Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Temná
Autor: marjanka (Občasný) - publikováno 14.6.2001 (00:37:27)
další ve sbírce>
 
Jsem temná
Temnější
Než tvé nejtemnější
Noční můry

Ten tlukot
Který slyšíš
Ne, to není srdce
To se ze mě
Dobývají stvůry

Ty vzlyky
Které slyšíš
V noci zpod polštáře
Ne, opravdu nepláču
To mi věř

Krvelačná šelma
Břicho mi páře
V mé hrudi
Kvílí divá zvěř


Poznámky k tomuto příspěvku
MorbidAngel (Občasný) - 22.1.2002 > Supr:)
Body: 5
<reagovat 
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > ;o(. Chci říci, že se mi to moc líbí ;o).
Body: 5
<reagovat 
loomy (Občasný) - 7.1.2003 > marjanko nejsi vlkodlak? (werewolf, aby nenastali potize kvuli me slovenske cestine)
Body: 5
<reagovat 
Jan Lípa (Občasný) - 14.6.2001 >
Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 14.6.2001 > Hmmmm....Dobrý!
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 14.6.2001 > je to ožná trošku víc dlouhý než potřebovalo.......co se na to dá ale říct : líbí
Body: 5
<reagovat 
Golden Norek (Občasný) - 14.6.2001 > Vzpomněl jsem si na jednu svou starou báseň, tak jsem ji sem napsal, a pak mne napadlo, že bych taky mohl dostat šutrem do hlavy, a tak jsem to zase smazal.
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 14.6.2001 > Dal jsem jednicku.
<reagovat 
Buick (Občasný) - 14.6.2001 >
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 14.6.2001 > Tak nějak.
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 14.6.2001 > Mně se to nelíbí... přehnané, nepřiměřené... autorka příliš tvrdými slovy popisuje... co vlasntě?? Smutek, zklamání, samotu... běžnou depresi dospívající dívky?
<reagovat 
Čtenář - 14.6.2001 > Dobrý, jedničku, jedničku, tak nějak... proč radši nenapíšete co se vám na tom líbilo? Třeba bych pak také změnil názor.
<reagovat 
Buick (Občasný) - 14.6.2001 > Pro anonyma: Kdybys mlčel, byl bys filozofem...
Takhle mi přijdeš jako vůl.
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 14.6.2001 > pro anonymního čtenáře: nevím, co se ti na tom zdá nepřiměřeného... a taky nevím, kde jsou v básničce ta tvrdá slova.... jinak, pokud jde o tvůj výklad mé básničky, tak jsi ji asi moc nepochopil.... škoda:( nejedná se o smutek ani zklamání, dokonce ani o samotu a už vůbec ne o depresi dospívající dívky. jde o to, že každý (nebo téměř každý) v sobě máme něco temného, co se snažíme skrýt, ale přesto se to dere napovrch...
doufám, že se ozveš, protože mě opravdu zajímá, co je na tom přehnaného a nepřiměřeného (nepřiměřeného čemu???) a která slova jsou podle tebe tvrdá...
a pro příště: budeš mi mnohem sympatičtější, pokud se podepíšeš
<reagovat 
castanga (Občasný) - 15.6.2001 > anonymnímu čtenáři: 1. "podepsat" by jsi se měl 2. Mám taky rád, když se k hodnocení připíše názor, ale jsou věci u kterých je to zbytečné, protože je prostě cítím stejně anebo stačí dvě slova abych popsal proč se mi to líbí. Kdybych to řekl krutě tak: "Líbí se mi to, ale nestojí to za řeč"

Marjánko tohle není případ této básně, která opravdu není o depresi dospívající dívky(čtenáři!!:o)), proto jí nehodnotím vůbec.....Jé, to jsem se do toho zapletl:o)....

Jó, ale ještě k anonymnímu čtenáři: tvé hodnocení, ale taky sakra není zrovna kritická esej:-)
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 15.6.2001 > To že se mi líbí básnička už jsem napsal.
To že čtenář je vůl už napsal Buick, takže co dodat?
Snad jen to, že anonymní čtenáři mě už docela začínají štvát, snad právě tím, že svůj názor napíšou takhle neidentifikovatelně. :c(((((
<reagovat 
Čtenář - 18.6.2001 >
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 18.6.2001 > trochu hůře se mi to čte - tmavé pozadí a tmavé písmo.
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 19.6.2001 > marjánko, já bych v první sloce možná zachoval řetězec "temná, temnější, nejtemnější," místo "nejčernější" na konci. Ale to jsou jen takový formalistický pindy, jinak je to moc moc hezký...
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 17.7.2001 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 2 8 10 (11) 12 16 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 27 29 30 31 34 36 36 37 39 40
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter