Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky klidně to dám do prózy z kolekce nepoesie je něco jako špinavé nádobí
Autor: born to be child (Občasný) - publikováno 18.10.2006 (10:55:46)
další>

 

 

verze skicáře

 

 

seběhl jsem schody

ve schránce strážná věž

-         už jsem mu říkal, že jsem přece pohan!

jdu po chodníku

přejdu silnici

otevřu dveře do samoobsluhy

popadnu košík

hle:

půlka chleba

mléko

papírový kapesník

prášek na praní

cigáro

přejel jsem jednu bábu

nechtěla se vyhnout

zaplatil

nechal padíka dýško

a stejnou cestou se vrátil

 

naše sámoška

je plná malých dobrodružství

 

 

 

 

verze minimalistická s koncem klasické nebásně a vůbec prvky nepoesie

 

 

rozmazaný schody

schránka! pohan!

šmouhy silnic

prorvané panenství skleněné výplně

žonglující košík s:

chle

mle

prá

kap

cig

akcidentální stařena

mince ve vzduchu

chytlavá pokladní

šmouha směrem domů

 

ještě nasrat do brku

 

 

 

 

verze třetí

 

 

s elegancí zkopírovaných veršů a vykradených námětů velkých básníků jsem se rozhodl publikovat na literárním serveru nějaké dílo – ovšem chyběl mi námět – tak jsem si vymyslel, že půjdu do samoobsluhy nakoupit a zkusím o tom napsat – jak to dělají ostatní? ptám se – ten píše jako holan, ten jako skácel, ten jako miroslawek – ale jejich kydy nemají smysl, jsou to vyblité prázdné klasy – asi v tom bude ten úspěch! – tak jsem popadl domovníkovo zimník..elegantní poděděný klobouk z veluru..ve dnech, kdy vzteklý vítr duje se vydal chlebem a strdím do útrob poštovní schránky na dně přízemí, kde mnohé brožury mi zacelily rány na neklidné duši..pastevci mě rádi hostí..zvou, ať se jdu ohřát k nim..ale ať si řvou vichry a déšť buší do větvoví, vyrážím na cestu opačnou..žvancem cárů na Jetřichu dlážděnou..kavalíre krásný, proč do války jdete? ptá se přejetá bába košíkem po přeslici..krasavice, ze které dýchá vůně pižma..šarm a vzruch..tu platím s hanbou v oku štíra – můj je desátek! – vzrušila se dáma u mýta a já vydal se zpět..doma pro vás budu lkát!

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
frency (Občasný) - 18.10.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 18.10.2006 > :o))) mi to připomnělo takovou jednu knížečku od Václava Laciny...
ale vole ať děláš co děláš, stejně ti z toho vyšla poetry ;o) a ted táhni a chroustej!
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 18.10.2006 > Kelly> 

ti to připomnělo nějakou lacinou knížku! a to mi říkáš jen tak? 8¨-)))

já i když zvracím, tak to má grády..holt 8¨-)))


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 18.10.2006 > born to be child> když si přijedeš, můžeš si z té knihy něco laciného přezvracet na dobrou noc :o)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 18.10.2006 > Kelly> rád si zazvracím..na dobru noc je to lepší, nežli dentální nit 8¨-)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 18.10.2006 > born to be child> a lepší nežli denaturální dieta ;o)
<reagovat 
afro (Občasný) - 18.10.2006 > Královsky jsem se bavil... bezva!
<reagovat 
moyri (Občasný) - 18.10.2006 > parádička,jo bavit se je fajn
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 18.10.2006 > Minimalistická verze je genyjální!
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 18.10.2006 > delikt> dělám si průzkum..asi je minimalismus v době instantních polévek vskutku to pravé 8¨-)))
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 18.10.2006 > born to be child> já sem minimalistka aj když vařim z pravejch kostí ;)))
<reagovat 
 prelda (Občasný) - 18.10.2006 > born to be child> 

stačí trocha vody a za pár minut písmenka nabobtnají a je to tu.......... velké dílo......

 

Docela mě tenhle příspěvek pobavil...


Body: 5
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 18.10.2006 > delikt> no, jestli je to všechno, co tam dáváš, pak ano! 8¨-))
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 18.10.2006 > born to be child> a musí jich bejt naprostý minimum! :)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 18.10.2006 > delikt> spíše až žádné..to je pak nářez minimalistickej 8¨-)))
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 18.10.2006 > born to be child> a minimální, téměř symbolické množství H2O, jen co by se vešlo na minilžičku.. :)))
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 18.10.2006 > dobrej výtok..:)
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 18.10.2006 > dost mě pobavila akcidentální stařena :)
<reagovat 
MCMXLI (Občasný) - 18.10.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 18.10.2006 > a víno žádný? to je ale divnej chroustí nákup...

 

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 18.10.2006 > Jozífek_a_ryby> šel jsem kolem nich..ale zbaběle jsem prchnul 8¨-))
<reagovat 
travička (Občasný) - 19.10.2006 > no tomu říkám z jiného soudku .... tohle je takové správně kořeněné
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 19.10.2006 > poezie...
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 19.10.2006 > Ski cář! Ski cář! Ski cář! "0)
Ale příjde mi to trochu hysterický...
Body: 5
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 19.10.2006 > cirrat> 

trochu? jen trochu? cheš mě naštvat?

8¨-)))


<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 19.10.2006 > born to be child> Nechci tě naštvat, ale je to právě že jenom TROCHU...!
A dík za přílohu, je od tebe milé, že se k tomu hlásíš... "0)
Kdy bude celek?
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 19.10.2006 > cirrat> 

v podstatě celek..nesestříhanej a nižší kvalitě je hotov..ale jsou tam spousty záběrů, kde není nic vidět..tak to ještě sestříhám a trochu upravím..zesvětlím..

já jsem hysterickej nejvíc! 8¨-)))


<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 19.10.2006 > born to be child> to jo, vo to žádná! TY jsi hysteriků král, i když si dělohu musíš tu a tam nejspíš půjčovat - i s tím zbytkem "0). Ale tohle je ještě tvá umírněná verze. "0)))
Až bude celek připraven ke všeobecnému zneužití, hlásím se...!
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 19.10.2006 > cirrat> 

tak zvedni ruku už teď a drž ji po celou dobu..ať si taky zažiješ pořádnou hysterii 8¨-)))

 


<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 19.10.2006 >  
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 20.10.2006 >

rozhodně zajímavý, jen škoda, žes tu poslední část tak lacině projel.


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 20.10.2006 > ztratila> my si tykáme?
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 20.10.2006 > já ti tykám, ale ty mi můžeš klidně onkat:)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 20.10.2006 > ztratila> 

onkat?

 


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 20.10.2006 >

http://209.85.135.104/search?q=cache:TXqIocPrxoEJ:www.cestina.com/test5.php+onk%C3%A1n%C3%AD+tyk%C3%A1n%C3%AD+vyk%C3%A1n%C3%AD&hl=en&ct=clnk&cd=5

 

yes.


<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 20.10.2006 > ztratila> tebe je tu škoda..
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 20.10.2006 > komu by ses chtěl pomstít, prozraĎ, potěš nebohou
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 20.10.2006 > ztratila> 

tys to už dostala?

že meleš z cesty


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 20.10.2006 > ne, ještě ne, zkus to poslat znova -
<reagovat 
hajka (Občasný) - 20.10.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 20.10.2006 > hajka> a ty se už na mě nezlopíš? 8¨-)))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 20.10.2006 > born to be child> já se na tebe nezlopila....já s tebou nemluvila a to je rozdíl...:o))))))
<reagovat 
aaaaaaa (Občasný) - 28.10.2006 > První verze je prostá, naivní a ze starý školy. Každej ví vo co tady de...tedy až na toho pohana, ale dá se to přeskočit. Druhá verze je náročnější- pro vyspělé čtenáře..řek bych. Ke třetí gratuluji. Špičková a moderní. Není vůbec jasný vo čem je řeč (ovšem kdyby tu nebyly ty první dvě verze) a vo to vlastně de. Šestka rady není tak za 5.
Body: 5
<reagovat 
Bell (Občasný) - 21.10.2006 > Blbý, ale děsně fajn se to čte
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 23.10.2006 > Bell> to pivo je hnusný, ale dobře se pije..
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 1.11.2006 > born to be child> naááhodou prvni je docela dobry :)...btw:jeste nasrat do brku-co to E? Zni to docela dobre..
Body: 5
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 1.11.2006 > Pitoma kaca> něco jako namočit brk..vyměnit náplň v propisce..toner v tiskárně..a ták
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 3.11.2006 > to je divný, myslel jsem že sem tu byl paxe tu nenajdu ... nejsi ty mládenč kouzelník?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 3.11.2006 > Luk Malér> chtěl bych jím býti..moc bysem chtěl 8¨-))
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 3.11.2006 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
0 1 2 (3) 6 7 8 11 12 13 15 16 17 18 19 20 21 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 37 38 39 40 41
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter