Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky „O nestabilitě určitých druhů přidané hodnoty z kolekce \"O Jellymannovi G. III\"
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 22.6.2010 (08:10:36)
další>
„O nestabilitě určitých druhů přidané hodnoty



Na vchodových dveřích domu, kde Jellymann G. bydlel, se jednoho dne objevil „oznam“ instituce, zabývající se distribucí teplé vody:“ “Od zítřka cca sedm a jeden den zde nepoteče teplá voda (( -její přívod bude znemožněn )) .“



Jellymann G., který miloval horkou koupel, se zaradoval, že neušel mu tento, alespoň pro něj, svým obsahem tak naléhavý nápis. Hned navečer neotálel, a napustil si plnou vanu teplé vody; poté, co se vykoupal, napustil vanu znovu, a i „všechny“ dostupné mu nádoby, které díky svému objemu (( někdy i cejchovanému )), stály za pozornost, taktéž. Neváhal při tom téměř zlikvidovat i své zásoby nápojů v „umělohmotných“ láhvích, i některé z větších plechovek otevřel –obsah umísťoval do velké papírové krabice, oblepené lepící páskou, …, a později večer si ještě všimnul baňatých „stínítek“ lustrů, vázičky s do té doby živými květy, akvária s do té doby živými … (( ó péro se v rukou kroutí… ! )), apod.



Vypozoroval přitom mnohou zajímavost –např. že některé nádoby docela dobře sloužící v „režimu“ studeného nápoje -či vody- v případě „horkého režimu“ ztrácí svou odolnost, a přímo i jemu před očima se hroutí.




Nazítří ovšem, po svém návratu z práce, zjistil, …že voda sice zůstala v nádobách (( až na jednu nepříliš podstatnou výjimku –ale důvody převrhnutí jednoho ze šesti kalíšků na vajíčka na měkko nahoře na polici naprosto nehodlal teď zkoumat )), že ovšem ztratila tu pro něj v té chvíli nejcennější vlastnost -a to totiž, že ztratila tu svoji "horkost"; právě tehdy mu (( ohledně té horkosti )) „rázem“ „všechno“ došlo.




Jellymann G., horkou hlavu ponořenou ve své chladné dlaně, se pak hluboce zamyslel nad smyslem toho předmětného, již v úvodu zmiňovaného „ Oznamu“.
".


Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 22.6.2010 >

"

 

."


<reagovat 
Věza (Občasný) - 23.6.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 22.6.2010 >

pardon, to by asi nemělo cenu hodnotit bez kontextu (kolekce), třeba časem...


<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 24.6.2010 > Gogin> jo ,na zeanddrich se asi nacekas .. dneska v noci odltel nekam na sever do iRska , letos asi tak potrreti ,ma tam tajne kjssefty


a pokazdde jede s jinou babou ,ale to nesmim rikat ,protoze by me koprommitoval u me manzelky :]
<reagovat 
Čtenář - 22.6.2010 > Nesmysl. Jakýpak přívod teplé vody? Vodu si každý byt ohřívá sám.
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 24.6.2010 > čtenář> jo jo ,jeste blbejsi ,nez jsme si mysleli :]
<reagovat 
Parsifal (Občasný) - 27.6.2010 > Je pravda, že položením nádob na sporák by vodu ohřál, a tak problém vyřešil. Pěkná existenciální povídka, pěkná postava prosťáčka. Připomnělo mi to jednu anekdotu z jedné literatury ... máte vroucí vodu, babičko? ... I to víš, že máme, panáčku. Ale už vystydlou!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
 
zpátky   
1 2 3 (4) 5 6 7 8
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter