Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
České léto
Autor: alice (Občasný) - publikováno 12.7.2015 (09:53:21)
Olej


Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 12.7.2015 > ...popředí je pojato opravdu dost velkoryse stupněm propracovanosti i sytostí barev..., s ubývající jejich intenzitou a případným nádechem ne nutně do modrava by bylo docíleno lepšího účinku prostoru..., vysoké nebe celkem fajn ... Nebo pak postup opačný může působit jinak, podle pocitů autora, je pouze na něm, jak je vyjádřit :-))... Když mě okusujou hmyzáci, a stojím zrovna v pichlavém strništi, vznikne obraz úplně jiný. Není to klasika, ale proč by jo... Nemá to sice nic společného třeba s antiperspektivou, jen bokem taková malá úvaha... V každém případě díky autorce, že zde stále publikuje...
Body: 4
<reagovat 
Čtenář - 12.7.2015 > Občas nie je zlé si vypočuť si kritiku a nepočúvať tých , čo radia aby si nič neposlouchala. Fazekaschova tvorba je toho dokazom.
Krajinka posobí velmi osviežujuco .
<reagovat 
dagmara (Občasný) - 12.7.2015 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
boval (Občasný) - 13.7.2015 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 12.7.2015 > Příjemný obrázek s jednou velkou chybou - špatná barevná perspektiva. Nejtmavší tóny by měly být v popředí, do dálky jejich intenzity ubývá a dostávají čím dále modravější nádech. Zdá se mi, že nejvíce sis pohrála s oblohou a popředí tak nějak odbyla. A právě v popředí by se měly objevit propracovanější objekty - tak to každý vnímá (vidí), do dálky se postupně předměty rozostřují.
Ale pěkně se mi na ten obrázek kouká, je to tady oživení na Totemu. Za těch padesát stejných krokusů od jiného autora si to zasloužíme.
<reagovat 
 alice (Občasný) - 13.7.2015 > čtenář> Ty poučky ohledně barevné perspektivy samozřejmě znám a většinou se jimi i řídím. To popředí jsem ale odbyla celkem záměrně...jinak díky za názor.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 13.7.2015 > To vzadu je Říp?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 alice (Občasný) - 13.7.2015 > Martin> Ano, měl by to být Říp...
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 13.7.2015 > líbí
Body: 5
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 13.7.2015 > způsob jak je namalovaná spodní třetina obrazu se mi moc líbí-je to supr... bylo by fajn kdyby tu od tebe přibylo více obrazů z plenéru
<reagovat 
anae (Občasný) - 14.7.2015 > jen - snad to není řepkový pole
Body: 5
<reagovat 
mrtvýmouchám (Občasný) - 15.8.2015 >
Body: 4
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 25.10.2015 > jj
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter