Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
když vyjedeme až na hory a objevíme dům..
Autor: born to be child (Občasný) - publikováno 17.10.2005 (21:46:44)

 

 

bylo mi žinantní

vyhrávat nad velmistrem v kulečníku

tři nula

tak jsem strčil tágo do ventilátoru

popadl dulčinelu v pase

a vyvezl ji do hor

ukázat jí větrné elektrárny

pivo mi kroužkovalo tak

že plavčík, který hází kruhy pod očima neplavcům

si chodil každé dvě minuty pro podpis

nějaké významné osobnosti

a já rděn

se vymlouval

že není mi do brku inkoust slz

dal jsem si gratinovanou kozu

a líbal tě houbou za stěračem nesmyslů

jenže!

ukradli nám zastřeleného uprchlíka z gulagu

na umělé dýchání nereagoval

takovej architektonickej skvost!

opice mi potopily strom

a velryba dělala duhu

já dělal velrybu

duha mě

kapři se maskovali

a policajti si klidně vyšli na vycházku

 

košík plný míčů

a bublifuk si už dnes

lidé u pokladny

bojí podávat..

 



Poznámky k tomuto příspěvku
hajka (Občasný) - 17.10.2005 > Dyt sem Ti rikala, ze umis lepcejsejsi....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 17.10.2005 > hajka> neumím!
neumím?
básníci jsou prej jen modré z nebe
hmmmm
tisíce kecůch v hrobovém mlčení..tak mi to příjde
zlobení nové doby?
ne!
hodnost nových výložek
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 17.10.2005 > jůů...to se ale rychle stmívá... :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 17.10.2005 > tři_černí_mravenci> ono se spíše jen smívá
smývá
směje
zme jen
molekuly?
já osobně protestuji!!
8¨-)))
<reagovat 
Elfman (Občasný) - 17.10.2005 > Tak tohle jsem krapet nepochopil :-o
<reagovat 
freeworld (Občasný) - 17.10.2005 > nezval nezemřel, nezval žije... kdepa je blondýna s gratulací a déčkem? :)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Barča (Občasný) - 17.10.2005 > ( Malá chybička --- nad velmistrem --- ? ) Opět ale bezva báseň !
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 17.10.2005 > Ano....šílené
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
markýza andělů (Občasný) - 18.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 18.10.2005 > pěkné, není to psané z uzavřeného pavilonu psychiatrie?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  markýza andělů (Občasný) - 18.10.2005 > mperdik> Z oddělení 17B:o))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 18.10.2005 > mperdik> kdepák..je to z otevřeného pavilonu..psychiatrie 8¨-)))
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 17.10.2005 > stmívá...smívá...smí...my smíme všechno, když je tma, to nejsme vidět...tak my taky teda protestujeme!!!
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 18.10.2005 > tři_černí_mravenci> já..jak se znám..protestuji asi tak sedmkrat více! 8¨-)))
<reagovat 
markýza andělů (Občasný) - 18.10.2005 > Huš, kuš..sedla.A je  mi jedno, co si kdo o mě myslí..
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 18.10.2005 > markýza andělů> mně taky! 8¨-))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 19.10.2005 > džízis, to vypadá, jako bys někde zdemoloval zupermargnet :o))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 19.10.2005 > Kelly> já jsem příznivcem megastórůch! 8¨-)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 19.10.2005 > born to be child> jasně, mega stories, to je tvoje Megga :o))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 19.10.2005 > Kelly> jsemť děsivej megaloman 8¨-)))
<reagovat 
Smetiprach (Občasný) - 18.10.2005 > jasně, seš magor Brouku... no a co? :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 19.10.2005 > Smetiprach> ptáš se, jako bych to snad někomu chtěl dokazovat 8¨-)
<reagovat 
 Smetiprach (Občasný) - 19.10.2005 > born to be child> a né? ježiš, tak to promiň... :-))))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 19.10.2005 > Smetiprach> bohužel - jízlivost čpící z tvého fontu je očividná a uchoslyšná..takže nemohu říct - nic se nestalo..ale naopak! něco se stalo! 8¨-)))
<reagovat 
 Smetiprach (Občasný) - 19.10.2005 > born to be child> já to čet ve slovenštině, "Niečo sa stalo" sa to volalo... :-))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 19.10.2005 > Smetiprach> já zas mám gold nad zlato!!!
ve slovenčině! 8¨-)))
<reagovat 
 Smetiprach (Občasný) - 19.10.2005 > born to be child> mám to brát jako zcela nevhodnou narážku na můj semitský původ? :-)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 19.10.2005 > Smetiprach> neee..to je fáááákt!
<reagovat 
 Smetiprach (Občasný) - 19.10.2005 > born to be child> tak to je potom v pořádku, pošlu ti pár výstřižků a můžeš si hrát, zatím čau... j. :-)
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 20.10.2005 > sorry, ale přijde mi to trochu jako mnoho povyku pro nic...ten dlouhý názevy jako vlastně samostatná báseň a text rozstřelenej do všech stran, bohužel mě to přijde takové příliš snadné a samozřejmé, a to nic proti těmhle dvěma kategoriím, ale on je to asi takový postoj, takové zamávání fanglí před očima...Možná že i taková mucholapka, ne?, schválně kdo se přilepí jako třeba teďka já, přemýšlím nad tím skoro smrtelně vážně a ona je to vlastně prdel? Anebo ne?
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 20.10.2005 > Citizen> dlouhý název? to je jeden z mých nejkratších! 8¨-)
není to prdel..je to vcelku podle skutečné události..a chápu, že to lidem mnoho nedá..je to v podstatě báseň pro jednoho jediného člověka 8¨-))
<reagovat 
 cit-i-zen (Občasný) - 20.10.2005 > born to be child> jo jo já hned vzápětí uviděl ty dlouhatánský názvy, já chtěl dokonce napsat to mi připomíná Hynka nebo Chrousta z Písmáku, a pak jsem se chytil za nos! Pokud je to podle skutečné události, tak jsem to přečet chybně, já to považoval za takovej imaginativní rozstřel, ta událost je tam kódována způsobem, který já si nepřeložím...
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 20.10.2005 > Citizen> ano..nikdo ho v podstatě nemůže plně přeložit 8¨-))
chrousta..povídáš.. 8¨-))))
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 22.10.2005 > Není to můj šálek, ale i mně stála za přečtení. Tvoje řazení obrazů mi přijde zvláštní, ale i zajímavé.
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 26.10.2005 > kelly: taky kozy.
zní to hezky, ale přijde mi to takový trošku naoko...
Body: 3
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.10.2005 > mavis cruet> taky mi to zní hezky
až budeš potřebovat octan..zaskoč 8¨-)))
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 26.10.2005 > nač octan?:O)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 27.10.2005 > mavis cruet> na oko! 8¨-))))))
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 27.10.2005 > :o))))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter