Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K pochodu neonacistů Plzní 19.1.2008. z kolekce Pocity
Autor: Márty (Stálý) - publikováno 16.1.2008 (11:50:40)

K pochodu neonacistů Plzní 19.1.2008.

 

 "Odpor Plzeň organizuje na sobotu 19. ledna v Plzni demo proti oklešťování svobody slova a názorů. Datum už způsobilo v Židy kontrolovaných médiích paniku, protože první transport z židovského ghetta v Terezíne se konal 18.1.1942. Rabíni běhají jak splašení!"

                                                               Německý neonacistický server.

 

 

Osoby, které se podepsali pod výše uvedeným, budou v sobotu pochodovat za policejního doprovodu Plzní. Tamní vedení města říká, že nevidí žádný zákonný důvod k zakázání této akce. Zde se opět ukazuje, že se hloupost nevyhýbá ani těm, kteří se ve své neskromnosti domnívají, že mohou bez uzardění takto rozhodnout, aniž by dohlédli za roh…

Nabízí se otázka, kolik by z těch novodobých nacistů pochodovalo, kdyby si na vlastní kůži pár dní vyzkoušeli život trestanců v podobném zařízení jako Osvětim, Terezín atd.  Co říci k jejich názorům, „myšlenkám“, k jejich protestu proti údajnému potlačování svobody slova...

Můžou mít jejich slova nějakou svobodu, když se sami hlásí k potlačování svobody a vraždění, což názorně ukázali výběrem datumu pro svou akci. Domnívám se, že ne. Spoléhat se na to, že generace lidí, co prošli peklem vlády těchto slov, již vymírá, je laciné, protože paměť národa je přenosná generacemi a pokud by začala selhávat, již bychom nebyli národem civilizovaných lidí, kteří ctí své kořeny a váží si svých hrdinů, co dokázali za jeho životaschopnost položit i život. Možná bychom se měli sami sebe ptát, kdo z nás by to dnes dokázal…

 

Dovětek :  Je 17.1. a události nabraly nečekaný obrat. Primátor Plzně akci extrémistů zakázal. Osobně se domnívám, že udělal dobrou věc, protože by měli představitelé radnic a vlády dát jasně na srozuměnou ultrapravici, u které je víc než zřejmé, k jakému odkazu se hlásí, že v této zemi si slušní a civilizovaní lidé jejich aktivity nepřejí. Jsem rád, že mohu slovo hloupost na adresu vedení Plzně vzít zpět, že nastala situace, která mě nutí se za něj omluvit.



Poznámky k tomuto příspěvku
Janele z Liků (Občasný) - 16.1.2008 > Není více pravičáků než mezi policisty. Když pochodují anarchisti, tak teče krev, ale pravičáky jen pohladí...Včera-situace v Drážďanech, jak tam chlupatý drtil klukovi obličej, když ho sundával ze stromu, který chránili vlastním tělem,...ta brutalita policie, přitom veřejný zájem, pro další generace, strom, který přežil ničivé bombardování, paměť národa, vždy je řešení, jen se ho pokusit najít...Nám vykáceli před domem všechny strom, prý, aby se jim "lépe dostávalo k oknům", při jejich výměně na plastové...Paní, ze čtvrtého patra, bývalá odbojářka, nositelka vyznamenání od prezidenta, s prohlášením za válečnou veteránku---ty stromy sázela se svým mužem, říkala, že až ty stromy umřou, půjde s nimi pod zem---Kdyby ti pravičáci měli alespoň nějakou úroveň, měli mezi sebou inteligenci, politizovali se---s inteligentním politickým programem, ti zmetci akorát litují, že nejsou Němčouři, skrývají sadistické choutky, touhu někam patřit//k nějakým krvavým, velkým ideálům...---z rozvrácených, sociálně slabých rodin, kteří se potřebují někde vybít...jací vlastenci???, chudáci s fašounskými insigniemi...Novodobé pojetí vlastence-pít "české" pivo a dívat se na "český fotbal"...a píchat "české" holky se zlatými vlasy...
<reagovat 
 Márty (Stálý) - 16.1.2008 > Janele z Liků> Víš, já jsem také spíše pravicového smýšlení. Jenomže není pravice jako pravice. U mě jde o smýšlení v kontextu s uznáváním demokratických principů, kdy má každý právo na svůj názor až do té míry, pokud svým názorem a jednáním nezasahuje do svobody druhého člověka. Jednoduše řečeno já osobně věřím v Boha a v Ježíše, ale pokud někdo věří např. v Mohameda nebo je třeba atheista, je to jeho věc a nikomu nepřísluší se nad tím pozastavovat. Jiná věc je, pokud začne svou víru prosazovat násilím, jako to dělali katolíci ve středověku a někteří extrémní muslimové dnes. To se svobodou nemá nic společného.
<reagovat 
damika (Občasný) - 16.1.2008 > chápu rozpoložení, přesto to vnímám spíš jako usadlo. Zakázat něco z důvodu, který je založen na jiném smýšlení, by vyvolalo jejich "spravedlivý" odpor...odpor, který by je posílil. Svoje nepřátele mám raději přímo na očích, než zakuklené někde v zádech. Ať se předvedou, ať se vyřvou, ať je vidět, že tu jsou...osobně bych stála a pozorně bych se dívala. A pokud si opravdu vybrali záměrně toto datum, svědčí to jen a jen o jejich ubohosti. 
<reagovat 
usadlo (Občasný) - 16.1.2008 > bohuzel nebo snad diky bohu nelze omezovat právo schromazdovací jen na základě domnenek, pak by stacilo jen kohokoli oznacit za extremistu ci rasistu a sup...schromazdeni zakazat :) Jen at na ne policie pekne dohlidne a az zacnou omezovat svobody jinych at je veme klackem po hlave :))) V americe funguje tzv. doktrina clear and present danger (tedy az kdyz je skutecne primo nejaky statem chraneny zajem ohrozen nastupuje moznost zakazu, driv neee!) snad se to casem ujme a bude fungovat i u nas. I nackove maji sva prava :( To co podle dnesnich HN rekl primator Plzne - "Meli pochod zakazat, i za cenu poruseni zakona." se mi zda skoro horsi nez to sroceni tech zoufalcu :(
<reagovat 
 Márty (Stálý) - 16.1.2008 > usadlo> Domnívám se, že zde jde trochu o něco jiného, než jen o právo shromažďovací a o svobodu slova. Sice to může být chápáno jako domněnka, nicméně organizovat sraz den po výročí transportu židů (docela věřím tomu, že kdyby bylo 18.1. v sobotu a ne v pracovní den, sraz by udělali přesně v toto datum), v tom spatřuji dosti zřejmou symboliku a nejsem si jist, zda přihlížení k tomu není přece jenom dosti silná neúcta k židovským obětem nacismu.
<reagovat 
 usadlo (Občasný) - 16.1.2008 > Márty> ja ti samozrejme rozumim, mne se to taky nelibi, ale jen proto ze se mi to nelibi neznamena ze stat to muze zakazat (mne se ostatne nelibi spousta veci) Neúcta k židovským obětem nacismu bohužel není zákonným důvodem pro omezování osobních svobod tou je az napr. omezovani svobod druhych, takze kdyz se sjedou do Plzne anarchisti a slusny lidi, ktery budou chtit pasivne zabranit konani pochodu a postavi se nackum do cesty pak by mela(mnusi) policie zakrocit proti tem co brani nackum. Kdybych mohl tak bych tam stal ostatne proti tem nackum taky a nechal se rozehnat :) Svedomi neporucis :)))
<reagovat 
 damika (Občasný) - 16.1.2008 > usadlo> přesný....a asi bych se nechala rozhánět s odporem. ;)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 16.1.2008 >

Mrzí mne taky, že si politici leští kapsy na bezbranných technopárty a pokud o něco jde, co je o hubu a kde se riskuje tlak médiíí při selhání rozehnání akce, že politici mlčí. Podle mne na tuto demonstraci půjde 90 procent nevyzrálých hodně mladých lidí, kteří o věci nic nevědí a chtějí se prostě lišit od společnosti jako většina z nás v tomto věku. Proto nejsem proti ty lidi za to nějak drsně do budoucna policejně trestat. Nicméně jsem rozhodně názorově také pro rozehnání akce silou. Někdy dobře míněná facka vydá za tisíc domlouvání. Je to neúcta k těm, kdo ve válce přišli o své blízké a k tomu by nemělo docházet.


<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 16.1.2008 > "není pravice jako ultra-pravice", přítel se mi vždy snažil vysvětlit, že prosociální levice spíše zadlužuje stát, široce rozvětvená přídavková síť není zas až takové terno, když se dá, jinde se bude muset ubrat...každopádně si myslím, že by mělo zůstat zachováno porodné (když vidím, co má máma s kamarádkou utratí za její miminko, to je síla, kašička za padesát korun, támhle bačkůrky na tak malé nohy za 200), kočárek stojí jak lepší kolo...a pohřebné, které i sebebezprizornímu člověku na ulici zajistí, že s ním nebude nakládáno jako se psem...je sprosté, že naše menšiny dostávají přídavky z peněz pracujích a člověk, který skutečně nemůže v malém regionu najít práci, protože ji zaberou tolik potřené důchodkyně, za které nemusí podnikatelé odvádět sociální zdravotní...tak ten nedostane od státu ani korunu, přestože se snaží najít práci...ale to jsem odbočila...myslím, že by neměl stát trpět jakoukoliv manifestaci extrémismu, ať levicového či pravicového a tento pochod, umně zvolený k určitému datu-mnohé o jejich hodnotách (vlasteneckých.-),ha,ha)vypovídá...Hlavně to slovo národní se mi moc líbí...co si z něj udělali...
<reagovat 
 Čtenář - 26.3.2022 > Janele z Liků> A ta tvoje známá neumí uvařit kašičku pod padesát korun?! A kolik vařívá porcí?!
A plínky taky kupuje, místo aby je vyvářela, že?! Atd. A kočárek z druhé ruky za pár set korun (ale mnohdy za cenu přímo symbolickou,) to je pod její úroveň?. A bačkůrky přeci také v secondhandu stojí pár korun..
Ono když někdo je tak nóbl (nebo línej), že musí mít všechno nové (nebo předpřipravené z krámu), tak by si aspoň nemusel potom stěžovat..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter