Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
platonický myslitel s touhou po mimoděložním oplodnění píše dopis svému objektu touhy nacházejícímu se 1200 km vzdušnou čarou
Autor: born to be child (Občasný) - publikováno 26.2.2006 (09:05:22)

 

 

platonický myslitel

s touhou po mimoděložním oplodnění

píše dopis svému objektu touhy

nacházejícímu se 1200 km vzdušnou čarou

 

 

 

   Velkouvážená K.

 S nelehkostí v břichu Vám odepisuji na Váš ilusiorní posedlostí oplývající dopis jemnou rukou, avšak hrubým brkem, psán –

 - v prvu – dýchla na mě grafologičnost vašich neskutečných piruet malého „e“ ve třetím a sedmém řádku..och..v tu chvíli jsem cítil lehké brnění v nadbříšku prstu levé ruky..tam, kde kloub tropí na odvrácené straně úžinu kožní, kvůli které bylo již tolik válek..dutohorní vrásnění kolem vašich očí..bože, jak se vymykám svému jhu, když Vám píši..utápím se v inkoustu pera a rozpuštěn se pokouším odeslat se ve skrytu obálky a doufám, že alespoň pohledem políbíte inkoust –

 - bude to již nedávno, co jsme se kulatě neviděli úzkých 20 let a já přemýšlím, jakýmžto darem bych Vás obdaroval – zdali do not napsat pár veršů, či ve slovech napsat symphonii o křivce Vašeho lýtka – jak rád bych byl záhybem na punčoše byť Vaší nevlastní sestry – už tak bych byl o několik muk méně Vám přiblížen – není lehké býti spalován krbem nenasytných polen, u kterého si se sklenkou neuctivého vína hřejete v textilním podvečeru palce nohou při šelestivém křiku rorýsů lámajících se v mrazu do pytlů od cukru v nedalekém přístavu – zásilka eskymackých instantních poštovních ptáků vyznačujících se přeukrutnou rychlostí s nevýhodou jednoho použití – je na to přeci jen lépe o jeden stupeň proti mé prázdné množině – neberte mi prošlou jízdenku..vydýchaný vzduch..zbytky prázdného talíře..beznaději..snaží se mi vytrhnout papír a pero..neeee..doktore..ještě chvíli..prosím..

 

                                                                        S úctou Váš B.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 26.2.2006 > hezký...:))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
miruna (Občasný) - 26.2.2006 >

...*v prvu – dýchla na mě grafologičnost ..

lehké brnění

 

(..kde je včerejší okluzní fronta:)


Body: 5
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.2.2006 > miruna> to netuším..kde je jí konec..v tom já prsty skutečně nemám! 8¨-))
<reagovat 
soňa (Občasný) - 26.2.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 26.2.2006 > skvělá!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.2.2006 > Jozífek_a_ryby> jen aby 8¨-)))
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 26.2.2006 > tsss...

úplně nejlepší je to nadbříško hřbetní ploutve...
<reagovat 
Bell (Občasný) - 26.2.2006 > jo, líbí - kdo by to do toho dítěte řekl
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.2.2006 > Bell> je snad někdo, kdo by to neřekl? 8¨-)))
<reagovat 
Leon_Chameau (Občasný) - 26.2.2006 > Well,I really think you should quit smoking... :)))
Body: 5
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.2.2006 > Leon_Chameau> myslíš, že mají startky s filtrem až takový dopad na můj mozek?
<reagovat 
Leon_Chameau (Občasný) - 26.2.2006 > Len na to klikni a uvidíš :)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.2.2006 > Leon_Chameau> to je německy..a já neumím
<reagovat 
 Leon_Chameau (Občasný) - 26.2.2006 > born to be child> Je to pesnička o chlapíkovi, ktorý tiež zanietene rozpráva o/k svojej vysnenej žene (si najkrajšia entita na svete, o ktorej som kedy mohol snívať, budem tvoj anjel, mohol by som ísť po tejto ceste naveky....), na čo slečna odpovie: "Myslím, že by si mal naozaj prestať fajčiť." Skrátka, fakt to lezie na mozog. Pesničku milujem, tvoj text mi ju pripomenul. Ide tiež o "platonického myslitela s touhou po mimoděložním oplodnění píše dopis svému objektu touhy nacházejícímu se 1200 km vzdušnou čarou" :)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.2.2006 > Leon_Chameau> to je ale smůůůtnej konec..
<reagovat 
Haricot (Občasný) - 26.2.2006 > kvalitka...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 26.2.2006 > N mě se to příliš křečovitě nakrucuje, jako když afektovaná miss xxxl ukazuje zadek do kaméry. není to úplně blbé, ale je to brrr - a navíc to nemá hlavu a ani patu.
Body: 3
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.2.2006 > Ztratila> kritika nemá býti pomsta hysterické ropuchy..
<reagovat 
hajka (Občasný) - 26.2.2006 > juj, tuhle si, ač nerada, uložím...;o))))))))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.2.2006 > hajka> jak to? 8¨-)))))))
<reagovat 
hajka (Občasný) - 26.2.2006 > uložím, páč je to roztomile mile trhlý, cynický a vůbec...ale to je MUJ úhel pohledu a moooooooooooooc bych se divila, kdyby to melo vubec neco spolecneho s tim, co autor chtel vyjadrit...
pokud se ptáš proč ač nerada, tak věz, že coby člověk velice převelice líný musím o jednou vícekrát kliknout a to je děsnej výdej energie....:o))))))))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.2.2006 > hajka> jéééé...tak to děkuju 8¨-)))
a to s tím klikám dokonale chápu...trpím něčím podobným..dokonce se dá říct, že lenost je jediná má kladná vlastnost 8¨-))))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 26.2.2006 > souhlasím. neumět přijmout kritiku je taky hloupý a laciný:)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.2.2006 > Ztratila> neumět přijmout kritiku od někoho zaujatého a hloupého je neetické?
raději tedy budu prase
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 27.2.2006 > born to be child> Souhlas se ztratilou, že příspěvek není nic moc. Na druhou stranu redaktor by měl mít publikováno pár kvalitních děl, bez nichž jeho kritiky nemají autoritu a jsou jen plané žvásty.
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 28.2.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Slemejš (Občasný) - 27.3.2006 > Šlint
<reagovat 
Slemejš (Občasný) - 27.3.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Slemejš (Občasný) - 27.3.2006 > hi
<reagovat 
Barča (Občasný) - 27.3.2006 > Škoda, že tady na Totemu není rubrika "Básně v próze." Tam by se to hodilo, ale do normální prózy mi to nesedí ....

Jako báseň v próze bych to hodnotila -- za 5 bodů, ale bez Déčka. Tvé čisté básně se mi líbí mnohem víc.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 16.3.2006 > mně by stačil už ten název :o)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 22.3.2006 > Kelly> stlačil tě název? 8¨-))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 22.3.2006 > born to be child> tlačí mě nálev :o))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 22.3.2006 > Kelly> ty chlastáš! 8¨-))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 22.3.2006 > born to be child> och, ráda bych, Done Simone! :o)
<reagovat 
 Shammann (Občasný) - 27.3.2006 > Kelly> fůůj pijáci Dona Simona umírají o pětatřicet let dříve než průměrný alkoholik...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 28.3.2006 > Shammann> to se taky snažim chroustoj vysvětlit - ale on už přežil limit nejmíň o rok ;o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter