Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
EGIL BOHUŇA ADMIN a ?
Autor: pomsta (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 3.8.2022 > kterej z těch čůráků je bohuna?
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 3.8.2022 > ten uprostřed!
<reagovat 
Čtenář - 3.8.2022 > bohuno, to jsou 4 kokoti v jedny piči, ze? takhle nejak jsi prisla na sver, jiťo
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 3.8.2022 > bohuna jsou všichni 4 čůráci a jedna jetá píča!
takhle má ta svině rozmrdanou prdel, přesně takhle!
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 3.8.2022 > POMSTÍT SE ZA SEBE JE NEJENOM SPRÁVNÉ,

JE TO TVÁ POVINNOST!
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 4.8.2022 > Noicole Love prostě umí, ne jako Zeandrich a Egil, škoda že se tam nesrovná víc Igelitů, ta by jim dala všem, pak by jim nachcala do držky a nechala se pokálet! A S CHUTÍ a to je důležité! Vidíš ty slovenský prase, jde to i bez koksu, jen chtít a mít radost ze života!
<reagovat 
Čtenář - 3.8.2022 > to je progres🤓ale co jsme cekali kdyz zde dovoli nedodrzovani pravidel a dokonce i totem je porusuje, za to podekujme jen a jen tomu, kdo je nevymahal😎👍
<reagovat 
 Čtenář - 4.8.2022 > čtenář> ANO ANO julo, TO JSTE CECKALI. TAK!
<reagovat 
 Čtenář - 4.8.2022 > čtenář> ano ano, bohuno, mrdala bys, ale aspoň si vyhoníš kůži, viď ty píčo, kolik tys měl čůráků v prdeli to už nikdo nespocítá, viď, hnuse
<reagovat 
Čtenář - 4.8.2022 > hele, to jste ještě neviděli pyskáče týhle děvky, takhle má stejně vytahanou prdel egil!
<reagovat 
 Čtenář - 4.8.2022 > čtenář> bohuna by nám mohla ukázat kokota, teda ty 2 cm co má, takhle vypadaj průměrný čůráci, cikánko maďarsská co neumíš česky!
<reagovat 
Čtenář - 4.8.2022 > egile, ty bys nám ukázal pochvu? ty vole, to je debil, já se z něj poseru z kreténa slovenskýho🤪🤪
<reagovat 
Čtenář - 4.8.2022 > bohuno, ty máš tak krásná varlátka!
<reagovat 
 Čtenář - 4.8.2022 > čtenář> škoda že neni vidět jak je obřezaná židobolševička!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
<reagovat 
 Čtenář - 4.8.2022 > čtenář> přesně, bohuňo, na ženskou máš lesklý kulky jako mů kokršpaněl!
<reagovat 
Čtenář - 4.8.2022 > tak co se děje egile, zavřel si hubu? to je jen začátek☠️zmrde buzerantskej
<reagovat 
Čtenář - 5.8.2022 > Proč jim to tu konečně nezakážou?????????????????!!!!!????????? Takoví věci proti slušnosti?????!!!!!!!!???????
<reagovat 
 pomsta (Občasný) - 5.8.2022 > čtenář> CHACHACHAHIHIHI

a proč na to koukáš ty PRASE!

Tady se zakazuje POEZIE a NÁZORY!
Kunda holá cecky ven nikomu nevadí, jelimane!
<reagovat 
Čtenář - 5.8.2022 > A TO VŠECHNO TOHLE Z EGILOVA VĚČNÝHO CHYTRAJZNÍČKOVÁNÍ. A JAK JSME KDYSI MĚLI TOTEMÍČEK RÁDI. A JULU A JEHO POEZII JAK JSE MĚLI RÁDI. MOCINKY MOC. A PAK PŘIJDE EGIL A VŠECHNO TO ROZMRDÁ, ZMRD.
<reagovat 
Čtenář - 5.8.2022 > To víš, egil je porno egil z petřína, s tim nehneš, tak to musí být.
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 5.8.2022 > TY PRASE, proč na to čumíš a proč si honíš frndu?
Mrdání, to neznáš, co?
<reagovat 
Čtenář - 5.8.2022 >




Ano ano, egil a jeho učeň jula, velká dvojka totemu. TAK má být!





<reagovat 
 Revival Anála+jfj (Občasný) - 5.8.2022 > čtenář> co říkáš, ty prase, na Juliánův nový film TOP GUN II., my myslíme že to je majstrštyk a Julián je tam fantastickej, co?
Doporučil 
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 5.8.2022 > ještě bychom rádi znali odborný pohled MIMOZEMŠŤANKY!? Jak na toto zvířecí kopulování nahlížejí Šediváci? A co Reptiliáni, nejsou to náhodou ONI, kdo przní tu českou kurvu Bohuňu egil pastelku? Chtěla by ses přidat a chtěla bys dva kousky spíš do rektálu nebo do uslintaný škytky?
<reagovat 
Čtenář - 5.8.2022 > DOBŘES JIM TO NANDAL JULO, TOHLE SI BUDOU PAMATOVAT. A ZVLÁŠT TEN ŽAŽA, TEN UŽ SI SEM PO TOMHLE NETROUFNE ANI NAKOUKNOUT. SI PROSTĚ HUSTOJULA, JAKO JE EGIL PORNOEGIL, TY SI HUSTOJULA. ALE NA UFONKU BY SI NEMĚL BÝT LÝ, VŽDY´T SI TĚ TOLIKRÁT SNAŽILA ZÍSKAT ZA KAMARÁDA A TYTAKHLE JULO? A TO TĚ MOHLA VZÍT TAKY DO RAKETY A BYI BY JSTE SPOLU ŠTASTNÝ NAVĚKY. A TY TAKHLE...
<reagovat 
Čtenář - 6.8.2022 > Proč redakce nezajistí konečně slušnost na Totemu???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????!!!!!!!!!!!!?????????????????????????
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 5.8.2022 >
https://www.facebook.com/1547887836/videos/997607970925761/

tohle je důležitější než Buhuňa s egilem, ale zase jen pro chytřejší, POZOR!!-fašističtí SLOVÁCI, moc se vám to líbit NEbude!
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 8.8.2022 > j.f.julian> Slováci jsou asi na dovoleene na Slovensku
<reagovat 
Čtenář - 7.8.2022 > Ž8DAM znovu redakci, aby o k a m ž i t ě!!!!!!!! navrátila SLUŠNOST NA totem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 pomsta (Občasný) - 8.8.2022 > čtenář> ANONYM nemůže NIKOHO o NIC žádat, blbe!
Když nemáš slušnost se přihlásit, tak táhni na Slovensko, nebo na UA, vezmi fašistickou zbraň a BOJUJ za slušnost sám, hovne!
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 8.8.2022 > redakce na tebe sere, ale když mi vysvětlíš PROČ na to furt čumíš, tak to smáznu sám!
Ještě tě žádám, abys okamžitě stejně odsoudil ošklivé útočné a sprosté komentáře pod příspěvky autorů! Taky tě žádám, abys okamžitě zveřejnil svou fotku a přihlásil se, OKAMŽITĚ! pak se můžeme dál bavit o tom co je větší špína, zda je to nemytej pták, nebo tvé příspěvky!?
<reagovat 
 Čtenář - 8.8.2022 > pomsta> Já nebudu moji slušnost tady vysvětlovat, protože každý, kdo chodil do školi, ví co jsou zásady slušnosti (nebo i z domova od rodičů nebo od sester, apod.) ,.To nemám tady zapotřebi taky se tu ukazovat, když je tu takový nedostatek slušnosti, a k odlišnému demokratickému názoru slušného řadového člověka z řad veřejnosti, apod.
<reagovat 
 Čtenář - 8.8.2022 > čtenář> A kdo nechce dobře poslouchat, tak by to stejně bylo jedno. A sprstým lidem z Juliánové party to stejně nemá cenu cokoliv jim teprv visvětlovat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 8.8.2022 > než anonyma který neumí česky ani pravopis, to radši 5 vagín stříkajících na portrét fašouna Novotnýho!
<reagovat 
 Čtenář - 8.8.2022 > pomsta> Já se tady nebudu rozčilovaz. Já umím češsky dost dobře ,a člen juliánovy party (která si ještě nedávno navzájem sprostě tipovala blbosti) mně do hloubky nemůže urazit
<reagovat 
pomsta (Občasný) - 9.8.2022 > češtinu máš za 4 a jenom proto, že jsi cikán a pravopis nelze ani komentovat-to je jasná 5 s vykřičníkem, hnus!
Takže jestliže ty nemrdáš, maximálně tak ovce, tak nezáviď těm co mrdaj první ligu!
VYJEĎ!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter