Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
slíbila, udělala, vykročila
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 27.4.2005 (12:36:51)











click = blue version








Poznámky k tomuto příspěvku
gongey (Občasný) - 27.4.2005 >


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > gongey> :)) díky
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 27.4.2005 > Fotíš opět sama sebe? :-)
Body: 4
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > Fredy_Brown> jak "opět"?! :) kolekce "Jeho" nebyla focena mnou! ;)
<reagovat 
Bellis (Občasný) - 27.4.2005 > Tohle mi příjde jako spocený Shrek. :)
Body: 4
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > Bellis> :))) a ona to je mokrá Shishka Suchá :))
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 27.4.2005 > já husa hloupá jsem asi nic nepochopil ale ta modrá verze se mi líbí víc.
Body: 4
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > buryzon> :))) co jsi, huso hloupa, nepochopil? ;)
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 27.4.2005 > Mishka> 

a měla jsem? Něco? Ale jak říkam  jako obrázek ,fotka se mi to líbí....


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > buryzon> píšeš, že jsi husa hloupá a že "jsem asi nic nepochopil", tak se ptam, co jsi nepochopil :)
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 27.4.2005 > Mishka> co to má být jestli to něco je a jak to jde dohromady s tím názvem.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > buryzon> :)) aha. koukam, ze lidi na Totemu moc nekoukaj. :)))
koukej poradne, napovi i sekce zarazeni a nazev proste sedi, ale vice vysvetlovat nebudu. :) domyslivi mozna pochopi. ;) podle Gongeho reakce tipuju, ze odhalil vse spravne :)
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 27.4.2005 > Mishka> že je to v aktech jsem si všim hned,pak mně tam mátla ta velryba a teď jem si dal monitor na volume 100 jas a kontrast a leze s toho něco jiného než velryba.Asi se zeptám Gongeho....
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > buryzon> :)) no, jako velryba si často připadám, takže jsi se docela trefil :))
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 27.4.2005 > Mishka> 

chvíli mi to dalo, pak jsem se pro jistotu podíval na zařazení, není pochyb :o ) je zajímavý, jak jsem na to civěl, graficky mi to lahodí (modrá asi o trochu víc) a to, že na to civím tak dlouho a mám různé, opravdu různé pocity a nejistoty, to se mi líbí, proto (D). jinak, drahá verlybo, tvoje starosti bych chtěl mít :o )))


<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 27.4.2005 > Mishka> 

rozhodně v modré ale je to takové nejasné a trochu mi tam nesedí ta velká kapka, je to hodně o fantazii :) newím odkud kam je foceno... přidej :p


Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > Absolute> :)) díky. ta velká kapka na objektivu mě osobně právě baví. :) přidat nápovědu? nechám pátrat i ostatní, nápovědu Ti pošlu do zpráv :)
<reagovat 
zombux (Občasný) - 27.4.2005 > vostrý :)))
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 27.4.2005 >
Body: 5
<reagovat 
romulus (Občasný) - 27.4.2005 > Zelená je barva,modrá to je hra. :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 27.4.2005 >  ... je to výborné, abstraktní akt!  ... zelená je o třídu lepší, tahle barva tomu dává tu správnou šťávu!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > MPosp> díky, od Tebe pochvala veliká. taky mi ta šílená zelená sedí. nějak to vytáhla, byť vím, že je odvážná a něko,mu se může zdát, že jsem zpocený Shrek, velryba nebo rostlina :))
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 27.4.2005 > Mishka> Shrek je náhodou sympoš, moje děti ho milujou a je to skoro stejný čuně jako já!  
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > MPosp> :)) ja taky leckdy pripominam Fionu :)
<reagovat 
moogen (Občasný) - 27.4.2005 >  ..je to moc hezký.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wopi (Občasný) - 27.4.2005 >

zázrak!

nápaditá fotka!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
BulvaR (Občasný) - 27.4.2005 > No já si teda nejdřív myslel, že je to detail nějaký pokojový rostliny, paxem dumal, jestli to teda není to, co to asi podle všeho je (jak z diskuze vyplývá), ale ať koukám jak koukám, stejně mi to přijde jako detail pokojový kytky:) Ale dost dobrý.... :))
Asi mám nějakou omezenou fantazii.... :/ Možná jssem taky husa hloupá...:o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > BulvaR> :) dík. fakt to nejde poznat? mohlo by se to jmenovat "jarní sestřih" ;) světlejší barevná plocha je normálně schovávaná pod plavkama. doporučuju zkusit hlavu natočit podle sklonu fotky.. teď už je vše řečeno a návod více než přesný.. :)
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 27.4.2005 > Mishka> Tak teď už jsem fakt přesvědčenej!!!:o) Holka, kam Ty teda na ty nápady chodíš....:))) Už se těšim na další!!!
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > BulvaR> :)) diky. jsem rada, zes to tam vse ve finale objevil. ;) vice "sebeaktu vanovych" asi nebude. nafoceny jsou, ale neni to tak zajimavy a hlavne to melo plnit jakysi meznik (viz nazev), ale o tom uz pomlcim.. :)
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 27.4.2005 > Mishka> No ja pevne verim, ze se za chvilku zase s necim (prijemne uchylnym) vytasis!!!!:)))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > BulvaR> no, to asi jo, to bych asi nebyla jinak ja :)
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 27.4.2005 > Mishka> podle diskuze tady soudím ,že nenjen já jsem nechapal s kraje ja husa tupá.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > buryzon> :) jasně, pornofotky jsem z toho mít nechtěla a nějaké tajemství jsem z více důvodů uvítala, ale nepřišlo mi to i tak tolik nečitelné. no, možná bohudík bylo. :)
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 27.4.2005 > Mishka> HAJ-HOU
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 27.4.2005 > Dobrý nápad, ale co je to doopravdy?:-))
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > Martin> ?? nevidíš-li, přečti si diskuzi a Tvé slepé oči prozřou ;)
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 27.4.2005 > Mishka> Aha, jdeš z focení přímo zhurta od lesa!:-))
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 27.4.2005 > Hm... :-)
Kdyz jsem na to koukala v praci a na monitor mi svitilo slunicko, vyfantazirovala jsem si neco trosku jinyho, nez co tak je a tesila se domu, ze to na svem monitoru odhalim :-)...ale neodhalila... moje predstava byla trochu zajimavejsi, tak jsem ted malinko zklamana... asi bych mela prestat fantazirovat... :-)
Ale stejne je to dobry i ta diskuze pod tim :-)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > Zuzzz> povidej, prehanej, cos tam videla?! ;)
uz jsme meli zlobra, keporkaka, masožravku... ještě cosik? ;)) díky!!
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 27.4.2005 > Mishka> Hm... kazdej tam vidi co tam videt chce... moje představa byla něžnější... premyslim, jak to zformulovat...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > Zuzzz> :) to asi staci :) diky
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 27.4.2005 > Mishka> Byla jsem vedle jak ta jedle :-))) poprve i podruhe, ikdyz prihorivalo...
Zalezi na uhlu pohledu...

Konecne se na Totemu neco deje! :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > Zuzzz> tak az ted jsi to rozklicovala? takze takova nuda to nebyla? :)))
<reagovat 
tomash (Občasný) - 28.4.2005 > huh, taky se zatim ztrácim -- hodně sluníčka:)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 28.4.2005 > tomash> I Ty, Brute?! ;)
Přečti si napovědy druhým. Musí to být jasné. ;)
Foceno od levého prsa ke klínu... natoč hlavu, aby tma byla vodorovně... no teď už snad... :)
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 28.4.2005 > Mishka> 

ahaa, už to skoro mám:)

 

zajímací zajímací, jasná pěťule:)


Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 28.4.2005 > tomash> skoro? ;) leve stehno jde do tmy, druhe je zalomeno doprava... uz jee to jasny? ;)
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 29.4.2005 > Mishka> ...teďkon už ale téměř úplně (až na název:) - dělala mi starosti ta levá nožka:) a je to ještě zajímavější, než jsem si původně myslel:)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 29.4.2005 > tomash> :)) název je osobnější než fotka sama :) bohužel není moc optimistický. nebo vlastně ano... vykročit k e světlým zítřkům je snad pozitivní. :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter