Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Emauzy
Autor: MPosp (Občasný) - publikováno 18.2.2005 (11:10:54)

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
MPosp (Občasný) - 18.2.2005 >

Je to jen taková rychlovka z ruky, 1/8sec., F10 a ISO 800, a kdybych udělal úkrok doleva, měl bych to i vycentrované ... ale měl jsem jen pár minut před koncertem Šporcla na to, abych využil ochotu místních mě tam pustit a zapadajícího slunce k pořízení několika snímků (viz. "wokna") ... tak třeba to někoho bude inspirovat k návštěvě, která rozhodně stojí za to!

Pěkný víkend všem!!


<reagovat 
toono (Stálý) - 18.2.2005 > nadhera.. vane z toho dech stredoveku, stojim zde v nemem ouzasu, krasna prace..
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 18.2.2005 > toono> nevěřím Ti ani písmeno ...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 18.2.2005 > MPosp> coz je ovsem nejspis taky forma duvery..
<reagovat 
gongey (Občasný) - 18.2.2005 > ... já si myslím, že z toho nevane dech středověku. takže žádný úžas, je to pěkná čistá fotka.
Body: 3
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 18.2.2005 > Já bych naopak řekla, že jako fotka nic moc, takový náhodný výřez z pěkného okolí - ale proč? Možná mně chybí nějaký smysl. Náhled mi připadal lákavější, třeba kdyby se to hodně ztmavilo...?
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 18.2.2005 > Janahe> technicky to výřez není, je to plný formát z 15mm objektivu - ale myslím že vím, co jsi chtěla říct ... asi máš pravdu, já jsem dneska smyslů prostý, ty jsem nechal ráno u zubaře ...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.2.2005 > MPosp> Ale to je mi tě líto - a já jsem ještě tak bezohledná. Ale zkoušela jsem ten obrázek ztmavit a zkontrastnit - je to hned takové tajemnější a zajímavější. Ten tvůj obrázek v původní podobě totiž nezprostředkuje (alespoň mně) pocit, který člověk má, když tam přímo stojí. To mi asi vadí.
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 18.2.2005 > Janahe> 

To je v poho ... nemůžeš přece vědět, co mě bolí a co ne  ... já fotku záměrně zesvětloval, zvláště pak ve stínech, aby na ní bylo něco vidět ... originál je mnohem tmavší ...

Díky moc za názor!!!


<reagovat 
Mishka (Občasný) - 18.2.2005 >
Body: 4
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 18.2.2005 > líbí
Body: 5
<reagovat 
Biankka (Občasný) - 19.2.2005 > Jojo líbí akorát mi tam trochu vadí to napravo dole ale jinak fakt pěkný
Body: 5
<reagovat 
koocour (Občasný) - 19.2.2005 > diky vzoru na podlaze je videt ze je to krivo..je to z ruky sice, ale u fotky tohohle typu to bohuzel vadi:(
<reagovat 
xmark (Občasný) - 18.2.2005 > 1/8 z ruky???
Nevím, jestli by ztmavení pomohlo, ale dodat nějaké tajemno, neřku-li mystično, by to chtělo. Tohle je příliš deskriptivní. A to zapadající slunce mi tam nesedí.
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 18.2.2005 > xmark> asi tak ... bez slunce a pohybující postava(-y) by udělalo své!
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 18.2.2005 > xmark> jo ten čas? ... to je otázka cviku, tyhle krátký ohniska jsou celkem bez problémů, těžká zrcadlovka se dá udržet i na 1/5  ...
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 18.2.2005 > MPosp> Hotovej Old Surehand...
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 18.2.2005 > MPosp> ... já chci taky těžkou zrcadlovku, nebo alespoň lehkou holku :o ) no jo, jak člověk není fotograf, nemá ani jedno :o )))))
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 18.2.2005 > xmark> Tak si dávej bacha, abych Ti nevyprášil trenky ...   
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 18.2.2005 > gongey> to s tou holkou jsem jako neslyšel ...  ... žádný takový neznám a nemám ...
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 18.2.2005 > MPosp> :o ) nebrat osobně, prosím! ale něco na tom je, s fotografama a pěknejma holkama? protože jestli ne, přestávám šetřit na zrcadlovku :o )))
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 21.2.2005 > gongey> obávám se, že bez zrcadlofky (s battery packem) nemáme u holek šanci...:) ikdyž s leicou s centrální závěrkou bych se u kratších časů a lehčích cholek cítil taky sebevědoměji;)
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 21.2.2005 > tomash> 

:o ) hezky, pěkně!

 

myslím, že na leicu máme času dost... i na batery pack .o )

navíc, víš o větší stylovce než, je flexareta? minulý týden jsem JI dostal.

(jen s ní potřebuju naučit - jsem jen compakt-ně digitální břídil)

 

 :o )))


<reagovat 
 tomash (Občasný) - 21.2.2005 > gongey> a pak, že nemáš zrcadlofku;) na flexinu nedám dopustit - to je ta pravá váhová a stylová kategorie:) naučíš se s lehce, v nejhorším mrkneš do manuálu, kdyby jakože zlobila;)
http://photo.ta.sk/Fotozona/flexaretmanual.HTM
<reagovat 
Bellis (Občasný) - 4.3.2005 > Podle mne moc dobrá fotka.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
emanuela (Občasný) - 11.3.2005 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter