohybu hovnich rezidui, prdy presmerovane zarezem a tak.
<reagovat 
Čtenář - 8.2.2021 > No Marto, najit si snoveho milence v julovi, takovem sice politovanihodnem, ale slusnem cloveku, byla to dobra volba? Asi ano. Sice te jmenovite urazi, ale ty se ho stejne nevzdas. Jsi tak hodna, nebo je to nejdrsnejsi projev opustenosti? A ted si predstav, ze az prileti ufoni, ani ty te nebudou chtit pichat. Kdyz dneska nechce ani sedmdesatileta, neodpanena troska.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.2.2021 > čtenář> 


Se mi furt bojíš o ten sex, já bych se bála spíš o ty lampiony, být tebou :-D
<reagovat 
Čtenář - 8.2.2021 > Ona je nejaka nastvanost neemocniho puvodu? A jak jako mofifinkovane. Jako upravene fifinkou? A co mispulin? A bobik? A videla jsi nekdy naheho pinďu? Ne, promin, zase se budes muset smat.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.2.2021 > čtenář> 


já ti tam ten překlep nechám, to je sranda
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.2.2021 > Nella, to je krutá past!
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.2.2021 > Diazi, to je nářez, viď? Staré pušky se hádaj! Prosím, my to nečteme, proč se nehádáte na své stránce? Jenom mě to zajímá, nebojte, já vás tam rušit nebudu a pochybuju že někdo jiný by to měl v úmyslu. Možná, kdyby se váš Název jevil jako JAK JSEM ŠLAPALA... tak bychom se přemohli, ale jinak nic pro normální lidi, natož pro poety!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.2.2021 > j.f.julian> to víš julo, minule jsem se tě zastala, což hrdinně ignoruješ a vznikla z toho stodeseti příspěvková věc plná odhalování
<reagovat 
Čtenář - 9.2.2021 > Jula, to je jinčí prase.
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 9.2.2021 > Chápu vás, odkvetlé stříkací panenky, dnes již staré hajtry s inkontinencí, se zvadlými dlouhými prsy, jste zklamané životem i samy sebou a rády byste vše špatné svedly na muže, ale je to jen vaše vina!!!
Tak vyčmichněte z mého prostoru a zavřete píči!
<reagovat 
 Čtenář - 9.2.2021 > Diaz> Chape vas, neb tim sam jiz prosel :)
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 9.2.2021 > PÉČKO je vždycky víc než láska, tak prosím žádné dotýkání. líbání MUCHLOVÁNÍ, NA DĚTI MÁME ZKUMAVKY!
nestrkej pyje do matky!

TOTO JSOU SLOVA KLASIKA...
<reagovat 
Čtenář - 9.2.2021 > Tady draha ufounko vidis, jak zhruba se julan smiruje s damskym odmitnutim. On je vlastne incel.

Incelulián.
<reagovat 
 Čtenář - 9.2.2021 > čtenář> Nee, tohle je tva chyba. Mela jsi s nim jit popijet kavu a pak mu vestit z logru velkolepou budoucnost v literarni i sukaci sfere. a bezprostredne jsi mela sve proroctvi naplnit noci plnou panevni vasne. Jenze nee, slecna je upejpava. Vysledkem jest dalsi judluv misogynsky zachvat. Jeste ze tu mas par jesterek, jinak bys to nemela na koho svest, ano, ano!
<reagovat 
Čtenář - 9.2.2021 > ty 2 kurvicky co tu troli potrebujou mrdaka jak sul😲
<reagovat 
Čtenář - 9.2.2021 > Vis Magdo, konecne jsem dojat. Nikdo neokeca, ze tohle je pokrok. Nez jsi tam naflagala stare dobre hovadiny, zpusobne ses omluvila. Mam te rad, Magdo.
<reagovat 
 Čtenář - 10.2.2021 > čtenář> https://youtu.be/yWFCLAblWL8

tohle je nejdůležitější - všechny vaše kecy jsou na hovno!
<reagovat 
Čtenář - 9.2.2021 > A po omluve prichazi prosba. Magdiku, delas pokroky jak ten maly lampion, ktery jednou vychovas spolu se svym jemne vlnitym androgynem
<reagovat 
 čtenář Než se načančám - 9.2.2021 > čtenář> Ja jsem hezky.

My: Souhlasime!

Dekuji.
<reagovat 
 Čtenář - 10.2.2021 > čtenář> Protiřečíš si-nemrdáš-nechováš!
Dokážeš si představit, že by taková leklá ryba a nicka měla dítě? To by muselo ležet nadosmrti v diagnosťáku na hadičkách!
Ty zapomeň na fakana, prcej zvířata, hňupe!
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 8.2.2021 > ty vole, ta by stříkala jak anglická královna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 10.2.2021 > ZDŠ Litovel 9A> dobře řečeno, ty krávo, píšu si!
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 10.2.2021 > ty budeš mít děti po přechodu? a kdo by prcal starou hajtru? sni dál a nevotravuj, frigitko
<reagovat 
Čtenář - 11.2.2021 > Je pravda, že nejsvěžejší vůně z jejích intimních partií již vyvanula, leč - buďme upřímní - ty bys po ní skočil jak gumídek po hopsinkové šťávě, jenže tobě ona nedá, ne ne. Dokonce ani fotku na honění.
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 11.2.2021 > proč píšeš v 3 osobě? On ti taky nedá, zoufalko frigidní
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 11.2.2021 > co to meleš, proč já s prostřelenou hlavou? víš vůbec komu odpovídáš? Pro tebe už je pozdě, tebe už nikdo nenamrdá!
<reagovat 
Čtenář - 11.2.2021 > já bych tu nellu rozmrdal... to je ďábelská prdel...
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 11.2.2021 > tady i buchty vytekly
<reagovat 
Čtenář - 8.2.2021 > Ona Magda, jak se v pondeli vrati na ubytovnu a privede se k orgasmu, to je pak nad veci jak heliovy balonek. To se s ni vubec neda vymrdat. Povime si zitra rano, az budes zas markovat povidla.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.2.2021 > čtenář> 


Nesnaž se ještě větší sprostotou předstírat emoce.


Zvláště výživné pasáže, kterými se snaží obhajovat členové NWO, impéria temnot.



"Čtenář - 7.2. > jen pro vaši radost: lidé s oslabenými propoji mezi raciem a emocemi jsou tajně zkoumáni armádami všech mocností
už od padesátých let. takže tito jedinci jsou už dnes prakticky ve vedoucích pozicích VŠUDE. proč? pro rozvoj civilizace a zvyšování kvality
života všech! neříká se to (aby zemina nadlimitně netrpěla a dál pěkně chodila do práce), ale dneska to vědí všichni byť jen lehce
nadprůměrně inteligentní. že to dál nemá smysl tajit, uznaly tajné služby už asi před deseti lety, poslední pětiletka je skloňováním
a přijímáním psychopatie do civilního života přímo posedlá. ale tydýti to neuvidí, dokud to nebude řikat havel a láďa hruška v televizi, že?)
kdo si stěží stihne myslet svý, žádnýho chápání širších souvislostí prostě nedosáhne // takže co čekat na totem?
názory mimořádně hloupých a nevzdělaných ufonů, alkoholiků, teplometů z principu a jiných mameluků. kteří ale nejsou líní psát,
a proto mi den co den dodávají nové podoby mudračení. proto budu totem vždycky milovat.


...




Je to zlatíčka jinak. Podle jíťi přiletí mimozemšťani, aby přivedly lidskou společnost ZPĚT k dobrotě a lásce (tedy ke stavu,
který tu vždy byl, a teprve v poslední době zumírá;)). A pak jsme tu my, psychopaté (ve smyslu odborném, nikoliv etymologickém nebo tolikrát
už v historii účelově pokrouceném). Takže ještě jednou, děcká: emoce byly funkční evoluční nástroj. Dnes je překonám bude nahrazován.
Protože kdo se nepatlá v emocích, vůbec nemusí být zlý. Dokáže se správněji rozhodovat a především - nemusí zbytečně trpět.
A TO BUDE ÚSTŘEDNÍ ARGUMENT, PROČ SE (I) GENETICKÝMI MANIPPULACEMI bude psychopatie vyrábět u všech. TAK bude vypadat zítřek.
Prostě ufouni ani julové nejsou lidé zítřka. A ta buzna od lachtana už vůbec ne. Kdo tedy? No my, psychopaté:))), vždyť vám to řikám potřetí.""



...


... inu
je na každém, "co je ještě sranda"



<reagovat 
 Čtenář - 8.2.2021 > PřilítliMimozemšťani> A to je fakt pravda, jo?
<reagovat 
 Čtenář - 8.2.2021 > PřilítliMimozemšťani> A to je fakt pravda, jo?
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 12.2.2021 > PřilítliMimozemšťani> 


Emoce jsou, mimo jiné, ..velikým rezervoárem energie, ..., a je to jeden z důvodů našeho pobytu zde dole na Zemi učit se zvládat její transformaci do „užitků" nejrůznějšího druhu

((...)).


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.2.2021 > čtenář> 



Ty výroky jsou pravda - to doopravdy napsal úchyl NWO.
A že je to fakt i pravda, to denně vidíme.
Otázka je, jestli to i chceme.
Já to třeba nechci.
<reagovat 
 Čtenář - 8.2.2021 > PřilítliMimozemšťani> Holky to chtěj taky, ufoune. I když nevědí co přesně. My ale máme inspirativní údy. A ony si nakonec kvíknou, rumělé.
<reagovat 
Čtenář - 12.2.2021 > Nejde jen o transformaci v neco smysluplneho, ale i vedomi jejich subjektivnosti. Ktere by melo stacit, abys emfatickymi vylevy neterorizovala nevinne obeti doslova na potkani.
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 12.2.2021 > stupid
<reagovat 
Čtenář - 12.2.2021 > Mno, krapitko dramatizujes, vid? Tvou identitu jsme ztrojili, resp. zectyrnasobili, aby bylo uplne jasno, s kym mame tu cest :)) Ostrakizovat te tu nikdo nemuze. Ale hlavne jsme te skadlili par dnu vloni. Ty se v tom doslova rochnis jeste v unoru. My jsme to vlastne delali pro tebe, jelikoz ty z toho doslova zijes
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 14.2.2021 > https://youtu.be/Ouf151l7mSs

a tohle je podle bohuni ošklivá holka...
tak se předved ty socko, at to porovnáme
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter