Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
krásný obraz s hlubokou myšlenkou
Autor: Aine (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
pořezaná_sluncem (Občasný) - 29.10.2008 > asi ani jedno..
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 29.10.2008 > Jako člen národa si kladu otázku, zda učitelem byl taky Stalin. Ano, národů... Nejsi taky učitel? Asi ne, nebudeš totiž Stalin...že je to blbost? Je.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 29.10.2008 > hloupy ivan> Není. Každý má právo na sebeurčení a svůj vlastní nádor - máme demografii - každý z nás může být učitel nádorů - Lenin mávat , Lenin zvoň!
<reagovat 
pablo (Občasný) - 29.10.2008 > ty tvoje příspěvky hodně podkládají ty tvoje kritiky,rádoby k věci.
<reagovat 
Aine (Občasný) - 29.10.2008 > v podstatě souhlasím se všema z vás, dokonce i s pablem, už mám asi taky nějakej nádor :-) hele - já nevím, vy jste tady od toho, abyste mi řekli zda to je či není sračka. Já to namazala a vy to teď vymažte. :)
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 29.10.2008 > Aine> Složitější - lehce se maže, ale proč by se měl druhý umazat a zamazat? Každé hovno, i když se jako hovno netváří, poznáme dle zápachu, až smradu. S vážností - myšlenka nemá hloubku, ani vtip - a smrdí.
<reagovat 
Aine (Občasný) - 29.10.2008 > no já jsem si to myslela taky, že je to kravina, ale riskla jsem to - no dozvěděla jsem se, že to je kravina, takže se aspoň až tak nemýlím :-) od Burana to beru - jo, fajn, přestanu otravovat s provokacema. teda pablo? blbej člověk. hrozně. já si o tobě nic moc nemyslím - ani to, že bys byl hrozně blbej člověk. Kolik ti je?
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 29.10.2008 > Aine> Já mám 27 let, mám všechny rád, a velmi rád hodnotím všechny příspěvky zde na Totemu - je zde příjemná společnost, vtip, i něco málo pro zamyšlení.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 29.10.2008 > Buran> jo - souhlas - hlavně tady jsou lidi, co tady tomu dejme tomu "rozumí" - i když tomu moc nevěřím, že někdo může umění opravdu rozumět - a ty jsi rozhodně jeden z nich. mě je 24 ať teda nedělám :-) nevím, zda jsem příjemná, vtipná nebo zamyšlená, vím jen že mám sklony k verbální agresi, páč bych se jinak nikdy nic nedozvěděla :-) Díky burane - já se budu snažit nejdřív zamyslet.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 29.10.2008 > Aine> Agrese? Verbum? Do hloupého můžeš i kopat. Já umění nerozumím vůbec, nechci. Jsem zde jako zástupce neumělců, chytráků na všechno. Dozvíš se i tehdy, když budeš jen poslouchat - ale nečekej záplavu myšlenek. Omlouvám se za tykání, ale jsem velmi nevychovaný.
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 29.10.2008 > Aine> omlouvám se , nechtěl jsem napsal hrozně blbej...spíše nevychovanej člověk - už jen s těma komentáře třeba k pelvisovým kresbám a vyjadřování jako o kýči - dobře , beru - jen dkyž to podložíš ...Tímhle ? kdepak.... Je mi 17 a také si o tobě nemyslím nic...A ty si o mě přece jen něco myslíš - napsala si, že jsem pouze sebevědomý narcis, nebo jak přesně. A ať se přestanu chlubit,což jsem nikdy vlastně ani nedělal. Omlouvám se, jestli jsem tě nějak urazil,to jsem nechtěl ...
<reagovat 
 SatyamJ (Stálý) - 29.10.2008 > Buran> ja mam 44 a tykajte mi prosim. k tomu prispevku Aine: mam rada priamost, pravdivost a jednoduchost vo vypovediach. zlozito zijes, zlozito myslis. zlozitost je na tarchu. ;-) ucitel nemusi dohnat deti k odpovediam. ucitel moze naucit deti vediet sa pytat. a tiez - nemusi ziadat ani otazky, ani odpovede. niet nad osobnu skusenost. a to im ma umoznit. (samozrejme s dohliadnutim na bezpecnost) p.s.: z praxe
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 30.10.2008 > SatyamJ> Satyam - děkuji za názor, jsem si vědoma že člověk v praxi učitelské si nemůže pokládat takové otázky. Práce učitelů si vážím.
Pablo - v pohodě, já myslela že jsi starší, to pak vysvětluje tvé věci - ještě piluješ techniku, myslím si, že ji máš docela v malíčku. že si sebevědomá narcis napsal Animul - ale z toho si nic nedělej, on si rád utahuje z lidí :-)
<reagovat 
animal (Občasný) - 30.10.2008 > jo utahuju ty kaco.vsechno to jsou intelektualsky sracky..keciciky na koledy..ani tam by vam nic nedali..jste ubozi zvanilove..je mi zvas na bliti..radsi pojdte vymitit zhoubny islam idioti...jinak uz si nevrznete zabari. rikam vam to podobrym! neserte me! vyzente cikany z cech ..jako jste vyhnali nemce z pohranici hovada nejapny! to byste meli udelat saskove verbalni..polomozci..masturbanti kultury..17 ochcapek tam zvani jak na podiu..ty hajzle jeden! mas rad cerny? cikany? islam? ja te zabiju ty hovado! aine prestan se s nima zahazovat neradama plesnivyma..nakopat to na hromadu a zapalit smejdy intelektualsky.souhlasis lasko? raeyre ty kriple chameleonskej..nejses santaluv bracha? blbej ses na to dost..jak to ze nehodnotis koiciny a aine dila?co ty snobe bolsevicka..socane a krocane! vy me poznate!
Body: 5
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 30.10.2008 > animal> Čau, všichni si myslí že já jsem ty. tady je to vážně ujetý. Zlato, hlavo otevřená, já vím, že to jsou sračky intelektuálský. měřím síly. Až budu mít chuť dělat prodejný věci, tak budu asi dělat prodejný věci. Zdá se, že intelektuálové nejsou schopný pochopit, že některé věci se prodávat nedají, nehledě na to, že nejsou jediný chytrý na světě. Přetlak. i u mě. vím hovno o životě, ale logika mi napovídá, že tvůj názor na způsob řešení krize v této zemi je přeci jen radikální. hitlerovi by ses taky nelíbil. a šup ven komínem. Tak to myslíš? Jo? no super. nebo nás chceš opět trochu popotáhnout za palec? já ti fandím, jen do intelektuálů. Že je to sebranka to s tebou souhlasím. Ale z tý sebranky se občas něco taky stane. nad intelektuály není, jen nesmí dělat tu chybu, že jsou připosraný a blazeovaní jak zde na tomto prago serveru na úrovni. ještě že tě mám.
<reagovat 
animal (Občasný) - 31.10.2008 > tak hele vy fasisti! no tak bych vyletel kominem..a co? dyt se podivej na slovany ..a srovnej to se zapadni kultorou ..co vidis? muziky..polaky ..otlemeny slovany..to vse bylo potreba znicit ..vyhubit..s etickeho hlediska spatne..ale prirodniho dobre ne? co s kriplama jako jsme my? do pece! hotove! proto to hitler delal..tezko mohl pocitat s velkou oblibou..i kdyz amikum se do kramu hodilo..muzes krizit jezevcika s uslechtilym plemenem? co z toho bude?dalsi vorech..ptas se na cerny? koho myslim? ja ti to reknu..cernochy..cikany..islamisty[araby] kolik z nicj je ok? malo..hrozne moc malo..ses mezi nima?studujes? tak gratiluju..pujdes tam zpet mezi ne?do tech spinavych a pachnpucich gett? pujdes? nebo radsi budes mezi nami belochy? kde je civilizace a hygiena ..vazit muzes kravske kuze ty holomku jeden africkej!mas k tomu neco??
<reagovat 
 čtenář vůdce - 2.11.2008 > animal> Ty jsi jeden z těch,co v reálu drží hubu a krok a sem sem chodí machrovat! Tak se odmaskuj ,sděl reálný kontakty na sebe a dáme pokec,né?
<reagovat 
 krispinaa (Občasný) - 2.11.2008 > animal> Ty jsi ztracený člověk.
<reagovat 
čtenář atine - 2.11.2008 > já tomu zas nechápu..jako všemu. no není to všechno na hlavu? do pytle.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter