Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci toonovina z kolekce nepoesie je něco jako špinavé nádobí
Autor: born to be child (Občasný) - publikováno 29.4.2007 (11:04:13)
další v kolekci>
neupraveno


Poznámky k tomuto příspěvku
ivanos (Občasný) - 29.4.2007 >
Body: 5
<reagovat 
kayman (Stálý) - 29.4.2007 > ..nazval bych to: ,,Jaxemse potácel od Hasiče
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 29.4.2007 > kayman> 

potácel jsem se z Moskvy 8¨-)


<reagovat 
touha (Občasný) - 29.4.2007 > mně se to líbí a to dost...
Doporučil 
<reagovat 
sáva (Občasný) - 29.4.2007 > to se mi moc líbí
Doporučil 
<reagovat 
damika (Občasný) - 29.4.2007 > :)))))))
Doporučil 
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 29.4.2007 >

hehe, dvoupatrovej klavír...ale ty černý klapky bys mu měl trochu přistřihnout...:o)

 


<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 30.4.2007 > Jozífek_a_ryby> černé klapky jsou čínská stupnice..by tě hnali! 8¨-)))
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 29.4.2007 > to by mohlo být poměrně dobrý nevímfoto

nevímfotonepoesie! to by bylo něco
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 30.4.2007 > sempull tampush> 

pro mě je to zcela evidentní vímfoto

mohla by to být protopoesie?


<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 30.4.2007 > born to be child> pokud tomu předcházerla pročpoesie, tak proč ne?
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 30.4.2007 > born to be child> pokud tomu předcházerla pročpoesie, tak proč ne?
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 30.4.2007 > sempull tampush> pročpoesie by mohla být kategorie..něco jako zbytečný kýč
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 30.4.2007 > born to be child> a všichni pročpoetové by si lámali kýční kosti, byla by to taková kýčová vlna...
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 30.4.2007 > "je to vina kýče, že píši tak špatně!" zvolal skutečný poeta
<reagovat 
anae (Občasný) - 30.4.2007 > moc toonovina to neni, ale celkem dobrý to je
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 1.5.2007 >
Body: 5
<reagovat 
susa (Občasný) - 29.4.2007 > Možná ten kanál, je-li to kanál, kousek doprava.
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 29.4.2007 > susa> já bych ho zasej hodil trochu doleva..ono je trošku matoucí to, že jsou dva 8¨-))
<reagovat 
 susa (Občasný) - 29.4.2007 > born to be child> Rozumím, záleží na tom, který bereš jako "startovací". Což si vlastně musíš rozhodnout ty jako autor. Ale v každým případě někam pryč od středu. Takže jako bych nic neřekla. :-)


<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 30.4.2007 > susa> nechám to tak..prostě..je to ve středu..a není..takže tak 8¨-)))
<reagovat 
 susa (Občasný) - 30.4.2007 > born to be child> Však jo, to je svaté právo autora! .-)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 30.4.2007 > susa> 

do jaké míry by měl autor dbát na rady kritiků? nebo vůbec?

já si myslím, že jen vyslechnout..a nedbat 8¨-)))


<reagovat 
 susa (Občasný) - 30.4.2007 > born to be child> V podstatě souhlasím, nebrat, pokud sám nedojde k závěru, že má dotyčný pravdu. :-)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 30.4.2007 > susa> kritika dotyčného může způsobit u autora dotčenost 8¨-))
<reagovat 
 susa (Občasný) - 30.4.2007 > born to be child> Nemyslím, jsou i nedotknutelní autoři! :-)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 30.4.2007 > susa> je jich jen hrstka..sám jsem mnoho ješitů svými kritikami naštval až do nebe 8¨-))
<reagovat 
 susa (Občasný) - 30.4.2007 > born to be child> Nojo, patrně neznali přikázání první: vyslechnout a myslet si svoje! :-))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 30.4.2007 > susa> někteří z nich si nedokáží myslet ani cizí..natož své 8¨-))
<reagovat 
 susa (Občasný) - 30.4.2007 > born to be child> Potom mohou být velmi komerčně úspěšní! :-)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 1.5.2007 > susa> 

ano..často jejich ješištnost je dána velikostí řady přívrženců 8¨-))

kde se skrývá úspěch nekomerční?


<reagovat 
 susa (Občasný) - 1.5.2007 > born to be child> Nekomerční úspěch se skrývá pod nálepkou neúspěch!
:-))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 1.5.2007 > susa> komerčně uznaný úspěch je v jistých kruzích považován za úspěch..asi proto, že žijeme v příliš úspěchané době 8¨-))
<reagovat 
 susa (Občasný) - 1.5.2007 > born to be child> Aha, já jsem naprosto neúspěchaná, tak to mám nejspíš smůlu, úspěch nebude! :-) Ale zase se nestrhám, no. :-)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 1.5.2007 > susa> 

bude třebas nekomerční..tedy neinstantní 8¨-)

smůla je dobrá na lodě..ta se hodí vždy 8¨-)))


<reagovat 
 susa (Občasný) - 1.5.2007 > born to be child> Hlavně když bude konstantní, tedy neměnnnný! A zaspals dobu, dneska už se používá spíš epoxydová pryskyřice! :-))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 1.5.2007 > susa> 

bude homogenní..jako pasta 8¨-))

ano, na smůlu je nejlepší pryskyřice..epoxy 8¨-)))))


<reagovat 
 susa (Občasný) - 1.5.2007 > born to be child> Smůla je nejlepší pasta a basta! :-)

<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 1.5.2007 > susa> tak dělej špatné fotky a budeš mít pasty dost 8¨-))
<reagovat 
 susa (Občasný) - 1.5.2007 > born to be child> Já se snažím! Prakticky denně! Ale zatím pořád musím běhat do drogerie. :-)

<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 2.5.2007 > susa> proč si nevezmeš příklad ze zdejších autorů? a bude po běhavce 8¨-)))
<reagovat 
 susa (Občasný) - 7.5.2007 > susa> Ovšem když nejsi kanál, potom odpadá otázka, jestli má kanály ráda. Navíc, pokud jsi vysílací, určitě tě ráda mít bude, náruživě totiž sleduje veškeré vysílání. Příjemně to uspává. :-)
<reagovat 
 susa (Občasný) - 3.5.2007 > born to be child> Tak jo, jen co se dostatečně opiju a najdu vhodný kanál! :-P

:-)

<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 7.5.2007 > susa> 

pokud má kanály ráda, pak není pro mě problém se jím státi 8¨-))

některé kanály holt uspávají

alespoň při tom nesmrdí 8¨-))


<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 4.5.2007 > susa> 

jo ták, ty potřebuješ nějakej speciální! 8¨-))

to já si v kanálech nevybírám 8¨-))


<reagovat 
 susa (Občasný) - 7.5.2007 > born to be child> Nebýt onou mladou, distinguovanou dámou, byla bych patrně v pokušení napsat, že sračky jsou sračky a pokud nesmrdí jsou to pořád sračky, jenom nepřiznané! Ale protože jí jsem, nic takového nenapíšu. :-))
<reagovat 
 susa (Občasný) - 4.5.2007 > born to be child> Jistě, jenže já jsem mladá, distinguovaná dáma a nemohu se zahodit s lecjakým kanálem, to je snad jasné! :-))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 7.5.2007 > susa> páč jí nejsi 8¨-)))))))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 4.5.2007 > susa> ano, přeci nenaserete matinku, madam 8¨-))))))
<reagovat 
 susa (Občasný) - 8.5.2007 > born to be child> Nech sa páč jí! :-))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 1 2 3 6 7 8 11 12 13 15 16 17 18 19 20 (21) 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 37 38 39 40 41
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter