Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pianista
Autor: shaihulud (Občasný) - publikováno 12.10.2013 (10:10:45)


Poznámky k tomuto příspěvku
jamala (Občasný) - 12.10.2013 > ten koš...a ty svislice...
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 12.10.2013 > ok.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 12.10.2013 > stejnej pocit jako jamala..ještě bych tam nemusel mít ten pravej oblouk (chodník)
<reagovat 
Marten (Občasný) - 13.10.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
Mr.Pleia (Občasný) - 13.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
paspartak (Občasný) - 13.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Smutná blecha (Občasný) - 13.10.2013 > Přijde mi to jako skvělé vyjádření toho, jak dnešní společnost zachází se stářím a uměním...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 13.10.2013 > ...čert vem svislice..., k citlivému tématu se to "nedopatření" i hodí....
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 14.10.2013 > tohle je standardní... nic hlubokého nebo hlubšího... prostě metropole a její obyvatel...
<reagovat 
karkulek (Občasný) - 14.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Marod (Občasný) - 13.10.2013 > Celkem atraktivní situace, tedy asi na úrovni stařenky krmící holuby či něčeho podobného. Vzhledem k tomu, že autor nevyvinul sebemenší snahu situaci alespoň solidně zaznamenat, vzniklo to, co vzniklo. Svislice by mohl vzít čert, pokud by pro to, že jsou dokurvené nakřivo byl nějaký důvod. Není. Dtto i koš na odpadky. Z toho shluku u piána vytušit, že se jedná o lidskou bytost, je taky celkem problém. A to všechno jen proto, že autor neprojevil zájem vybrat si lepší místo, zvolit jiný úhel pohledu apod. A ještě drobný přípodotek, pokud někdo fotí na ulici a nedokáže nasadit širokáč a jít dost blízko, měl by raděj fotit západy slunce a kytičky. Jo proč to všechno všechno píšu? Hlavně proto, že máš u sebe na webu mnohem lepší fotky, takže nechápu, proč sem dáváš tuhle otřesnou ukázku lenosti a neschopnosti.
Body: 1
<reagovat 
 shaihulud (Občasný) - 14.10.2013 > Marod> Tak hlavne ji sem davam kvuli nazorum ostatnich. Libi se mi fotky z ulice tak bych se rad neco priucil co a jak... vidim ze podle tebe se na to muzu asi rovnou vysrat:)
<reagovat 
 Marod (Občasný) - 14.10.2013 > shaihulud> Vysrat??? Proč? Nic takovýho jsem nenapsal. Jen píšu, že věci se maj dělat pořádně a ty je pořádně umíš, když chceš. Hle, důkaz: http://www.flickr.com/photos/bucharek/9318941480/. Takže proto ta "přísná" jednička. :-) A ještě ad streetphoto: širokáč, trošku komunikace s lidma (hlavně nonverbální, ale i pokecat když na to přijde). Robert Capa říkal: „Jestliže vaše snímky nejsou dost dobré, je to proto, že jste nebyli dost blízko“. Věděl o čem mluví. To samozřejmě neznamená, že by se na ulici nedal využít i dlouhej objektiv. Ale ta blízkost, kontakt, to je základ.
<reagovat 
 shaihulud (Občasný) - 15.10.2013 > Marod> Jak ty komunikujes s neznamymi lidmi kdyz je chces vyfotit, nebo kdyz ti davaj najevo, ze jim je neprijemny kdyz je fotis? Ja s touto komunikaci prave bojuji - streetphoto se mi libi, jak jsem psal, ale kdyz jsem na ulici tak vzdycky zkoprnim. Jo, dlouhej objektiv je taky moznost, ale kdo se s tim chce tahat, a jak rikas kontakt je zaklad... nechci vypadat jak paparazzi...
<reagovat 
 Ottokar Mlčoch (Občasný) - 15.10.2013 > shaihulud> nekomunikovat v zadnem pripade, prijit, vyfotit a odejit, pokud dojde k ocnimu kontaktu, tak dotycneho propichnout pohledem, ze ti zkazil fotku....
<reagovat 
 shaihulud (Občasný) - 15.10.2013 > Ottokar Mlčoch> :) jo, ale me se zda, ze me casto propichujou pohledem ty co je fotim.
<reagovat 
Marod (Občasný) - 15.10.2013 > Hele, prvotní je nonverbální komunikace, oční kontakt, pokývnutí, úsměv, něco v tom smyslu. Věř nebo ne, ale tohle funguje i v emocionálně vypjatých situacích. Na všechno si samozřejmě musíš přijít sám, najít míru, najít to, co bude v tvém případě působit přirozeně... protože ten problém je mnohem víc v tobě, než v těch fotografovanejch... A co je nejdůležitější, streetphoto, nebo tomu můžem říkat dokument, je vlastně mnohem víc životní styl, než cokoliv jiného. Pokud vyjdeš na ulici bez foťáku, jseš divnej. Pokud nemáš vnitřní potřebu fotografovat, seš divnej. Pokud publikuješ na Totemu a ztrácíš čas, který bys mohl věnovat fotografování, diskuzí se mnou, seš divnej...
<reagovat 
 shaihulud (Občasný) - 15.10.2013 > Marod> Super diky, To bylo vystizny, tak ja jdu teda ven, uz mam dobity baterie do fotaku:)) No a mimo to ze divnej jsem z jedny tretiny, tak dejme tomu, ze tu na totemu hledam trochu teorie. Ale kdyz si tak ctu ruzny diskuze pod fotkama, tak mozna, ze tohle neni to pravy misto :D
<reagovat 
 Marod (Občasný) - 15.10.2013 > shaihulud> Pro tebe může bejt, pokud budeš chtít. Zkus akcelerovat na dvě třetiny a bude to dobrý. A jinak, už tím, jak reaguješ na kritiku, sis zasloužil pozornost. Pošlu ti sem povolanější. :-)
<reagovat 
 shaihulud (Občasný) - 15.10.2013 > Marod> ok, posli mi sem velkyho bosse :D
<reagovat 
čtenář lejdy - 18.10.2013 > tech klaviru v Praze je a ze vsech foto, co jsem videla, je toto nejhorsi
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 18.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter