Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 21.2.2010 (16:21:49)
<

Poznámky k tomuto příspěvku
patafyzik (Občasný) - 21.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 21.2.2010 > krásně zlatej list

pozadí vpravo se mi líbí (i když mám určitou výhradu k jeho barvám)

vlevo by dle mýho mohlo být trochu výraznější, takhle to působí dojmem (aspoň na mě),že visí v luftě, nemá "oporu", nemá pozadí

Podle mého to ztrácí pointu "z levé strany"

A možná by list moh i být o něco menší, umístěnej jakoby dál-ne tak blízko

zkritizovala jsem toho dneska hodně, viď, Cvakálku, ale Ty se nad to jistě povzneseš,viď? :o)
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 21.2.2010 > Máš pravdu, omylem jsem sem dal jinou verzi této fotky.

Už jsem ji vyměnil, promiň.

<reagovat 
danuwaanalihi (Občasný) - 21.2.2010 > waw. list....
Body: 1
<reagovat 
moře (Občasný) - 21.2.2010 >

hodné žáka 1.B. - velice intelektuálně slabé, jako autor neschopný sebekrity a navíc ještě závistívý IDIOOT


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 21.2.2010 > moře> Milý, jako obvykle .
<reagovat 
nicemice (Občasný) - 21.2.2010 >

suchý, nevýrazný, nudný, klasická linie zlatýho řezu... tudíž akademický ... ani na záchod bych to nepověsila... ale přiložit do kamen by se s tim dalo  a dva body za námahu že jsi vylezl ven a nafotil kupu nechutně nudnejch věcí za jeden dvouhodinovej výlet..


Body: 2
<reagovat 
moře (Občasný) - 21.2.2010 > dám ti bot-u do středu tvé inteligence....do tvé prdele světové fotografie
Body: 1
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 21.2.2010 > moře> Nemáš myšlenkový průjem ?
<reagovat 
 moře (Občasný) - 21.2.2010 > cvakal> jestli jsi WC a to ty jsi....tak mám a rád
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 21.2.2010 > Ploché a bez nápadu.
Body: 1
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 21.2.2010 > Když zkřížíte meruňku se semaforem .....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 moře (Občasný) - 21.2.2010 > Janahe> ano kříženec kokota s volem...
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 21.2.2010 > Janahe>  To je zajímavé, také mi to v lese připomínalo štavnatou, zlatožlutou meruňku, vrcholné léto. Autem moc nejezdím, ale žlutou na semaforu to připomínat může.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 21.2.2010 > moře> Hele, co si dovoluješ oslovovat svými hrubostmi jemnou dámu, navíc skvělou fotografku?! Doufám, že sis nenadělal do kalhot a co nejdříve se setkáme tváří v tvář, těším se na to! 
<reagovat 
 moře (Občasný) - 21.2.2010 > cvakal> 

zašlapu tě do hlíny------------


<reagovat 
rohe (Občasný) - 21.2.2010 >

no není to moc hezké když se kolegové do tebe tak opírají se znatelnou "láskou".. nepřijde mi to hezké..

 

 i když asi tu na druhou stranu přec jen bude platit to lidové.. "jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá".. tak se ani moc nedivím, mělo by to být pro tebe k zamyšlení nad tóny tvých kritik..

 

Ty poslední věci, kdy se začíná díky sněhu čistit pozadí oproti figuře listů, větví.. vypadají výtvarněji a čistěji (též komprese je zvládnuta) ..než obvyklý zmatek okolí vykreslený podprůměrným bokehem tvého objektivu..


Body: 4
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 21.2.2010 > rohe> I ty jeden filosofe , můžeš mi jmenovat jeden jediný příklad, kdy jsem byl na někoho hrubý? O jakémže volání do lesa mluvíš ?! Když někomu napíšu, že má špatné fotky, neznamená to, že bych mu vyhlásil válku, jak se možná někdy mylně domnívá.
<reagovat 
 moře (Občasný) - 21.2.2010 > cvakal> nehraj jsi na svatouška....ty čůráku a ještě lživej....
<reagovat 
 rohe (Občasný) - 21.2.2010 > cvakal> 

hm. Já soboně mám z tvých komentářů pocit že obhroublé jsou, ale je to o jakési etické laťce, kterou má každý někde jinde. Jisté je že ti chybí respekt k jinému výtvarnému názoru přinejmenším.. když se mi něco -nelíbí- je to možné, co autor to trochu jiný vkus a vydáváním toho svého za ten pravý a jedině možný je dost velké neštěstí a omezenost..

Myslím že neseš trochu ovoce svých komentářů, ale neomlouvám ty obhroublosti které nyní aplikují na tebe jiní.. prostě ty holínky v pocelánu se tu nějak začínají rozšiřovat a mám tak trochu pocit že první jsi si je nasadil na nohy ty.. když se mi něco nelíbí je dostatečným nástrojem k tomu vyjádřit můj odstup že se zdržím kometáře a dílo nehodnotím a ne roztáčet okruh invektiv,..


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 21.2.2010 > moře> Ale, ale, nějak ses rozvášnil . Kde bydlíš, ať si tě tam můžu vyhmátnout?
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 21.2.2010 > rohe> Nezlob se, ale domnívám se, že se mýlíš. Nepamatuji se, že bych kdykoli třeba jen naznačil, že mé fotky jsou lepší, než někoho jiného. Když se mi něco nelíbilo, napsal jsem to, možná "necitlivě", ale nikdy hrubě. Zdržet se jakéhokoli komentáře jen proto, aby se někdo náhodou neurazil přece není žádné řešení. Dobu, kdy jsme všichni měli povinně na všechno stejný názor jsem si užil dost a dost. Je mi jasné, že chvála každého, i toho nejskromnějšího člověka, potěší. Záporný názor se ani tomu nejskromnějšímu člověku také nikdy nelíbí, ale to že někoho nepochválím, nebo prostě zkrizuju, jak se říká, přece není šlapáním v porcelánu. Nechť proti mně kdokoli kdykoli použije můj slovník, ba co víc, ať klidně používá hrubé výrazy, které sice nepoužívám, ale když se ten člověk jinak neumí vyjádřit, prosím. Byl bych ale rád, kdyby onen jakkoli hrubě vyřčený názor byl alespoň trochu konkrétní a hlavně aby se týkal pouze mě!! Nejsem žádná slečinko, leccos snesu, spoušť hrubostí mě dokonce trochu pobavila, byla v tom vášeň, no prosím, ale nesmí se otírat o nikoho jiného!
<reagovat 
 moře (Občasný) - 21.2.2010 > cvakal> 

doma přijď ZMRDE!!! sežereš svoje hovna!!!


<reagovat 
 rohe (Občasný) - 21.2.2010 > cvakal> Ty asi tu svou aroganci necítíš, osobně z tebe mám rozpačitý dojem, tomu jaké máš vlastní autorské výsledky jsou tvé sebejisté kritické  "komentáře" nepřiměřené.. Je pravda že přímo vulgarismy neužíváš, ale rád systematicky zesměšňuješ ostatní.. není náhodou že se dočkáš podobné hysterie. Trochu pokory by ti slušelo a pak by tě druzí brali jinak, ale stejně si myslím že tě ty potyčky tak nějak baví.. takže si to užij dle libosti..
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 21.2.2010 > moře>  Tak kde to je, vyleze to z tebe, konečně?

Kde bydlíš?

<reagovat 
 moře (Občasný) - 21.2.2010 > cvakal> Ústí n.\L. přijeď zmrde
<reagovat 
 moře (Občasný) - 21.2.2010 > cvakal> Ústí n.\L. přijeď zmrde
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 21.2.2010 > moře> Ach jo, jsi asi celý ztuhlý strachem, musím to z tebe páčit. Ještě ulici, číslo domu, tvé jméno a hlavně kdy jsi doma, klidně si vezmu i dovolenou, to potěšení nechci dlouho odkládat.
<reagovat 
 rohe (Občasný) - 21.2.2010 > moře> myslím že teď to fakt přeháníš, chováš se jako buran -moře-
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 21.2.2010 > rohe> Sám jsi napsal správně, jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá, jen má každý jinou laťku pro urážky a to, že to Cvakal zastírá určitou uhlazeností, to nic na věci nemění. Radši čistou nadávku a upřímnou než zabalenou do jízlivostí a provokací. Očividně to Cvakala baví, možná jinou zábavu nemá.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 21.2.2010 > sikatka>  holčička sikatka je učiněná inženýrka lidských duší .
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 21.2.2010 > cvakal> No vidím, že s tebou není řeč a rejpání do druhých je tvůj koníček, tak debatu končím jednou provždy. Nezajímáš mě.
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 21.2.2010 > taková grafická zkratka - dobrý
Body: 5
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 21.2.2010 >

Aroganci nesnáším, možná jsem moc ironický, co já vím. Systematicky zesměšňuji ostatní? Možná. V práci si ze sebe soustavně děláme legraci a když si dělají legraci ze mě, směju se s nimi.

Píšeš podobná hysterie, považuješ mé komentáře za hysterické? To snad ne, hysterii nemám rád. Možná by mi slušelo více pokory, to by slušelo každému, potyčky by mě bavily, kdybychom se dohadovali o fotkách a svých názorech. Hrubosti,které se na mě dneska řinuly mě nebavily, ale pobavila ta nezvladatelná zuřivost jejich původce. Pobavila, ale nebavila. Nechť mě druzí berou jak chtějí, já je také beru jak chci a své názory kvůli nikomu korigovat nebudu, vyjadřuji se slušně. 


<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 22.2.2010 > cvakal> hele kecáš a tlapeš zase pičoviny
Body: 1
<reagovat 
Mira (Občasný) - 22.2.2010 > spíše kresebně nadané než fotograficky
Body: 5
<reagovat 
Fanda Adamec (Občasný) - 22.2.2010 >
Body: 2
<reagovat 
čtenář Literární agent - 23.2.2010 > velmi slabý záběr, list nezaostřený, formát blbý, pozadí nijaké.
<reagovat 
Couperfield (Občasný) - 21.3.2010 > dávám dva, úplně zlé to není, chtělo to ale jiné světlo, více výpravné. ty přece v diskuzích a kritikách ostatních pořád maluješ světlem ne? :-)
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter