Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Creation
Autor: SATANICSAINT (Občasný) - publikováno 17.3.2010 (04:12:08)
Tuto techniku mě kdysi učila jedna moje bývalá přítelkyně.Já s tím tehdy sice fyzicky manipuloval,ale duchem sem byl kdovíkde-vybavuju si jen útržky-teď toho lituju,protože ač se o to znovu pokouším,výsledky jsou žalostné-něco tam dělám špatně,a nemužu přijít na to co!O radu požádat nemůžu,-jednak jsme se rozešli velmi ve zlém,a navíc nemám páru,kam ji vítr zavál..Kdyby mi někdo dovedl poradit,jak sme to zpropadeně vlastně dělali,byl bych fakt vděčný.Pamatuju si vodní lázeň,v ní vymačkané nějaké olejovky,a ty mastné fleky,které se tvořily na hladině,sme chytali na papír.Ale muselo tam být ještě něco..Předem díky za radu!(je to ještě mírně upravené v compu-velmi mírně!)


Jo,skoro bych zapomněl na básničku:

ŘEKNI MI LÁSKO,
NAČ VŠECHNY TY SLZY?VŽDYŤ..
TVÁŘÍ V TVÁŘ VĚČNOSTI SMĚŠNĚ ZNÍ
"POZDĚ" I "BRZY"


Poznámky k tomuto příspěvku
mazal (Občasný) - 17.3.2010 > Olejovky nejdříve rozpusti v benzínu, teprve potom je nalij na vodu ,až nakonec je snímej papírem. Ahoj

<reagovat 
Věza (Občasný) - 17.3.2010 > rozvíjím fanzatii :)
Body: 5
<reagovat 
čtenář literární agent - 17.3.2010 > řez horninou...a nač slzy? na smytí prachu z tváře :)
<reagovat 
boval (Občasný) - 17.3.2010 > za mě tuhle práci dělá počítač
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 18.3.2010 > boval>  Když budeš porovnávat 2obrázky-skoro stejné-jeden z počítače,2."udělaný postaru",1rovný a plochý,2.hrbolatý od vrstev,1 si můžeš namnožit třeba 1000x,2.už nikdo nikdy neudělá stejně-který si nakonec pověsíš na zeď?
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 17.3.2010 > zdálky to vypadá jak nějaký broušený achát..
zblízka jsou až zarážející ti lidé, třeba vpravo ta zelená tvář.. bavilo by mě nějak z toho vykreslit všechno co tam naráz vidím..
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 18.3.2010 > pořezaná_sluncem> Přesně takto sem přemýšlel i já.Udělal sem tehdy asi 4-2z nich už jsem pokresli-ne moc zdařile-dnes bych to myslím zvládl líp-ty sem tu už vystavil-múžeš se podívat-jsou z 13.,a 17.1.2007,3.sem kamsi založil,a tuhle ti rád-chceš-li si s tím pohrát věnuju.PS:ta zelená tvář tam ale jediná není úplně od přírody-tu sem tam včera trochu přibarvil na compu-právě ta tam má představovat to Stvoření(creation)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 17.3.2010 >

...olejový papír....terpentýnem hodně ředěné olejové barvy v nádobce, špejlí cákat na hladinu vody, na jejím povrchu třeba i film z rychlesknoucího sikativu...zkoušet se dá cokoliv, funguje více postupů, každý trochu jinak...pokud barva na hladině moc hustá, lze špejlí "kresbou" trochu zasáhnout do vznikajících tvarů...sejmout na obyč. kancelářský papír.Nebo před "cákáním" hladinu rozčeřit do kruhu, do pruhů.....taky jsem se s tím kdysi hodně vyblbla, někdy vznikly opravdu zdařilé originály.

A básnička je bezvadná


Body: 5
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 18.3.2010 > Mima> i pro Mazala:Moc moc díky!Přesně takto ssme to dělali-jen místo špejlí hřebenem.Pozdější pokusy se nedařily kvůli tomu,že sem to neředil!..Barvy tudíž šly okamžitě ke dnu,a na hladině plaval jen nevýrazný povlak!Myslím,že by i orangutana napadlo po chvíli,že ty barvy musí napřed zředit-jen já,starý technik usoudil,že problém je v tom,že nedostatečně kvedlám!Po půlhod.mocného kvedlání,sem z mísy vykvedlal v všechnu barvu i vodu-skvrny-ostatně nepříliš estetické sem měl všude-po zdech,ve vlasech,v očích,v puse-jen ne na papíře.Usoudil sem,že viníkem musí být jistě nádoba,za což jem ji nemilosrdě ztrestal velkým třeskem o podlahu.O střepy sem si vzápětí pořezal nohu, a bylo po experimentu!Doufejme,že s vašimi radami budu úspěšnější:-).Ještě 1x dík!
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 18.3.2010 > SATANICSAINT> ...chtělo to pokračovat i s pořezanou nohou, někdy věci nejlepší vznikají, až když  teče krev !!!....
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 23.3.2010 >

 

Dají se koupit mramorovací barvy http://shop.tvorilka.com/

Stejný postup jako popisuješ, takový výsledek může být např.na vejcích:

http://www.borovice.cz/vytvarka/mramorovana-vejce/


<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 23.3.2010 >

Chybička se vloudila:

http://shop.tvorilka.com/


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter