Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Okapy
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 20.3.2001 (00:27:34), v časopise 20.3.2001
Okapy

Také bych chtěl být okap
- sbírat divoké kapky
i snídat špínu střech.
Porozprávět s těmi,
které přichází
a navrací se zpátky,
dolů jako těla
a vzhůru jako dech.
Jen můj život je tak krátký...


Poznámky k tomuto příspěvku
farářskej (Občasný) - 20.3.2001 > Je mi ctí bejt tím, komu věnuješ tak krásnou básničku... mám na tebe asi dobrej vliv, Martine. Tahle je zatím nejlepší, co jsem od tebe četl.
Uprostřed jsem trošku ztratil rytmus, ale na konci ho zase našel. Díky :)

P.S. pro všechny ostatní: zkuste někdy zvednout hlavu a podívat se ke střechám...
Body: 5
<reagovat 
Paula (Občasný) - 20.3.2001 > Ufff...! Tak tahle se ti opravdu povedla Martine....Opravdu nadhera!!!!!!!!!!! Tentokrat bez vytek (to se nestava casto) :-))))))
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 20.3.2001 > Opravdu, je to moc pěkné Martine. Je to velmi zajímavý a hezký nápad. Líbí. Pěkná básnička.
Body: 5
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 20.3.2001 > hmm ... takjo ... fakt se mi to líbí
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 20.3.2001 >
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 20.3.2001 > Jo,jo... dobrý nápad
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 20.3.2001 > No, tak to jo. Není co dodat.
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 20.3.2001 > Takže si pamatujte: kdo chodí po ulici s farářským, má na skvělou básničku zaděláno! :)
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 20.3.2001 > Noto bych zase neřekl - mě žádná nenapadla - spíš na mě napadlo smetí z okapu :-)))))

Martine skvělý
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 20.3.2001 > T.H., tys mě nepochopil. Já se to tak nějak kulantně snažil naznačit básnířkám, nečekal jsem, že zrovna kór ty bys napsal nějakou poému...
Na druhou stranu i kdyby se to počítalo takhle, tak mám aspoň padesátiprocentní úspěšnost, což není od věci ;)
<reagovat 
Majka (Občasný) - 20.3.2001 > farářskej: :)no vidíš, a já si okapů všimnu jen když prší-a to ještě vlastně té roury dole u chodníků.Ale určitě se podívám...:)))
Martin: pěkné, dokážeš složit báseň na cokoli:)
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 20.3.2001 > Já se zas snažil nějak kulantně (i když nevím co to znamená) naznačit, opak - to víš to je ta rivalita :-)))) A jak je vidět sahá skoro přes celou republiku :-)))

Padesátiprocentní uspěšnost??? To je nesmysl - protože nás byl lichý počet - navíc Marjánka, Madman a Jana což na padesát procent nejde :-))))
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 21.3.2001 > martin: fakt nádhera
farářskej: tak ti nevím, nějak mě taky nic nenapadlo, takže tu tvoji padsátiprocentní teorii jsem ti nabořila ještě víc:)
jednou jsem hlavu zvedla tak jak říkáš a ani se neptej, co mi tam přistálo:))))
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 21.3.2001 > Dík za veselé poznámky lidičky :)))
<reagovat 
čtenář Angel of hell - 21.3.2001 > Život je krátký, a okapy kolem celého baráku...
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 21.3.2001 > Tak tady opravdu nechybí fantazie, a o tom
to je...
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 22.3.2001 > To máš těžký, marjánko... jestli to nebylo tím, že ses spíš zajímala o mý hranolky ;) Všechno má svý místo a čas.
Mimoto Thomasi, já měl na mysli tu chvíli, kdy jsme spolu s Martinem šli v sobotu do Jazzu - tenhle okamžik si tak nějak pamatuju... A tenkrát tam madmanovic-marjánkovic nebyli, jen my tři.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 22.3.2001 > Do čajovny chceš říci ne? :-)
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 22.3.2001 > Nojo, vlastně. Do čajovny. Takže víme, o čem mluvím...
Ovšem kdo ví, co by nám k tomu řekl P.T. autor.
<reagovat 
origo (Občasný) - 29.3.2001 > :))) Pěkné, pěkné, pěkné... ale to už jsem říkala, že?:))

Body: 5
<reagovat 
Vydva (Občasný) - 9.4.2001 > Žebysem šla do okapu? Dóóóbrý!
Body: 5
<reagovat 
čtenář Krispinka - 5.5.2001 > Fakt parada!!!
<reagovat 
Michal () - 31.5.2001 > dobrej kousek
nenech se unest chvalou,ale dobry
Body: 5
<reagovat 
Helča (Občasný) - 28.6.2001 > Nikdy by mne nenapadlo složit básničku na okap.Vídáš to stále a bereš jej jako samozřejmost,ale co kdyby tady nebyl??????
Takhle víme,že tu je a někdo (TY) nezapomněl na okap,a tak třeba lidi začnou myslet i na něco jinýho než na sebe!!!Třeba................
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter