Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
JSI?!
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 24.6.2021 (19:43:19)

~ JSI?! ~


Jsi Chvilkař, Pirát, Covidář, jsi samozvaný demokrat?
Jsi feťák, bonzák, novinář, chtěl bys náš život přeorat?
Jedno si zapiš za uši!
Lesby, buzny a devianté patřili vždycky do díry,
ty usmolenej teplouši..
Mezi hloupými jsi premiantem!

Jsi eurohujer, liberál, komouš, zloděj a fašista,
jsi konspirátor, rudej svetr? Sajrajty smáznem do čista!
Jsi šikanér, šmejd, podvodník, jsi mediální darebák?
Máme pro tebe stejnej metr; brzo dostaneš na rypák!

Jsi lhář, ignorant a demagog;
hoaxy vydáváš za pravdu?
My budem volit VOLNÝ BLOK,
a ty jsi, šašku, pro srandu!







Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 25.6.2021 > jula, jíťa a egil. tak tak, tak to má správně být.
<reagovat 
 Čtenář - 25.6.2021 > čtenář> SI ZAPOMNĚLA NA ZENDRICHA. NEDÁVNO SE VRÁTIL, NEVŠIMLA SIS? ÚCHVATNÉ OBRÁZKY TU MĚL. HEZKY VYBARVENÝ. ÚŽAS!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 26.6.2021 > hlavně TY se prosím nevracej - je tu klid!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.6.2021 >

Proč tam máš toho zelenýho ufouna? První a surový, co jsem chtěla napsat, bylo alza.cz. Ale to by bylo hnusný.
Volný asi ve volebním plánu ufouny nemá ne?

Ale oni stejně přiletí - to bude průser bože můj. Lidi nakrmený vetřelcem, ty se zelenou zeta reticuli alzou, prý sebevraždy z toho hrozí.
A přitom vyhrála Galaktická federace, co sejmula Jehovu, co víc chtěj?

A proto:

https://www.youtube.com/watch?v=sfAi-xC4IlA




<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 25.6.2021 > PřilítliMimozemšťani> Protože znám Teorii archeoastronautů!!! Až se přivzděláš-nebudeš se muset ptát!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.6.2021 > j.f.julian> Nechceš dát nějaký reálný odkaz na tu teorii? Já jsem to jednou googlila, ale je to tak úžasně všeobecný pojem, že je to k ničemu.
Vyleze paleoastronautika.
Vždycky mě rozesměješ, když mi omlátíš o hlavu, že se mám dovzdělat. není nic víc řachlýho, než radit někomu, kdo má hlavu plnou války o tenhle svět a vybavuje se s alieny, ať se dovzdělá s nějakou paleoastronautikou.
No nic juliane, klidně mi dej reálný odkaz, ať se teda můžu dovzdělat.

Mně tenhle zelený mužíček nebaví - stylově to vychází z rasy zeta reticuli, která má na svědomí Hitlera a 2. světovou válku,únosy lidí a pokusy na nich, tyhle šedivci to s námi, stejně jako reptiliáni nikdy nemysleli dobře.
Když se řekne mimozemšťan, lidi si vybaví šediváka, může být i natřený nazeleno.
Jenže to jsou zrovna nepřátelský kurvy.




<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 26.6.2021 > PřilítliMimozemšťani> jak jistě víš, tak se v pc, int ap. neorientuji, kdybys chtěla poradit v sexu...(sem bych dal smajlíka, kdybych to uměl).
Na Prima ZOOM dávají už léta o Teorii archeoastronautů, každý díl vysvětluje jinou tématiku, ale vždy spojenou s tou Teorií, dokonce ty názvy dávných archeoastronautů, ale i toho pořadu se mění, ale to je vedlejší, hodně jsem o tom i četl, ale odkazy stejně nejsem schopen předat, myslím dokonce, že ty díly jsou i na youtubu, zkus-momentálně nejsem schopen to hledat-každý díl ti otevře oči, protože je dál než tvé vědění-nic proti němu, a o světelný rok dál, než jsou vědci a znalosti lidí zblblých evolucí a podobnými bláboly!

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.6.2021 > j.f.julian> Něco jsem už taky viděla - tyhle dokumenty nejsou špatné, ale jsou velice opatrné v zásadních věcech - pořád je to takový alternativní mainstream.
Je to taková učesaná realita toho, co se skutečně děje.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 26.6.2021 > hlavně pohlavně!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.7.2021 > tohle je příspěvek pro všechny lidi postižené totalitou covidářů...

https://fb.watch/6uT5txJhgk/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 4.7.2021 > přetiskuji...

po debatě poslance Volného a pana Hlásenského...



Takhle... vše je jednoduché a zcela jinak! Řešení je prosté, jak už všechna geniální řešení bývají! S lidmi, kteří okrádají národ o miliardy, jsou zodpovědní za tisíce mrtvých a jejich plán je vše ještě zhoršit se vyjednávat nedá a nesmí. Poučte se z dějin!!!!!! Jediné v čem je potíž je, KDO tomu zavelí? Kdo se ujme toho jediného možného řešení?! Pan Volný, pan Hlásenský, Dan Landa, j.f. julián se stranou Radikálního řešení??? 1-je třeba ustanovit LIDOVÉ SOUDY 2-je třeba pořídit VEŘEJNÉ SEZNAMY covid mafie+Bílé mafie+promigrační mafie, aby ti lidé věděli, že budou souzení nikoliv Chvilkařskou justiční mafií, ale lidmi-občany, které poškodili, poté je nutno prozatímně obnovit TREST SMRTI pro vrahy a vlastizrádce, trestat nemilosrdně a přísně, lidi, kteří šíří Poplašné zprávy a dovést národ do opravdu Svobodných voleb. Je úplně jedno jestli tomu budete říkat převrat, nebo navrácení svých věcí zpět do rukou národa, podstatný je výsledek. Chce to drobnost-převzít tu zodpovědnost, a odvahu. Organizovaný zločin nikdy nikdo "nepřemluvil", to snad víme všichni, musíme být akčnější, tvrdší a chytřejší než ONI! Jistě, že se ohradí nyní mnoho bonzáků a lidí, kteří z dnešní situace tyjí, mnoho vychcánků za pecí a lidí, kteřým se "vlastně moc neděje", ale jestli chceme žít, žít svobodně, dýchat svobodně, tak prostě a jednoduše musíme trestat! MY MÁME VE SKUTEČNOSTI MOC, ne ta banda zaprodaných vlastizrádců! Tak jak to nyní vedeme, tak opět zůstaneme nakonec ostrovem nesvobody a té nejtvrdší diktatury, jakou jsme již zažili! (tedy alespoň my, zkušení)






























Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2021 > analfagot> Tak to bude opravdu Svoboda, když před jejím definitivním nastolením lidové soudy popraví jen tolik nelidů, které tihle magoři označí za viníky. To si to pak budem děsně užívat, že budeme svobodní a konečně nás zas bude chvilku okrádat někdo jiný. Lanďák a Julián, naděje zítřka i pozítřka. Předpokládám, že si oba vůdci spravedlivě rozdělí pravomoci, aby hned v počátku to krásné osvobozenecké hnutí neoslabila nějaká frikce. A nezapomeň, že si musí oba napatlat na držku českou vlajku jak fotbaloví fans, než promluví k lidu a proslov zakončí jak Šmel Gibdaughter ve statečné ledvině. I když je možné, že lampionka navrhne úplně nový motiv vlajky pro novou a lepší dobu. A kdo se jí vysměje, bude rovnou rozdrcen a sešrotován za hanobení nového a lepšího státního symbolu. Ke státním symbolům jistě díky ní přibude také čínský lampion. Nebo spíš méďa. Tak jako tak, já jen doufám, že ty lidové soudy povede egil, kterého už zajisté svrbí geosoudcovské kladívko. Ten jak se rozmáchne a do úderu vloží celou svou masu, dopad spravedlnosti bude tak drtivý, až odsouzencům spadne čelist. To pohrdání egilovo bude ještě horší než sama smrt. Jakmile udeří egil, šutry se drolí napadrť. Věřím, že s novým establišmentem se pokurví i kurvísek. On to tak nemysleeel. On je chlap rovný jak jeho nosní chlup. On jedině z očí do očí, přes brejličky. On je morální držák a prázdný stojan na rezavá kola, která jediná asi zbudou občanům nového, lepšího, prosperujícího státu, takže i kurvísek se prokurví ven ze své provinilé samoty. A pak, pak už bude nafurt dobře, protože vědci osvíceni novými poznatky, jež vyjdou najevo po připojení vědmy jitky křovinaté kosmopitky na vesmírný tok duševnch zdrojů, objeví elixír věčného mládí a kód na nesmrtelnost, takže janďák a lulián ani nemusí hledat nástupce, jimž předají Říši svobody a věčného dobra. Prostě se obětují věci a povedou to sami až... až... úplně do řiti. Hlavně ať se ta Říše jmenuje Totemistán.
<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2021 > čtenář> No já doufám, že kurvísek dostane v nové Říti dobra nějakou významnější úlohu než opěrák rezavých bicyklů. Vzhledem k tomu, že zkorumpované poroty několika pěveckých soutěží se ho pokusily umlčet, aby už ani Muk, bych si moc přál, aby tento zakázaný šumělec (šumař + umělec) v nové době konečně pocítil hřejivé objetí úspěchu a uznání jeho šuměleckých kvalit. Třeba by mohl navrhnout povinný státní kroj, uniformu Svobodistánu. Bylo by krásné, kdyby děti nové doby chodily do školy ve stejných, jak kurvísek rovných, jak kurvíškův hlas zvonivých gaťatech, s písní na rtu, kterou taky složil kurvísek, ne nějaká prorežijní modla doby minulé, co ho okradla o autorská práva! Kurvísek je underground, ale už dlouho nebude!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 4.7.2021 > HH nečtu, ale díky Bohuňe za snahu👀
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 4.7.2021 > j.f.julian> já se ze slušnosti pokoušel číst to kratší, ale vzdal jsem to, česky to není, nerozumím tý hatmatilce feťáků, takže jsi o nic nepřišel, zduř
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 4.7.2021 > analfagot> zduř buřt kámo, jde po mně ňaká 16+, tak nepiju, abych si to po letech užil... (až 12.7.v casinu rozbijem bank)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter