Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Večírek Literry z kolekce foto
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 28.10.2007 (02:21:04)
další v kolekci>

undefined

 

undefined

undefined

 

undefined

 

undefined

 

undefined

 

undefined

 

undefined

 

undefined

 

undefined

 

undefined

undefined

undefined

undefined

 

undefined

 

undefined

 

undefined

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Janele z Liků (Občasný) - 28.10.2007 > Natasha je překrásná (pokud hádám správně), mnohé poznávám...
<reagovat 
Adina (Občasný) - 28.10.2007 > Nutili mě chlastat...trychtýřkem mi to lili do pusy, cigáro u huby mi připalovali...bíííídáááci :o))
<reagovat 
skold (Občasný) - 28.10.2007 > já tam někoho poznávám a ...jakože jo, příjemná atmoška
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 28.10.2007 > bylo to tam mily, tumas Decko
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 28.10.2007 > když vás vidím, tak si říkám, že bych měl taky někdy přijít mezi lidi :-)
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 28.10.2007 > mile pripomenuti.:-) pridam se s deckem
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 28.10.2007 > Stanislave, je to verejnej prostor? podle meho je...a zrovna od Tebe bych necekala knikani na tema, ze mi nekdo neco nekam pise...nebo uz neobhajujes tu svobodu slova a svobodu na vyjadreni cehokoliv kdekoliv?...nebo to znamená, ze jen tobe libe nazory mohou byt takto vyjadřovány? jen se ptám...podotýkám, že tím, že něco dám do veřejného prostoru se vystavuju nebezpečí, že pod tím bude nepříjemně plkáno...
<reagovat 
hajka (Občasný) - 28.10.2007 > a abych nebyla špatně interpretována...neříkám že souhlasím s pojmenováním liteřanů a liteřanek...jenom prostě jako plkáš občas nesmysly pod díly jiných za asistence mandarínů a těm jiným je to nepříjemné, totéž se stane holt občas Tobě...takže se k obému stav stejně...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 29.10.2007 > hajka> nemám dobrý obdodí, a tak mě tyhle nesmysly vaše serou, to je celý,  co je na to divnýho? doprdele... na žvanění máte jinde místa dost...
<reagovat 
ariel (Občasný) - 28.10.2007 >

ale opravdu se zdá, že konstelace staří vometáci/mladí zajíčci je pro Literru příznačná.

 

pokud by ti má poznámka připadala urážlivá, pak ji smažu.


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 28.10.2007 > ariel> Nejni urážlivá, akorát nevím, kam se mám zařadit :o)))))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 28.10.2007 > ariel> Do soboty koukej vymyslet do které z těchto škatulek zařadíš své studentky a kam se řadíme dle kterého moderního psychologického přístupu:o)))) I když hajka už moc na liteře nejni, fakt........:o))))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 28.10.2007 > ariel> 

je hlavně úplně mimo mísu, takže si s ní dělej, co chceš. že to plácá Mráz, budiž, ale další, že se na to chytne, to je krapet smutný...


<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 29.10.2007 > ariel> musím s tebou souhlasit... patrně to bude tím, že mladí zajíčci by se ve společnosti příznačné pro některé jiné servery nudili...
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 28.10.2007 > Adina> přesně tak. hajka není ani vometák, ani zajíček.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 28.10.2007 > stanislav> 

je to můj dojem. samozřejmě nemusí být pravdivý. takže smutek jsem vyvolávat nechtěl.

 

koneckonců co jsi čekal tímto zveřejněním?

 

jestli jsi žádná očekávání neměl, pak tě nemá co zklamávat, stanislave


<reagovat 
 ariel (Občasný) - 29.10.2007 > Periskop> tomuhle říkám správný přístup.
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 28.10.2007 > ariel> Přesně tak, a já jsem skákající vometák :o))) Ale bacha, skáču jenom na těžkej kov........
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 28.10.2007 > ariel> Prosíííím pane učiteli, hajka se učíí. Já né, já se léčim:o)
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 28.10.2007 > ariel> tak nevim, jestli se mám urazit nebo cítit polichocená...:)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 28.10.2007 > ariel> arieli, je to tvá blbost a neomalenost, ne moje, zas to tak moc nepřehazuj vidlema...
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 28.10.2007 > hajka> Buď polichocená, pan učitel říká, že nejsi zajíček a pan učitel tomu rozumí.o)))
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 28.10.2007 > stanislav> jasně, máš takový pocit. mě by se asi taky trochu dotklo, kdyby si někdo dělal legraci z lidí, které mám rád.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 28.10.2007 > Adina> jdi si prndat jinam. jo?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 28.10.2007 > ariel> no, vidíš, že to chápeš. a hlavně, když někoho neznám, tak mu neříkám vometák a podobně. tedy pakliže nejsem nějak divně rozhozený. a když ho znám, tak asi taky ne, to už by musel být doopravdy hodně špatný vztah. podobně s těma slečnama a paníma. fakt to není ale ani kapku hezký... no nic, o život nejde, každý stejně ví svoje... jen že je to zhola zbytečné...
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 28.10.2007 > stanislav> F klidu, prndám si s arielem a s hajkou...shodou okolností pod tvým příspěvkem, ale to je vedlejší....hovory dospělých, děkujem za poskytnutí prostoru.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 28.10.2007 > stanislav> 

na druhou stranu, chovám se trochu jinak, než kdybych seděl u tebe ve vobýváku a tys mi ty fotky vokazoval.

 

možná bych tu poznámku mohl změnit na: myslím, že věkový průměr mužů na Liteřře je vyšší než na Totemu. výraz vometák byl hodně expresivní obdobou téhož, ale je pravda, že obsahuje konotace, které jsou zbytečně hrubé. snad nad tím lidi jako janek mávnou rukou jako nad něčím nepodstatným.


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 28.10.2007 > Adina> ty nejsi malý tele, viď? když vo tebe tady nestojim, tak rozumnej člověk by si dal odchod..
<reagovat 
 skold (Občasný) - 28.10.2007 > Adina> ty vaše debilní kecy fakt nestravuju ani já a to je co říct
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 28.10.2007 > stanislav> Milej stáníku já si klíďo vodchod dám, žádnej problém. Tele fakt nejsem, to jsi sám a poslední dobou docela dost vopruzený. Nebo si myslíš, že vážně reaguješ přiměřeně?
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 28.10.2007 > skÖld> Skoldíku prosímtě, vypíchni co jsi nestrávil z toho co jsem JÁ řekla a já ti to vysvětlm, ju?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 29.10.2007 > Adina>reaguju nepřiměřeně, protože mám ataky psychozy... to dá docela rozum... a tak už sem nelez, buď tý dobroty. s těma svejma idiotskejma hemzama...
<reagovat 
čtenář Burlev - 29.10.2007 > ..dobrý výběr..
Natasha, kalais, Kelly, Huble, Pavla, Malér, Shari, ale i jiní se ti "podařili"
..pochvala před nastoupenou jednotkou!!!
<reagovat 
touha (Občasný) - 30.10.2007 > oduševnělé a krásné velice bytosti:)
Doporučil 
<reagovat 
nicollette mongolská (Občasný) - 28.10.2007 > tož na totemu se zas ujala banda čůráků, no... to si nemáme navzájem co vyčítat
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.11.2007 > nicollette mongolská> banda čůráků bysme byli, kdybysme tě teď za tu bandu čůráků smázli a zablokli ti přístup k dílům...
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 28.10.2007 > snůška vomeťáckejch ksichtů bandy impotentů a kurev


(hláška do sbírky :-)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 28.10.2007 > Václav Mráz> Václave, jseš trochu nejapnej, nevadí ti to? odpovím si sám: asi ne, jinak bys to furt neprodukoval, ty svý debilní hlášky..
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.11.2007 > Václav Mráz> nejsem impotent ani kurva - to jako soutěžíš vo nejarogantnější hlášku roku?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 8.11.2007 > Luk Malér> ten vyhraje dycky s přehledem, ten Václav...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.11.2007 > stanislav> no jo Václav.... já si mysim, že nevyhrál, provokuje jako dycky...
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 28.10.2007 > cheche...je dobře vidět staré známé plastické operace...;)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.11.2007 > Max Bubakoff> drško.... eště ssem nebyl....
<reagovat 
Papíry (Občasný) - 31.10.2007 > Obecně mám podobný záznamy v oblibě.
Tady konkrétně mě zaujala nicollette mongolská, takový hóch nick, taková hezká holka a tak... žádná úroveň ;)
Doporučil 
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 9.11.2007 > Papíry> 

ahoj, vůbec tě neznám, ale chci ti říct, že máš hezkou ikonku i jméno.

 

jinak podle nicolette jsem čurák. tak.


<reagovat 
 ariel (Občasný) - 11.11.2007 > Papíry> pardon, vlastně na toho čuráka reaguješ. já nepozora!!
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 11.11.2007 > ariel> někdy tak vypadáš, ve svých virtuelních projevech...
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 11.11.2007 > stanislav> jsem intuitivní člověk. někdy vidím celky tam, kde ještě nejsou. někdy se může jednat o chybnou předpověď.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 11.11.2007 > ariel> ono je ale taky umění, tu svou intuitivní užvaněnost mít pod kontrolou...
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 11.11.2007 > stanislav> 

užvaněný nejsem. já jsem ironický. ironie, jak ji chápu, je uměním zkratky


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 4 10 15 17 18 19 20 25 29 31 35 41 52 64 77 78 79 86 87 90 92 96 108 109 111 114 118 122 123 124 125 126 134 137 147 148 149 150 158 165 234 235 236 239 240 245 248 251 252 255 (257) 258 259 260 263 279 282 313 322 346 348 374 375 384 402 414 424 431
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter