Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci S názvem z kolekce Kokotiny
Autor: Ógyst Pisoár (Občasný) - publikováno 26.4.2007 (00:02:33)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
TheThing (Občasný) - 26.4.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 26.4.2007 >
Body: 5
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 26.4.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Estel (Občasný) - 26.4.2007 > ;)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zuiko (Občasný) - 26.4.2007 > je vidět, že jsi mistr nad mistry ve svých píčovinkách :-)
Body: 5
<reagovat 
Nikkarin (Občasný) - 26.4.2007 > je to geni(t)ální....a podle mě, úplně skělá je zeď....zeď se ti povedla
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
damika (Občasný) - 26.4.2007 > :)))))))))))))))))))))
Doporučil 
<reagovat 
krispinaa (Občasný) - 26.4.2007 > hehe
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
káda (Občasný) - 26.4.2007 >
Body: 5
<reagovat 
repulsion (Občasný) - 26.4.2007 > Mistrovské dílo. Technické detaily dle mého nehrají roli.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 26.4.2007 > repulsion> Jsem téhož názoru.

I když jsem se o ty detaily celkem snažil, ale po čtyřech hodinách mě to už přestalo bavit. Dík.
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 26.4.2007 > Na to som dlho čakal..na dokonalé použitie stredovkovej kompozície.. : ) Táto práca potvrdzuje moju teoriu, že UMELCI sú osamelí, zpočiatku si kreslil seba v rôznych sexuálnych pozach (SO SLECNAMI) a venoval sa spoločenskej kritike - viď suseda na stene a obdobie pouzlených "kôz" ale tu, v Tvojich "osamelých chvíľach" naozaj vidieť Tvoj technický talent-viď Eifelovku na WC, alebo túto autoerotickú fajnovku! VYBORNE!
MAESTRO ale kde sú verše? ŠKODA, ŽE SA NEDAJU DAŤ DVE DEČKA.. :(
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 26.4.2007 > Karhaj(Sinner)> Říkal jsem si, že tohle by se ti mohlo líbit, ale zase jsem se obával, že napíšeš, že je to na tebe privelký chliev tak jsem před malováním aspon trochu uklidil.
Dvě déčka bys mohl dát kdybys kór moc chtěl. Taky bych si hned jedno dal.
Básně budou, ale ted připravuju jeden multipříspěvek tak až potom. Vydržať!
<reagovat 
Dani (Občasný) - 26.4.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 26.4.2007 > :-)))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
JJAARROO (Občasný) - 26.4.2007 > Ty jsi éro :))).
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
touha (Občasný) - 26.4.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 27.4.2007 > maminko, ty to vidíš... anebo radši doufám, že nee
<reagovat 
wommann (Občasný) - 27.4.2007 >
brilantní dílko...
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 27.4.2007 > úžasný. převelice jemné dílko.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 27.4.2007 >
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 27.4.2007 > na to se nic jinyho rict neda - genitalni....;o)))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 26.4.2007 >

To je tak dobry az to kritiku zaslouzi:-ú

Pica na zdi ac stin ma, plocha desne

urvana trubka od splachovani stin na obrazek nehazi

pisoir perspektivne lehce opacne..

popelnice plocha, perspektivne...


Body: 5
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 26.4.2007 > D.K.> Centralmotiv na zdi měl mít stín mín než poloviční to beru. Ani nevím jak se mi tak zvětšil.
S tou trubkou pozor! Neni to jen tak ledajaká trubka. Pozorný a přemýšlivý divák v ní rozpozná geniální kombinaci hajzlu se sprchou. Umyvadlo je taky řešeno na mé úrovni. A všimni si jaké čestné místo zaujímá to cos mi hodil do koše.


A stín od tý trubky jsem tam nedal schválně aby bylo vidět jaká jsem trubka. Neni to trapná výmluva?
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 27.4.2007 > Ógyst Pisoár> ano, kombinace hajzl sprcha je konecne prekonanim trapneho bidetu - gratuluju!
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 27.4.2007 > D.K.> Děkuju ti pane redaktore a dávám za pravdu. Jako vylepšení bidetu se to dá brát taky, někteří z nás se zkrátka po vykonání potřeby musí osprchovat celí.
<reagovat 
wommann (Občasný) - 28.4.2007 >
<reagovat 
xxxxxx (Občasný) - 26.4.2007 > Neuvěřitelné, perfektně sis nás vychoval,od jednoduchých uchylných kresbiček na které jsem hleděl s nedůvěrou až po tyhle monumentálně genitální ....něco.Musím uznat že s každým dalším dílem je to lepší a lepší. Nechtěl bys zkusit komiks:-))) Musím také pochválit kvalitu zpracování.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 28.4.2007 > Rawen616> Dík. Komiks bych rád, i když už jsem do tý rubriky vložil jednu píčovinu a rozkreslený jsou další.

Mám v plánu i něco "normálního", ale to chce čas, odhadem tak koncem roku.

Až tady budu dělat redaktora.
<reagovat 
 Nikkarin (Občasný) - 30.4.2007 > Ógyst Pisoár> chtěls říct šéfredaktora, ne?:-))
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 30.4.2007 > Nikkarin> Všeho do času. Pěkně jedno po druhým. I na tohlr dojde.
<reagovat 
anae (Občasný) - 30.4.2007 > sen muže on TV?
Body: 5
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 30.4.2007 > anae> I tak se to dá brát. Takhle nějak si to představuju až budou dávat v televizi můj první film.
<reagovat 
sáva (Občasný) - 29.4.2007 > dobrý... ty děláš tabletem a jaký program k tomu potřebuji a jaké tablo? nemám ponětí, ale chtěla bychto zkusit co si mám koupit at to není šmejd??????
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 30.4.2007 > sáva> No já mám wacom graphire asi rok a jsem spokojený, jiný jsem nezkoušel, takže porovnávat nemůžu. Fachá to s každým softem, můžeš ho používat i místo myši.

Jenom mi z pera začala asi před týdnem sklouzávat taková guma za kterou se to drží tak jsem jí přilepil a už to zas funguje k mojí plné spokojenosti.
<reagovat 
 sáva (Občasný) - 30.4.2007 > Ógyst Pisoár> díky moc...
<reagovat 
markýza andělů (Občasný) - 30.4.2007 > I bez názvu...
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 1.5.2007 > markýza andělů> A taky pod názvem.
<reagovat 
čtenář Reník - 29.4.2007 > Máš to doma moc hezký :-))
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 1.5.2007 > čtenář> I venku.




<reagovat 
SATANICSAINT (Občasný) - 3.5.2007 > Wau!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 30.4.2007 > štětka je super 8¨-)))))
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 30.4.2007 > born to be child> Jo jo, já mám štětky taky rád.
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 1.5.2007 > Ógyst Pisoár> jsou to nejupřímnější ženy..a já upřímnost miluji 8¨-)))
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 2.5.2007 > born to be child> A jak říká jedno staré české přísloví: S upřímností nejdál došlapeš. Nebo tak nějak.
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 2.5.2007 > Ógyst Pisoár> klub českých turistek? 8¨-))
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 7.5.2007 > born to be child> A cyklistek!
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 7.5.2007 > Ógyst Pisoár> 

cyklístek si pamatuju moc dobře..myšpulín, fifina..bóbik..zajíc 8¨-)))

nejlepší byli střapeček a metlička

nebo byly?

teď fakt nevím

8¨-)))


<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 7.5.2007 > born to be child> 

Mně zas nejvíc zaujala fifinka s pinďou.
<reagovat 
Rimmer (Občasný) - 25.11.2007 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter