Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
profesor Thomas z kolekce Zápisky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 8.5.2011 (02:54:04)

Jak tak celý dny trávím mezi pobudama od Butlera, jednou za čas mě potěší, když se potkám s nějakou kapacitou ze světa vědy, kultury a jiných oborů. Proto jsem neváhal, když si Hannah šla pohovořit a project se automobilem s Thomasem, profesorem urbanistiky a čeho všeho ještě. Využil jsem tuto možnost a doprovodil ji.

 

Zazvonili jsme u domu a čekali, co bude. Po necelý čtvrt hodině sestoupil profesor Thomas z osmého patra mezi nás. To bylo radosti. Hannah mu hned gratulovala k další jeho funkci v komoře urbanistů a já též. Protože vím, co se sluší a patří.

 

Pak to začalo být docela zajímavé. Profesor Thomas totiž začal hledat svůj vůz, kvůli té chystané projížďce. Nejdřív jsme šli pár minut směrem na sever, že tam parkuje. Auto jsme ale nenašli. Poté jsme prozkoumali jiné parkoviště směrem na jih, tam taky nic. Profesor Thomas začal uvažovat o tom, že zavolá na policii, jestli mu folkcvágna neodtáhnuli nebo tak něco.

 

Ale nakonec to dobře dopadlo. Profesor Thomas si totiž z čista jasna vzpomněl, že si vozidlo nechal za kostelem, západně od svého domu. A doopravdy na třetí pokus se nám povedlo vůz najít. Profesor Thomas i Hannah z toho měli velkou radost. Jsem se jim nedivil. Chápu, že urbanistika zabere profesoru Thomasovi tolik mentální kapacity, že myslet na to, kde má zrovna auto, nejde. Zamával jsem jim, když odjížděli, a cestou k Butlerovi jsem potkal bývalého premiéra s kočárkem nedaleko baru Buddha. Dneska to fakt bylo hodně nabitý.



Poznámky k tomuto příspěvku
Mlž Svatý (Občasný) - 8.5.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 8.5.2011 > :-) Není nad den nabitý setkáním se zajímavými lidmi a dalšími událstmi!
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 9.5.2011 > píše folksvágn nebo folxvágen - už bys to moh vědět....
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 9.5.2011 > Luk Malér> no, člověk se furt učí, dík za korektůru.
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 10.5.2011 > "folkcvágen" :DDD - máš to tentokrát tak stylisticky pěkně upravené a věty vykrájené. - vybalancované odstavečky, žádná špinavá slůvka navíc. -
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 11.5.2011 > whispermoonlite> takováto "kritika" zahřeje u srdíčka, že děkuji. :))
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 11.5.2011 >

"project se" .. tě snad zabiju, nesnáším slovo ject a jeho odrůdy

 

Co se týká pamatování si, kde zaparkuje...boooože, jak já tohle znám, jeden básník odsud, nebudu jmenovat, hotovej urbanista v tomhle


Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 11.5.2011 > Michelle> to mě moc mrzí, že sem tě ranil projetim se.
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 11.5.2011 > stanislav> Aaale za to nemůžeš, jen mi připadá, že co jsem se přestěhovala na kladensko, nic jiného zde lidé nepoužívají a má citlivá ouška trpííííííííí  Předtím jsem to buď díky ojedinělému použítí nevnímala nebo tak mluví lidé jen v Praze a na západ od ní  Klidně se projížděj Stano dle libosti (ale bez "c" ).
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 12.5.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
HanaKonvesz (Občasný) - 12.5.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
dadik (Občasný) - 13.5.2011 > :)
boží
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wings (Občasný) - 12.5.2011 > Michelle:tak se odstěhuj někam jinam!!aby se Ti náhodou něco nestalo!!
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 13.5.2011 > wings> Děkuji za tvou starost, jsi tak milá/ý, že ho evidentně používáš také
<reagovat 
kink (Občasný) - 13.5.2011 > tak já to se slovem project taky měla složitý, si říkám, že standovi asi vypadla nějaká část věty, myslela jsem, že thomas s hannah měli nějaký projekt, a to nijak anglicky neumim, no ;)
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 13.5.2011 > kink> Alespoň někdo chápe, díky kink :) A ty ses s tím raději smířila nebo opravuješ? ;))
<reagovat 
kink (Občasný) - 14.5.2011 > ráda se muset smířit ;) - ehm, to také nezní úplně česky ;)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.5.2011 > kink> je hezké, že jsi smířlivá, kinku. :))
<reagovat 
Hyacint (Občasný) - 27.5.2011 > podobnou historku znám z vyprávění, ale project je pro mne novinkou, a to jsem místní! :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter