Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vše je dzogčhen
Autor: Li-duše (Občasný) - publikováno 1.12.2008 (12:30:06)
 vše je dzogčhen...jsem o tom přesvědčená.

dobrá legrace...a kéž by se tě dotkl proud lásky co ti věčně posílám
kéž by měl v sobě obsaženou úlevu...od samsáry byť jen na kratinko
vše je dokonalé...
kéž by samsára měla podstatu dokonalosti v naší mysli...
kéž by hra pěti elementů hrála v naší dokonalé mandale tu nejkrásnější sonátu...
vše je správně
kéž by důvěra ve tři klenoty měla tak silný proud, přes který by tekl nektar věčného požehnání...
kéž bychom náš vlastní stav propojili se svými mistry...a nechali se sdílet bez ega přirozeně v čistotě všech jevů...
vše završíme
kéž by všechny jevy, byly plody radosti, blaženosti a štěstí...
kéž bychom za těmito aspekty viděli štěstí všech bytostí...
kéž by jejich štěstí zářilo do všech směrů bez omezení...a smazalo tak karmické oddělení tří časů...
vše je přítomnost
kéž by minulost a budoucnost byla stejně kvalitní jako je bdělá přítomnost...bez rozdílu, měla své opodstatnění...
kéž by díky těmto třem časům...došli všechny bytosti k trvalému štěstí...
vše je osvícení
kéž by všechny bytosti došly ke své dokonalosti...a spočinuli na věky v přirozenosti...v dzogčhenu.


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 1.12.2008 > věčný štěstí je pěkná nuda.
<reagovat 
Lei (Občasný) - 1.12.2008 > no, to je nátěr; mystika jak od sv. Benedikta...
<reagovat 
R.Mareček (Občasný) - 1.12.2008 > ta secta je lepší ,ale kéž by
<reagovat 
zirnat (Občasný) - 1.12.2008 > he...he..promin, nemam te navstevovat, ze
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 2.12.2008 >

"Přesvědčení" vo tom mystika nic neví, staví jen na "víře"

 


<reagovat 
kalice (Stálý) - 2.12.2008 > Tenhle ideál  plus pokora k hledání té správné cesty ( pravdy a života) a pak se dějí zázraky.
<reagovat 
Li-duše (Občasný) - 3.12.2008 >

dodatek....DZOGGCHEN= stav osvícení...


<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 3.12.2008 > "... -ve stavu, ve kterém se nacházím, jsem (( -snad alespoň )) schopen toto "posoudit" "jen jako báseň"... .


."
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter