Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"O zpívajícím kosu a asociacích na něj ... z kolekce ze sbírky "O Jellymannovi G. I ,."
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 13.10.2008 (17:00:00)
Pokračování>
"O zpívajícím kosu a asociacích na něj
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Jellymann G. byl zrovna mírně smuten, když spatřil ve Volné přírodě na Rozkvetlé větvi zpívajícího Kosa.
"Je to bezesporu krásné a ušlechtilé," pomyslel si, "ovšem je zřejmé, že ten kos je ještě Zcela, zcela určitě jen pouhou součástí Volné přírody."







O „zdůvodnitelnosti“
"""""""""""""""""""""""""""
Jellymann G. kráčel na Ryby a potkal své přátele. Ti ho přiměli „změnit“ „plány“. Usrkávaje zlatý mok, cítil Jellymann mírné „pohrdání" nad sebou, které ale přehlušil vědomím
Dobrého skutku. Toho dne totiž zřejmě ušetřil několik rybích Životů.






O vyplněném "přání"
""""""""""""""""""""""""""
Od moře vál vítr a Jellymann G. měl za to, že konečně přijde „osvěžující" Deštík, který si velice přál, a na který se velice těšil. Ten opravdu přišel, ale až „dva" dny“ poté, co „zničující“ bouře zaplavila Celé Pobřeží.








Věci mezi Nebem a Zemí
""""""""""""""""""""""""""""""
Šumící les se „slunečními" paprsky prodírajícími se větvovím Jellymannovi G. vždy velmi zřetelně připomínal dětství, i když to prožil, dle všech „hodnověrných“ svědectví, v naprosto Bezlesé krajině (( kde díky "rozlehlým" Lánům přiblížit se ke Stromu bylo Vzácností )). Jellymann cítil, že „vysvětlení“ je mu na Dosah, že ovšem jeho „vlastní“ nedokonalost „brání“ mu zatím v tomto Dosahu. Uznal tedy alespoň, že Věci mezi Nebem a Zemí "opravdu" Existují.







.“


Poznámky k tomuto příspěvku
dr. Wojtek (Občasný) - 12.11.2008 > Jo, tak tohleto jsem tak pred 20 lety asi cetl, ale bez odstavcu, a s tema uvozovkama to VYPADA DOST NA PRD!- FORMOU, a obsahove BEZ TOHO ZBYTKU to uz taky jaksi ZTRACI to KOUZLO; - nediv se, ze, jak vidim, Ti to tady asi VSEOBECNE ignorovali. - KDE JE ta ZASLA SLAVA, chlapiku !
Body: 2
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 12 13 14 15 16 18 19 20 21 22 23 24
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter