Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co s tím?
Autor: SATANICSAINT (Občasný) - publikováno 16.1.2007 (00:11:21)
Co s tím?
Není co!.....(ač nezbývá než věřit v to)
Není kdo!....(přesto jsou chvíle,kdy vzývam ho)
Není zač!...(ač ze všech stran slyším jen:"Plať"!)
Není jak!....(..jinak než"tak")
Není proč!...(-ani poslechnout ty vnitřní výzvy:"skoč!")
Není s kým...(pravá ruka dost trpí tím-na 2.stranu aspoň řádně ji vycvičím!)
Není s čím...(tak tohle prosím pěkně všechno vím..)
Je jenom"JE"!(-A teď babo raď!)-
KDYŽ ANI SÁM PÁNBŮ NEVÍ CO S TÍM!


Poznámky k tomuto příspěvku
damika (Občasný) - 16.1.2007 > Krásný...včetně komentáře.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 16.1.2007 > Působí to měkce, až sametově,světelný úkazy bezva.A do toho ten Ďábel,schovanej v Krásnu...Ukládám si.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 11.2.2007 > Mima> Díky!Mimoch.těch ďáblíků tam je víc,navíc je to"oboustranná čmáranice",takže další(nejen ďáblíky)objevíš,když to otočíš o 180°;-)!
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 17.1.2007 >

vypadá to dobře, chvílema roztíračka a la Richter

jinak pan Ukažse a texty opět chtěji jinam ;o)


Body: 5
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 11.2.2007 > Prokletí> To"ukažse"je tam kuli tomu,že sem si to kdysi uložil na tom pitomém serveru,a mezitím ztratil CD,na němž to bylo,tudíž to je jediné místo-mimo sešitu,kde je originál,kde k tomu mám přístup.Tak abych to nemusel znova složitě scanovat,tak sem to dycky vytáhl odtama-a když jsem měl málo času,tak sem ten emblém tam nechal,a nesral se s odříznutím-toť celá"záhada";-)!Text neaspiruje na žádnou"literaturu"-je to prostě takový výkřik:"co to tady to všecko vlastně kurva je,když tak často mám ten pocit,že to vlastně vůbec možná ani není;-)!No,a ten obrázek,je přece taky tak trochu"všecko"a"nic"-je to xicht,anebo huba jiného xichtu,anebo to je náhoda,a jen to tak vypadá?PS:otoč to o 180°.Dík za body!
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 16.1.2007 >

jůů...tohle vypadá jako ilustrace k nějaký pohádce


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 11.2.2007 > Jozífek_a_ryby> díky!
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 16.1.2007 > fandím ti
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 11.2.2007 > caesarborgia> díky!
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 16.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 11.2.2007 > Lumig> díky!
<reagovat 
Erma (Občasný) - 16.1.2007 > jo tohle můžu :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 11.2.2007 > Erma> díky!
<reagovat 
Dani (Občasný) - 17.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 11.2.2007 > Dani> díky!
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 21.1.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 11.2.2007 > Bernardetta> díky!
<reagovat 
damika (Občasný) - 5.2.2007 > Je jenom JE - intuice nebo mystika?
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 11.2.2007 > Damika> Ani jedno-už jsem zažil pár momentů,které notně zatřepaly s mým-do té doby zcela konvenčním pohledem na"realitu".Došlo mi,že vše,co považuju za"nepochybně existující",s pevnou strukturou,je jen buď mozkem"řádně zcenzurovaná představa o tom",navíc projev toho,mi mozek místo"přímého vjemu"pustí 5 kanály(lidské smysly)-resumé-že nevnímám věci takové,jaké jsou,nýbrž jak je mozek zpracuje-anebo koneckonců nemusí"být"vůbec nic-kde je psáno,že není vše jen"video",které si pouštím,abych sám sebe nějak obelstil,že"něco je,něco se děje"mimo mne-abych se nezbláznil z toho,že není nic než jen moje vědomí-mimo čas,rozměr-bez barvy,chuti,a zápachu?..no,a takovýmato úvahama,jsem došel k tomu,že vše je zpochybnitelné,nic prokazatelné,mimo mé mysli-ta"je"-ať už všecko co vnímá je,nebo není jakkoli!No,myslel jsem si dřív,bůhví na co jsem nepřišel,až jsem si kdesi přečetl,že právě tímto se zabývá celý filozofický směr-tzv."solipsismus"-ale mezi námi,má-li pravdu,stejně jsem ho zase vymyslel já,tak jakýpak-copak;-)!Předpokládám však,že ke stejné"jediné nezpochybnitelnosti"musí dospět každý-tedy každý ke své vlastní,neboli,že se povážlivě blížím tam,kde nemám zatím co pohledávat,a nejvyšší čas třeba vyrazit někam pokecat,jestli jsou lepší přírodní nebo oholené dámské klíny,apod.,a nedělat ze sebe pidlozofa..PS:vše co píšu ber s rezervou;-),mimo poděkování za Tvoje komenty,a bodíky mých čmáranic!
<reagovat 
 damika (Občasný) - 11.2.2007 > SATANICSAINT> Vše beru s rezervou...dál nebudu rozvádět.:)) Jsi přesně tam, kde máš být. Ostatně jako každý. ;)))
<reagovat 
čtenář Maruska - 7.4.2009 > tak tohle je mazec jako svinaaa!!! libi se mi to strasne moc,kurnik ja to chcu :D
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter