Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Sníh - zima v lidech
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 5.1.2004 (16:00:16), v časopise 1.2.2004


Poznámky k tomuto příspěvku
nin-ex (Občasný) - 5.1.2004 > malérovský, výborný, palba, soukurevstvo je přesný slovo, slizký a ošmataný od špinavejch prstů, ty barvy jsi vybral přesně, ufffff
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 5.1.2004 >

Jó... tak to je přesně to, čeho mi eště bylo třeba...

Odpornej obrázek, odporná rezignovaná depka, zalízt a nevylejzat.... Ja ja..

Kritik se neodvažuji neb nejsel způsobil...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 5.1.2004 >   
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 5.1.2004 > bezvadný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 5.1.2004 >

hezké a optimistické dílko, potěšilo, úsměv vyloudilo...

soukurevstvo je šmajchlovní slůvko... slovíčíčko.


Body: 5
<reagovat 
Varial (Občasný) - 5.1.2004 > Já se chlámu
Body: 5
<reagovat 
noa (Občasný) - 5.1.2004 > nezklamala... "soukurevství" je dobře časovaná bomba, ale ten dovětek je mnohem větší drsńárna... super zkratka !
Body: 5
<reagovat 
iluzka (Občasný) - 5.1.2004 > tohle se mi zdá dobrý :-)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 6.1.2004 > Drsoň
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 6.1.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 6.1.2004 > super!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Džules (Občasný) - 5.1.2004 > ,,,kurevská úroda takle po svátcích :>>>,,,dneska pořádnej nátěr,,,
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.1.2004 > Džules> Jenže todle je prd proti tomu minulýmu, což zas offšem nikdo moc nečet.
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 6.1.2004 >

První polovina-pohodička, idylka, při druhé mi zaskočilo:-))

Soukurevství, převlek, pokračujem.......kapku drsný, ne?

Ale čte se to nadmíru hladce, každé slovo sedí.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.1.2004 > BlueSky> Je to trochu přehnaný, ale řek bych že přesný. A pak že neumí hodnotit - taxem to chtěl....
<reagovat 
afro (Občasný) - 6.1.2004 > Fajn!
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.1.2004 > quentinbubakoff> Se zas vspamatuy - ach jo takovýhle řemeslo, takový jasný věci a voni se líběj...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.1.2004 > quentinbubakoff> Ále hovno, to se zas někdo stylizuje...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.1.2004 > quentinbubakoff> 

já už to dál rozpitvávat nebudu, páč du domu a pak na basket


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.1.2004 > quentinbubakoff> Nenenenene, myslel jsem pitvání kdo se víts stylizuje - samozřejmě, že ty, páč seš mladí a nemáš brejle - he
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.1.2004 > quentinbubakoff> no jo jenže co teď, když peleton vedem rameno na rameno, héé?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.1.2004 > quentinbubakoff> To je zajímavý, měl jsem dojem, že minulý čas vyjadřující dlouhodobě setrvalý stav od slovesa přestat je: přestal(i) jsem (jsme)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > za soukurevství :o)
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 6.1.2004 > Bůr - ty máš dneska rozhazovačnou.
<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 6.1.2004 > tachle ňák bych to viděla 
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 7.1.2004 > Se mi líběj ty sloupečky v tom. Že to jako kromě členění horizontálního, po verších, má i nějakou rytmizaci ve vertikálních paralelismech. Takový polyfonní to pak jednomu připadá.

Ale na ten předešlej kousek si budu musete vyšetřit víc času některej vyspalejší den.
<reagovat 
Levity (Občasný) - 7.1.2004 >
Body: 5
<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 8.1.2004 > ano !!!
Body: 5
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 9.1.2004 > *****
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 11.1.2004 > Hnusný, ale přesný.
Body: 5
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 10.1.2004 > Takhle:
za prvé jsem zastáncem drsnějšího hodnocení (pokud Vám to uleví, klidně mi tu dvojku oplaťte:-)), za druhé se mi ta báseň nelíbí nejen proto, že mi výtvarný background přijde zbytečný.
Snad je to mnou. Vlastně asi ano, když všichni ostatní hodnotí jinak. Ale asi není v mých silách postihnout hodnoty (formální, výrazové, obsahové, obrazové...?) této básně.
Každé hodnocení je subjektivní. Někomu se báseň nelíbí a napíše jen "líbí se mi to". Mně se nelíbí, a proto dodatečně píšu ještě: přijde mi to jako shluk slov, veskrze obyčejných. A jeden neologismus.
Přiznávám se, že jsem opravdu netušil, v čem tkví Lukova metoda, než mi ji letmo osvětlil zde v poznámce.
Ta mě ale jen utvrzuje (promiň) v pocitu této básně.
Ta slova spolu OPRAVDU moc nesouvisí. A doufat, že dozrají sama...??

Vše v dobrém. Jinak viz hádka u Kellyina příspěvku.:-)
Hádat se o jednu dvojku mi přijde směšné (obzvlášť když ta dvojka Lukovi vůbec neuškodí. Spíš mně.)
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 8.1.2004 > Ne.

(Mohl bys mi, prosím, vysvětlit, svou tvůrčí metodu?)
Body: 2
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.1.2004 > Jonáš Hájek> 

Co ne?

Tvůrčí metoda je jasná - spojovat víc věcí, které spolu jakoby nesouvisej - posyp ulic zaneřáďování duše - svědomí a co pax tim. Pak to pár měsíců leží, kdy se cizeluje text - co nejmíň slofff, pak další - kdy se slova rozhazují po papíře a pak další, kdy se hledá výtvarný background a výtvarné doladění textu a obrázku dohromady.

Výsledek - ležáček.

Mě se to líbí.

Kdybych psal to, co ty, todle by se mi taky nelíbilo - není míněno zle - fakt, jakože + a - na magnetku se přitahujou.


<reagovat 
 Jonáš (Občasný) - 9.1.2004 > Luk Malér> Děkuju. A respektuju Tvé básnické mínění.

Výtvarný background mi přijde zbytečný.

Ale máš pravdu - prostě jsou různé styly, různé směry, různé názory. Různí lidé.

(A ještě jedna věc: "mně se to líbí" se píše mně. Neber to jako buzeraci, ale jako básník bys to měl dobře vědět):-)
<reagovat 
 Jonáš (Občasný) - 9.1.2004 > quentinbubakoff> Proč mlčet? TO by bylo právě špatné. Copak není dobré mít právo říci nejen "moc se mi to líbí", ale i "nelíbí se mi to"? Copak na to hodnotící nemá právo?
Jen proto, že všichni ostatní hodnotí jinak?
Pochopitelně, že konstruktivní kritika by byla hodnotnější. Ale proč nemůžu napsat jenom "ne", když někdo může napsat jenom "ano!!!"?
Respektuji mínění ostatních i styl této básně. Ale to nic nemění na tom... atd.
Milý Quentine, i kdyby špatné hodnocení bylo třeba nepsaným porušením morálky, pořád je to lepší než Tvůj vulgární útok.

Promiň Luku, nezlob se, že jsem se musel hájit přímo pod Tvým příspěvkem.

<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.1.2004 > Jonáš Hájek> 

Ono moje n je mrcha, odešlo do hospičky.

No já si právě myslím, že s tím výtvarnem to má teprff šmrnc.


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.1.2004 > Jonáš Hájek> 

Tys nezažil Qbéčkův útok nevíš vo čem mluvíš - navíc vulgární,   to je pak tóčo.

Já se nezlobim, ale: ty tu věc bereš, tobě jako jediný vadí ten vobrázek, hmmmmm, a proto za dvě (čili hodně podprůměr), to mi nesedí...


<reagovat 
 no-next (Občasný) - 10.1.2004 > quentinbubakoff> 

neni lepší mlčet, kvído. už jsem to tu řikal taky několikrát, na delší řeči neni čas. pokud autor bude chtít vědět, co se mi nelíbí, může mi napsat, ale abych to psal pod každej příspěvek, to ne... ovšem pokud si to nebudu umět obhájit, pak můžeš začít tvrdit, že mě štve něco uplně jinýho... tyhle vaše závěry... když někdo bude stát na zastávce a vysmrká se, řekneš si: tak pozor! ten určitě smrkat nechtěl, ten na sebe chtěl určitě upozornit!? asi ne, že jo. tak proč to děláš tady?

tahle básnička se mi líbí - až na tu sprosťárnu. že se nelíbí jonášovi, to je jeho věc. proč bych si ale hned měl myslet, že proti Lukovi něco má? to přece neni normální...


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.1.2004 > quentinbubakoff> 

Quentine, uber, bylo by lepší, kdyby přežili....

Mám pocit, že melou z posledního....


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.1.2004 > no-next> No jo jenže Jonáš to ny výzvu moc neobhájil, to je problém.
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 10.1.2004 > Luk Malér> jo, to pak je... třeba se ještě vyjádří...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.1.2004 > no-next> 

Jinak souhlas, že věcné kritiky více.

 


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 12.1.2004 > quentinbubakoff> Jenže ty tu hodinu grmatiky potřebuješ, kolikrát jsem ti řikal, že se píše vopzvlášť, a ty furt vobzvlášť
<reagovat 
Monty (Občasný) - 12.1.2004 > Great!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 12.1.2004 > Monty> Týýýýýý jo to jsou k nám hosti, tys u mě nebyla asi vot října.
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 12.1.2004 > Luk Malér> 

Host do domu, Bůh do domu.

Mimodem, od října, hádej, odkdy je Standa nezaměstnanej???


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.1.2004 > Monty> 

Řek bych spíš: BUCH do domu.

 


<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 27.1.2004 > Do časopisu zařadil Martin
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 17.1.2004 > pěkný... vizuálně je to moc povedený:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 3.2.2004 > Petr Vaněk> Tedy textově sračka?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter