Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
CO S TÍM?
Autor: SATANICSAINT (Občasný) - publikováno 16.3.2010 (05:49:43)
Už jsem zde tento(či hodně podobný)text kdysi dával.Znovu ho dávám proto,že mě nic nového nenapadá,a protože to beztak nikdo z vás nečetl...;-)..Music:METAMORPHOSIS,Unterm Teppich

CO S TÍM?!
NENÍ CO!(ale lépe je věřit aspoň v to..)
NENÍ KDO!(ač chvíle jsou,kdy nezbývá než vzývat ho..)
NENÍ ZAČ(ač ze všech stran zní samé:"plať!"..)
NENÍ JAK(jinak než vždy jen"tak"..)
NENÍ S KÝM(a pravá ruka už dost trpí tím!)
NENÍ S ČÍM!(..a tohle prosímpěkně všechno vím..)
JE JEN"JE"!(..a teď babo raď,když ani sám pánbů neví
CO S TÍM!)


Poznámky k tomuto příspěvku
Grafik (Občasný) - 16.3.2010 > jsi dobrý a rád se na tvé věci podívám a nemil se, tvá poezie je mnohdy lepší jak malované věci:-)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 16.3.2010 >
Body: 5
<reagovat 
butch (Občasný) - 16.3.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
atreb (Občasný) - 16.3.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
R.Mareček (Občasný) - 16.3.2010 >
Body: 5
<reagovat 
mazal (Občasný) - 16.3.2010 > ano ***
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 16.3.2010 > obraz a atmosféra hudbou podpořená...pěkný výsledek...ne tak text,... ten nemusím... 
Body: 5
<reagovat 
Hellga (Občasný) - 17.3.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Aine (Občasný) - 17.3.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář literární agent - 16.3.2010 > Bůh ví, nařiď anténku správným směrem :), pěkná ilusrace melancholické rezignace!
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 16.3.2010 > čtenář> Myslíš Boha v muslimsko-židovsko-křesťanském smyslu coby vně nás existující,vše moudře řídíci(dle universálního,pro všechny stejně platného kánónu)bytost,která ač všemocná,rozhodla se svých záměrů(vnímáš ty absurdity?)dosáhnout pomocí k tomu speciálněě vytvořených pokusných zvířátek,kterým sice nedá jasně najevo,co po nich chce(krom těch,jimž osobně nastaví anténky),zato tvrdě trestá,když to není splněno?Toho,co nám dává"svobodnou"vůli se rozhodnout,přičemž když se"rozhodneme"správně(rozuměj jak chce on)slibuje ráj,a když špatně,čeká nás trest?Rád bych to vnímal jako ty,ale příliš to skřípe!Malá říkanka:"Nejvyšší spravedlnost prý skýtá Ten,kdo nás
-a vše další od počátku tvoří
A dle obrazu svého..-(jiná možnost vlastně ani není)...
Má-li to však být Spravedlnost vpravdě"Boží",
kdo pak první(za všechny hříchy světa)vlastně v pekle shoří?! Sorry,to sem asi celé zavedl trochu mimo totemácká témata..
<reagovat 
 čtenář literární agent - 16.3.2010 > SATANICSAINT> máš svobodnou vůli - věř čemu chceš :) není vně, je uvnitř a mluví jen k tomu, kdo chce slyšet, a netrestá, alébrž nekonečně nelidsky miluje! Peklo už je tady, když nevěříš, ON nic nechce, není to osoba :)
Boží jiskra je i v tobě.
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 16.3.2010 > čtenář> Neber to prosím jako útok-to v žádném případě!Já ti svým způsobem závidím!Já nic proti víře nemám-i já nějakou mám-jako ostatně každý...Pouze nemůžu příjmout onu ideu Boha,coby bytost,která stojí vně nás!Jistě,píšeš že je uvnitř,ale stále tím myslíš"něco,co nejsme my"!A že nás miluje-to je jedna z těch vět nad kterýma se nepřemýšlí-v které se prostě věří,protože jí věřit chceme!Je to taky nejčastěji užívaná věta na všelijakých těch promo akcích(nebo jak to jinak nazvat),kdy parta mladých,pozitivně působících lidí nabízí Ježíše kolemjdoucím,a používá přitom slovník a know-how prodejců WS škrabek!Možná právě tam jsem si uvědomil,že je to neuvěřitelně efektní věta,nicméně zcela bez obsahu!Co to znamená?Jak se to projevuje?Miluje jen nás lidi,nebo to platí i pro zvířata,rostliny...?Ne-li,pak má méně soucitu nežli já,pokud,proč nás nutí žít podle pravidel,kdy život může pokračovat pouze na úkor jiného života?Moje představa Boha je ekvivalent"všechno"-neboli"já jsem bůh,ale Bůh není já".Tato"víra"sice neslibuje a nenabízí nic krom nejistoty,zato je obdivuhodně odolná vůči všem argumentům,které ji zpochybňují!Každopádně ti ale tvou víru nejen nechci narušovat,dokonce ti ji vřele doporučuju-i mě by se žilo snadněji,kdybych ji mohl příjmout!Hodně štěstí!
<reagovat 
 čtenář literární agent - 16.3.2010 > SATANICSAINT> Nemyslím "něco, co nejsme my", pokud ti připadají slova, že nás miluje bez obsahu, pak možná nemá pro tebe obsah ani slovo láska. Co to znamená milovat? Pro mne: dát přednost před sebou druhému. Věřím, že Bůh nás stvořil k obrazu svému a tedy touhu po něm, být dobrý, i když nevidíme smysl, víra smysl překračuje, tak, jako cit překračuje rozum, předchází ho. "Já jsem bůh, ale Bůh není já" : to máš pravdu, já je totiž jen ta vůle: mít, chtít, činit, Bůh je všechno a ty jsi toho všeho součástí. Věřit neznamená "snadnější žití", protože to předpokládá naopak hlubší ponor, zvažování "proč" a "jak", být ve střehu, naslouchat tomu nejlepšímu v nás. "kdybych ji mohl přijmout" je volní akt, víra se ti stane, a jen tehdy, potká-li tě něco, co nelze rozumem zvládnout. Těším se na další tvé obrazy.
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 17.3.2010 > čtenář>  Ještě bych k tomu přece jen něco měl,ale nechci to tu zahltit teologickou debatou,tudíž bych to rád poslal do schránky-jenže jak jsem s hrůzou/s hrůzou protože sem to už napsal:-)/zjistil,žádnou nemáš,tudíž to nemám kam poslat..
<reagovat 
 čtenář literární agent - 17.3.2010 > SATANICSAINT> na teologickou debatu nemám dost znalostí, vycházím se svých prožitků, a to v rubrice "osobní" :)
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 20.3.2010 > čtenář> Když oba vycházíme z osobních prožitků,a přesto docházíme k rozdílným závěrům,z čeho vlastně usuzuješ,že právě to tvé nastavení anténky,je to správné?Vždyť nás oba k naším závěrům vede pouze zdání!Či proč by Bůh měl tobě ukazovat správný směr,a mě(a dlouhým zástupům dalších)měl ukazovat dlouhý nos?
<reagovat 
 čtenář literární agent - 24.3.2010 > SATANICSAINT> já netvrdím, že jen ten můj směr je správný, nikomu neupírám cestu, to ani nejde...
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 17.4.2012 > ty šaty jsou skvělé.. taky mi přijde, že je dobře začatá - rozvržená stránka ,že je to dobře umístěný, škoda žes to nedokončil, pozadí je -- přijde mi ,že si to zaslouží dodělat..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter