Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky "O vrásce spravedlnosti I. z kolekce \"O Jellymannovi G. III\"
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 21.6.2010 (00:36:17)
další>

"O   vrásce   spravedlnosti   I.

 

            Jellymann G. se jednoho dne z důvěryhodného zdroje dozvěděl o existenci takzv. "vrásky spravedlnosti"; …"okamžitě" zatoužil míti také takovou.

 

 

 

 

            Předstoupil před zrcadlo, a nespokojen jal se pozorovat své téměř hladké čelo. Věděl ale, že i byť jen při představě určité emoce či „duševního“ “rozpoložení“se příslušná vráska dříve či později …vytvoří, a snažil se tedy sebrat v sobě veškerou Spravedlnost, které jen byl schopen; -po určité době se mu na čele přeci jen určitý náznak vytoužené vrásky objevil -sám ovšem přitom nabyl téměř hrozivé podoby-; ta jeho "nejvnitřnější" Spravedlnost zřejmě prostě ještě jiné nebyla schopna.

 

 

           Sotvaže se tedy Jellymannovi podařilo žádoucí grimasu jakž takž ve svém obličeji stabilizovat, ozval se zvonek u dveří; sousedka přes "jedno", snad nejmilejší osoba z celé pavlače, mu nesla z víkendové oslavy relativně bohatou, povětšině sladkou výslužku. Jellymann jen podmračeně kývnul na pozdrav, přebral košík, a na rozloučenou místo pozdravu sotva, rty těsně u sebe, sice ne záměrně, přeci ale jen dosti temně a jakoby výhružně zabručel; ... -tak  obával se o tu svoji "čerstvě nabytou"  masku.

 

 

 

 

            Sousedka, spíše podivena než uražena, ještě chvíli stála za dveřmi, které  Jellymann G. co nejrychleji zabouchnul; přemýšlela, proč se k “ní“ Jellymann, dle jejího úsudku, zachoval dnes tak –a pro něj navíc zvláště neobvykle- hrubě, a tím i velmi, velmi „nespravedlivě“.


."



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 20.6.2010 >

"

 

."


<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 21.6.2010 >

co vidí jeden, nemusí nutně vidět i ten druhý...


Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 21.6.2010 > jak lidské...
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 22.6.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 21.6.2010 > Vráska, pavlač, sousedka, kam se to proboha, řítíš ??   
Doporučil 
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 22.6.2010 > jiri-jirik> 

"... -přiznám se, nechápu příliš Tvou poznámku; ...nemyslím

 

 

 

 

si, že by "snad již i určité archetypy (( ...a já je vlastně jako takové  "používám", v tom máš pravdu ))", které jsi zde vyjmenoval, naznačovaly, že se "někam řítím"; ... ... Navíc, i když celá tato serie je stále ještě otevřena, tahle "bajka (( ...povídka ))" je stará  již několik let; ... .

."


<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 22.6.2010 > Mě se ta bajka líbí, šak já, sice jinak, ale vo stejnym. Mě jen ta spravedlivá, nespravedlivě působící přišla moc vokatá a tak sem tomu trochu zved sukni :))
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 22.6.2010 > Á propó "řítíš" za to se omlouvám, to sem opravdu použil silnější výraz než je vhodné.
<reagovat 
Pastevec (Občasný) - 22.6.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
holger (Občasný) - 23.6.2010 > A jak to dopadlo: ztrestal zamračený jeliman výslužku nebo jí hodil do koše?
Doporučil 
<reagovat 
jelen (Občasný) - 23.6.2010 > Bezva
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
 
zpátky   
1 2 (3) 4 5 6 7 8
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter