Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce už vím, proč lidé po ubytovnách pijí z kolekce nepoesie je něco jako špinavé nádobí
Autor: born to be child (Občasný) - publikováno 26.1.2007 (16:40:20)
další ve sbírce>

 

 

už vím, proč lidé po ubytovnách pijí

 

 

diskuse o pantofli

fotr už sere do hlíny

já dřív na práci sral

nemáš cígo?

mi tu půjičku asi nedaj

otevři další krabici

 

nemáš ňaký kántry?

nebo flojdy!

v létě pojedu do prdele

protože jsem si vybral dovolenou

já čůrák

já už nemám cíga

máš ještě krabici?

 

ty slováci jsou dobrý

ti a dobří

no dobře, dobří, no!

člověk aby vás učil jíst příborem

na kamnech se pálí sekaná

v popelníku šest vajglů

nikdo nemá cíga

co dát kořalku?

 

když jsem dělal izolace

taky jsem to neuměl

já dýchám pampeliškám med

chvíli bylo nechápavé pauzmo

ty vole

já jsem vyučenej kadeřník!

dal bych cígo

vydechlo kuřákovi z úst

hele, máme ještě co pít?

 

prostě se jim tam

nelíbí

 



Poznámky k tomuto příspěvku
MCMXLI (Občasný) - 26.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Barča (Občasný) - 26.1.2007 > Vono ani není co dodat .... Ale dobrá nepoezie, to teda jo !
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.1.2007 > Barča> děkuji 8¨-))
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 26.1.2007 > v popelníku šestset vajglů.. nepřehlédl ses ? .-)))
Body: 5
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.1.2007 > Lyryk> občas je vynášejí..mám i fotodokumentaci 8¨-))
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 26.1.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 26.1.2007 > ano, Radůza zpívá o tom ve svých textech: "Vše je jedním", obsažené zároveň ve své polaritě...
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 26.1.2007 > + nejsou většinou spokojený sami se sebou, když pijou takhle
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 26.1.2007 > ...
Doporučil 
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 26.1.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 27.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 27.1.2007 >

tohle je šťavnatej monolog


Body: 5
<reagovat 
holger (Občasný) - 27.1.2007 > Tak tohle dobře znám. A někdy to končí i takhle   . ÷)))
Doporučil 
<reagovat 
Seregil (Občasný) - 27.1.2007 > Dobrý počtení...
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 27.1.2007 > chutné dílo. vysoké kvality.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 26.1.2007 >

Je skvělé mít tak inspirativní zaměstnání.

Ty pampališky to pro mě ovšem shazují do neúnosně poetické pozice...a celý text vysloveně kazí...i za předpokladu, že se to přihodilo...o čemž nepochybuji.


<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.1.2007 > šedé> ani vteřina nepravdy
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 26.1.2007 > born to be child> Věřím Ti jak jen člověk může věřit...ale jistě jsi toho i spoustu zapřel!
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.1.2007 > šedé> bylo by to dlouhé a o ničem
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 26.1.2007 > born to be child> Ha! Takže předkládáš okleštěnou, jednostranně zaměřenou informaci!
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.1.2007 > šedé> věty po dvaadvaceti vteřinách života..dokument psaný pod sebou..balada o vráskách..instantní život..zrychlení poesie..na neklid povýšený minimalismus..popsat písek..taky když píšeš, máš příjemné mrazení? 8¨-)
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 27.1.2007 > born to be child> :o) taky...ale jen když to jde samo.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 26.1.2007 > Ubytovny, squaty a věty typu: "Víš jak" nebo "Nějak to pořešíme", za každým třetím slovem čerchmant sprostej...Znám, taky, když se řeší, jaký měly Mařky a Ančí kozy ...a ať na něj nešahá, že není buzerant, jinak, že mu koule napěchuje do džťky...Moc dobře znám, kdysi jsem mezi takovými dospívala...Jsem ráda, že sám za sebe hovoříš o nepoezii. Něco znamená hodnotit nespoutanej život čpící Startkamam a lacinou vodou po holení, nehty slezlé z dlaní rachotou... a druhá věc báseň-nebáseň...Jde to vůbec oddělit???, každopádně...není toto právě podstatou Nepoezie?
Body: 5
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 27.1.2007 > Janele z Liků> Srovnávat ubytovny a squaty je poněkud scestné, i když jest pravdou, že v ČR sotva hledat squat, kde by se jeho obyvatelé hlásili k nějaké autonomní anarchii a podobným ideálům, takže nakonec možná mezi ubytovnou a squatem nebude, alespoň ne zde, nějaký výrazný rozdíl :o) Ale to jen na okraj. Jako autentický záznam to je dobré, ovšem pouze průměrné. Pokud by jsi měl vydat třeba sbírku na podobné téma, obávám se, že tento úryvek by plnil funkci "vaty", sice docela solidní, ale stále pouze vaty.
Body: 3
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.1.2007 > Janele z Liků> poesie je nepřirozený stav věcí..nepoesie je vrásčitá tvář alkoholika pro ty, kteří v ní čtou
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 28.1.2007 > DeadKennedys> měl bych takový dotaz - jak víš, že je to průměrné? co když je to podprůměrné? s čím ty srovnáváš?
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 26.1.2007 > born to be child> Ano, já v takových lidech čtu, dokážu jim při vší skromnoSti porozumět.Můj přítel Mi ale vždy říkal, uvědomuješ si, jak na bolestech druhých, jejich chorobnosti parazituješ, tím, že o nich píšeš...Říkal také, zkus někdy psát o normálních zdravých lidech.A já mu řekla: Oni jsou to normální, svojští lidé...Hádal se, že né, že to jsou chudáci, kteří své slabosti povyšují na ctnosti, kterými se v očích okolí chtějí blízknout, a tak je to prý i s básníky/nebásníky...Píší o nich, protože cítí, že jsou jedni z nich... ...Takže mám někdy pocit, že když píšu podobně, že vlastně píšu bulvár, namísto, abych tyto lidi svým slovem neprodávala druhým, nechala svému osudu...Čím více alkoholiků znám, tím více vidím, jak jsou sobečtí, sebestřední, věčně ublížení, na svých slabostech stavící si svou živnost, nadávají, ale nic pro změnu nechtějí udělat, jen se hlouběji potápí, to mi vždy vyčítal přítel...Máš maniodepresivní syndrom, Janele, dělej s tím něco a já mu řekla, člověk chce i nechce, má strach, tak raději nadává, než by plítval úsilí na něco, o čem neví, jak dopadne a zároveň neví, zda do toho světa normálních, zdravých, zařazených, fungujících chce......
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 28.1.2007 > born to be child> Srovnávám se stylově a významově podobnými díly co jsem kdy četl. Ale to je irelevantní, hlavně srovnávám se svým vkusem a o to asi jede, co někomu připadá podprůměrnými, jinýmu může připadat nadprůměrný a dalšímu průměrný ... no není to jedno :o)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 26.1.2007 > Janele z Liků> Samozřejmě záleží i na tom, zda si to ten člověk uvědomuje nebo ne...Trochu se nabízí otázka:Je svraštělá tvář alkoholika opravdu přirozeným stavem věcí?..Já bych kdysi řekla zarytě ANO, ale ten vyrovnaný, pevně stojící, pragmatický přítel by se hádal a hlasitě smál, jak jsem troufalá...
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.1.2007 > Janele z Liků> svět normálních..zdravých atd. je nudný..stereotypní..barevně šedý..monotónní..vlastně je stejný, jako svět nezdravých..je stejný, ale jinak
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.1.2007 > Janele z Liků> 

všechno, co existuje, je přirozené

nic jiného neexistuje


<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 1.2.2007 >

Jo, nepoezii umíš.

Dycky mě nad podobnými "obrázky ze života" napadá otázka, jestli je to zákonitá a neostranitelná součást života lidstva. Blbost, co? Jestli já nesjem idealista? Celá historie na mě křičí, že ANO.

A jak víš, že se jim tam nelíbí? A líbilo by se jim jinde? A kde?

 

;-) Jsem starej šťoural, neber mě vážně. 


<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 28.1.2007 > Mám pocit, že se říká "prdět do hlíny, ne "srát do hlíny". Je tohlec prostě jenom jiná varianta, nebo tvoje licence?
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 29.1.2007 > Leodegrance> nevím..co si myslíš ty?
<reagovat 
 Leodegrance (Občasný) - 30.1.2007 > born to be child> Spíš to první, ale na tom zas tak nezáleží.
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 2.2.2007 > Leodegrance> 

vůbec na tom nezáleží!

prostě to někdo řekl a já to zapsal..asi byses měl zeptat toho, kdo to řekl..mohu ti dát na něho telefon

8¨-)


<reagovat 
Bronty (Občasný) - 2.2.2007 > Možná je to autentický, ale určitě to není poezie!!!!! A navíc se mi v tom nelíbí ty sprostý slova, ano jsou autentický, ale rozhodně nepatří do poezie.
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 2.2.2007 > Brontosaurus> 

možná ses překoukl, ale je to nepoesie!!!

a tam patří vše, co tam patří

 


<reagovat 
 Bronty (Občasný) - 2.2.2007 > born to be child> Tak to pardon. Do nepoesie to patří, alespoň je to pravdivý.
<reagovat 
Rafael (Občasný) - 3.2.2007 > tahle se mi docela líbí...
Body: 4
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 4.2.2007 > Rafael> 

chybí miu bod k posunu ke hnusu?

hi


<reagovat 
damika (Občasný) - 4.2.2007 > Všechno je jinak...
Doporučil 
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 3.3.2007 > je to pouze průměrné!
ba přímo nadmíru podprůměrné!

Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 6 7 8 11 12 13 (15) 16 17 18 19 20 21 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 37 38 39 40 41
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter