Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kdo by neměl ziggyho rád...
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 30.9.2003 (08:23:05)

 

undefined

 

Ziggy má rád přírodu a malé děti. Přírodě říká tak hezky: forestnejčr.

      

undefined

 

 Umí si hrát s holčičkami i chlapečky, ten náš Ziggy. Děti ho též za to milují.

 

undefined

 

Ziggy je společenský a přátelský, rád si povídá s kamarády.

 

undefined

 

Na Ziggym se mi také velmi líbí, že holduje alkoholu a nikotinu. Vždy však s mírou a citem pro kultivované vystupování.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
mefisto (Občasný) - 30.9.2003 > pěkný rodinný fotoseriálek
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.9.2003 > mefisto> 

děkuji, dal jsem si záležet na upřímnosti (textu)...

Ziggy bude mít určitě velikou radost, až zjistí, že se ke svému obdivu k jeho osobě takto veřejně přiznávám (nedělám to poprvé), kvalita snímků je sice nic moc, ani jsem to neo(b)řezal, neupravoval a tak (ani to moc neumim), ale o to víc z nich prýští ziggyho velká osobnost a jisrkný duch!


<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 30.9.2003 >
<reagovat 
genialnideti (Občasný) - 30.9.2003 > fotky mizerný, ale ziggy to zachraňuje. což takhle popít? kultivovaně ofkórs.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.9.2003 > genialnideti> myslím, že nápad je to pěkný, popít je hezká věc, ovšem vše musí proběhnout v mezích civilizovaných, o kultuře pohovořit, ba i o novinkách se zmínit, žádná nechutná vulgarita a tak...
<reagovat 
 genialnideti (Občasný) - 30.9.2003 > stanislav> ano. v tom se jistě shodneme. teď už zbývá jen stanovit termín - prokonzultuj celou problematiku se ziggym - psal onehdá, že by svlažil - a dej vědět kdy/kde.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.9.2003 > genialnideti> co víkend?
<reagovat 
genialnideti (Občasný) - 30.9.2003 > v sobotu už zřejmě něco mám, takže v neděli odpoledne/večer? nechcete se třeba zastavit, koupím zase nějakej vyjetej olej...?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.9.2003 > genialnideti> ziggy i já vás rádi navštívíme, v neděli tedy, kolem tak páté, šesté? jsme celý říčný tě vidět...  
<reagovat 
 genialnideti (Občasný) - 30.9.2003 > stanislav> čím dřív, tím lépe. jaké pivo rád ty a jaké ziggy? co pije monty, může-li už? jaké občerstvení máme připravit - obložené chlebíčky, slané pečivo nebo snad nadívané labutí krky?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.9.2003 > genialnideti> nic neplánuj, nechystej a hlavně neřeš! Jana se nedostaví, protože bude mimo Prahu, přídem samotný dva... ziggy und ich. 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 1.10.2003 >

 Ziggy - rodinný typ!!! !!!

Huuuááááááchááááá!!!!!!!!!


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 1.10.2003 > Delight> 

se moc nesměj, ziggyho si přeje málem každá žena za muže či aspoň zeťe, popřípadě učitele sereďštiny !!!


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 1.10.2003 > stanislav> 

Naozaj, miláčik??!! !!

A héle, zas Červená čiapočka.. brrrr!!!!! !


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 1.10.2003 > Delight> rychlonožka, ty neznalče!!!!
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 1.10.2003 > stanislav> 

ale s červenou čiapočkou!!! jaxem již byla pravila, , !!!!!

Dej nám vlasatýho ušouna, páneššku!!!! !!


<reagovat 
Mishka (Občasný) - 30.9.2003 > Ziggy je velmi sympatický a pohledný mladý muž! ;-)
Ziggymu 5 bodů! :)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 3.10.2003 > Mishka> a co snící hermit? ten nic? ech!
<reagovat 
hermit (Občasný) - 2.10.2003 > ano, také tam něketré krásné lidi poznávám, sebe, třeba, velmi dobré, žes´ to sem, St., dal! :o)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 3.10.2003 > hermit> 

 

undefineddobře, ještě něco jen pro Tebe


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 3.10.2003 > hermit> 

myslím, že ti to na snímku velmi sluší.... ne?


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 1.10.2003 > Šmankote, Stáníku, chceš Ziggyho provdat???? Úžasná reklama!!  Má fakt kukadla jak zrcadla...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 1.10.2003 > Kelly> to je taková lekrace, víme?  :o)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 3.10.2003 > Kelly> myslíš, že by měl hermit zasněný taky pomýšlet na kariéru "MUŽE ČINU"... i když zatím jen sní... ?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.10.2003 > stanislav> Stando, tvá stáj mladých mužů je veeelmi qualitní ;o)))))
<reagovat 
hermit (Občasný) - 6.10.2003 >

stanislave, ty tej chrápající nádobě nočních můr říkáš snící hermit??? ;o)))

fotečka je tuze pěkná, děkuji, je vidět, že není nad umění znát se správně nastavit objektivu v šerosvitném osvětlení, které drobný kaz zakryje, ale všepřebíjející kouzlo a šarm nad jiné jasně prozradí a zvýrazní!


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.10.2003 > hermit> ano, Jana fotí různé momentky, třeba někdy, jak vycházím z WC, a podobně... :o)))
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 6.10.2003 > hu, jak jsem mohla nevidět tohle zásadní dílo? jedna lepší než druhá, ale forestnejčr mě dorazilo nejvíc
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.10.2003 > nin-ex> jo ziggyho miluju moc. včera sme se pěkně schodli, jak je nám blbě, já po vopici von s ní...  
<reagovat 
ziggy (Občasný) - 30.9.2003 > úžasné - som dojatý ;)
popojedem - popopijem :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.10.2003 > ziggy> já sem dojatej imrvére....  ziggy, ty jezdče na draku...
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 8.10.2003 > tak si tady žije ten ziggy? A je to potomek Stardusta nebo jeho klon. David Boowie si snad ani nevzpomíná jak to vlastně bylo.
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 9.10.2003 > buryzon> ziggy si prostě žije...
je to tak trochu mistr pobytu na zemi...
no tak asi.
<reagovat 
2:0 (Občasný) - 1.11.2003 >
Body: 5
<reagovat 
hermit (Občasný) - 6.10.2003 > To mě by se nemohlo stát, protože já nikdy na to WC (nebo jak to píšeš) nechodím, tyhle věci mi nic neříkají, jsem na ně povznesen a pozřenou potravu transformuji rovnou filtrací přes sedmero pekelných a sedmero andělských čakramů (především sahasrálu makalu a čumilu pindu) ve Světlo Vědomí, na to pozor, sou to ožehavý věci, kterejm rozumí jen znalec sublimace!
<reagovat 
 poetry4ever (Občasný) - 12.11.2003 > hermit> hůůůů :-)))) hermita jsem na první pohled vůbec nepoznala .-)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.10.2003 > hermit> 

na takovým stupni duchovního vývoje je fakt málokerej....

ponechat potravní řetězec na Mocnostech, to už fakt čék muši buc Mystik.


<reagovat 
 hermit (Občasný) - 13.11.2003 > rebecca13> 

jakto, rebeko??????? :o)))

přitom jsem tak snadno poznatelný podle znamínka pod kolenem!!!!!!!


<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 13.11.2003 > :-)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter