Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Earth
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 30.12.2015 (13:00:14)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 31.12.2015 > Výtečné, zde na totemu trochu mimo ligu, tohle už je materiál do galerií a na výstavy i když tam už lidi dnes moc nechodí :(
<reagovat 
Li-po (Občasný) - 31.12.2015 >
Body: 5
<reagovat 
Li-po (Občasný) - 31.12.2015 > Líbí,.
<reagovat 
Focus (Občasný) - 31.12.2015 > Umím si to na velkém plátně představit v nějaké galerii, my na to u nás jednu speciální máme...
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 1.1.2016 > to jsou kecy na smích - dno
<reagovat 
Čtenář - 1.1.2016 > strašné kecy přitom je to taková blbost..
<reagovat 
Čtenář - 2.1.2016 > Zažívám podobné pocity jako při pohledu na staré mistry _tak to napsal Kokot.
<reagovat 
janas (Občasný) - 4.1.2016 > Líbí se mi to
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 31.12.2015 > Tak toto je prozatím nejslabší z tvých pěti zveřejněných ukázek.
Dlužím ti odpověď (někdo jiný za mne již odpověděl) k tvému příspěvku Rafael:
…............................................
Čtenář - 21.12. > Nic nového pod sluncem. Takových a podobných strukturních prací bylo za posledních padesát let vytvořeno nespočítaně. Některé zaujmou, mnohé zapadnou. Tato se, myslím, povedla, je zajímavá, opravdu se na ni dá koukat.
Pollock (Pravidelný) - 28.12. > čtenář> zkus mi nějaký jména odtajnit moc by mě to zajímalo
…............................................
Zkus si na internetu najít pojmy: strukturální abstrakce – strukturální grafika – informel. Zajímej se o 50. a zvláště o 60. léta minulého století.
Pokud chceš jména, třeba: Vladimír Boudník, Mikuláš Medek, Jan Koblasa, Josef Istler, Aleš Veselý, Jiří Valenta, Robert Piesen, Eduard Ovčáček – a mnoho dalších známých, známějších i neznámých autorů. Vždyť za těch šedesát roků už toho muselo být vytvořeno obrovské množství z různých materiálů. Největší rozkvět strukturální abstrakce je už dávno za námi, ale to neznamená, že by ses jí nemohl věnovat. Ale musel bys přijít s něčím novým. Například lettrista prof. Eduard Ovčáček se ve své současné tvorbě vrátil i do svého archivu z 60. let minulého století a digitálně teď zpracovává a tiskne to, co dříve nešlo.
Takže mé subjektivní hodnocení:
Rafael – dost se mi zamlouvá; Family – silně mi připomíná grafiku Jiřího Anderleho; Matrix – nic moc; 3D Polock – velmi zajímavé, zaujalo (i když mě ta hnědá dost připomíná lidské výkaly); Earth – nejslabší, ještě horší jak Matrix.
Do nového roku 2016 ti přeji hodně tvůrčí invence, abys nás tady v dobrém překvapoval.
<reagovat 
 Čtenář - 1.1.2016 > čtenář> ok teď ale přichází na řadu otázka - jaké má autor ambice? Chce se zapsat do dějin umění? Nebo proč vlastně tvoří? Na to nám může odpovědět jen on sám pokud bude chtít. Ale pro mě jsou jeho práce 100% zajímavé a když se na ně dívám, zažívám podobné pocity jako při pohledu na staré mistry jako byl Rembrandt nebo na práce moderních tvůrců jako byl právě Boudník nebo Jackson Pollock. Přesto je tato tvorba jiná, jediná spojnice je ta, že působí podobně mistrovsky :)
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 2.1.2016 > čtenář> díky za vyčerpávající koment musíš ale vědět že nejsem úplně nevzdělaný a pojmy které tu odtajňuješ jsou mi dány do vínku a např informelem jsem přímo odkojený proto dnes taky dělám jiné věci než prezentuji zde proto jen částečně ukazuji Matrice ze kterých jsem původně tiskl ale nedařilo se mi dostat přes estetiku těch původních matric proto jsem je začal pokládat za samostatná díla a tím jsem odsunul jaksi grafiku na "druhou" kolej a proto vystavuji i grafiku ale jako součást činnosti která je mi bližší a to jsou dnes velkoformátové plastické reliéfy z termoplastů již předem barvených a ty tady ani pořádně nemůžu vystavit protože nejde zprostředkovat hloubka reliéfu ani barevnost ani celkový dojem z velkoformátu a tím jsem došel až k soše takže už jsem si "vysochal" z plastu něco malého a je mi jedno že už to někdo dělal nejsem tak naivní abych čekal že objevím ameriku ale jde mi o to dělat věci poctivě hlavně ty umělecké proto každému sedí něco jiného tobě třeba nesedí grafiky ale líbí se ti dejmetomu matrice to je v pořádku i já mám větší vztah k tomu co dělám aktuálně a proč to vůbec dělám? to je přece tak stará a známá věc protože musíš? jistě každý má jiný dar a když máš dar vidět a ještě udělat tak je to best of a je jedno jestli to tu bylo nebo ne ;)
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 2.1.2016 > čtenář> velmi děkuji za velkorysý koment vážím si člověka který v tom vidí to co se tam snažím nacpat a to je hlavně poctivost v řemesle tady tiskařském které jsem samozřejmě studoval a které jak jsem psal výše je pro mě jako pro druhého kreslení a to kreslím samozřejmě taky ten záběr musí být obrovský až k soše a architektuře proto na každé úrovni musí být vidět poctivá řemeslná práce..proto myslím že není od věci mít z toho pocit jež máte Vy jako když se díváte na staré mistry protože technika i obsah tomu odpovídá i dobově a já jsem jen pokračovatel něčeho co už tu jak se zde psalo bylo je a bude..takže ještě jednou díky za vřelá slova
<reagovat 
 Čtenář - 2.1.2016 > Pollock> není zač, tu řemeslnou poctivost je u tebe skutečně cítit, vždy mě v tomto ohledu fascinovala třeba gotická architektura - oni se s tím listovím kolem pilířů, stylizovaným zdobením a chrličema taky nemuseli sochat a stavba by přesto stála, oproti tomu dnešní funkcionalismus - vím je to srovnání hodně historicky mimo, bez kulturně-politicko-náboženských atd. souvislostí, ale jde mi o tu ideu kdy autor dělá "něco navíc" a do toho se naplno ponoří, dělá něco co nemusí ne proto že je to technicky těžší nebo originálnější ale proto že je to pro něj tak nějak přirozené - a právě tyto "zbytečné detaily" a piplání které neslouží ničemu důležitému jako například ke sdělení příběhu nebo jako nějaká nosnost obsahu - tyto detaily a zásahy které často ani sám autor neví proč je do díla vložil a "proč se s tím tak jebal když to jde udělat jednodušeji", jsou podle mě všechno, absolutně všechno. Nádherně to jde vidět třeba u van Gogha - taky se s těmi malbami neskutečně "sral", i když maloval rychle ale těch tahů co musel do obrazu udělat bylo neskutečně moc. Na druhou stranu, čistý pointilismus co dělal třeba Seurat, tam to tečkování a tahy sloužily právě pouze k tomu formálnímu sdělení - tahy byly "důležité", byly racionálně poskládané a každý z nich měl nějaký úkol, a právě proto, aspoň mě osobně, ten čistý pointilismus tolik neoslovuje jako právě "špinavá ale lidská" díla van Gogha. Rád bych viděl tvoje další práce, klidně i ty o kterých píšeš že nejdou kvůli monumentálnosti dobře zreprodukovat - čistě jen pro představu. Vždycky mě fascinovala idea třeba 5x3 metrové desky která bude reliéfní - napůl socha a napůl malba. Vím že v tom informelu se něco takového dělalo, Manolo Millares nebo Alberto Burri, ti používaly hodně pytle, látky, igelity a odpadní materiály, ale udělat to třeba čistě v plastu a pak to pomalovat, to zní zajímavě :). A u těchto "vlastních technik" je naprosto neskutečné jak je člověk překvapený že to třeba moc lidí nedělá a že to je něco nového ale je to naprosto nic ve srovnání s tím kam se takový autor dostane třeba za pět let pokud bude intenzivně pracovat a bude věrný sám sobě. Věřím citaci, že "ta největší inspirace přichází z pravidelné práce na vlastním díle" a nikoliv pokukováním po tom co dělají ostatní nebo studiem dějin umění a hledáním mezer, ale právě tím sobeckým až přehnaně egoistickým soustředěním se sám na sebe a na svoji práci. Každý se asi musí sám rozhodnout zda se zařadí jako ovce a založí rodinu a nebo bude "arogantní šmejd" který myslí jen na sebe a na svoje umění, ale ať si člověk vybere jakoukoliv cestu, měl by po ni jít beze zbytku :)
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 9.7.2017 > čtenář> mnohokrát děkuji za reflexi která je pro mě velmi povzbudivá nejenže jste pochopil můj postoj k Tvorbě ale hlavně k životu jako celku čímže je důkaz Vaše poslední věta..nyní v současnosti jsem na cestě právě po rozhodnutí být arogantním hajzlem i za cenu že budu umírat sám a bez pomoci ale s klidem v duši a s pocitem že jsem vytěžil maximum z toho co pro mne znamenal skutečný život tedy i rozhodnutí stát si za svým a jebat se s tím hlava nehlava rád bych Vám proto ukázal jak se dále vyvíjí moje tvorba problém je ovšem že to hraju trochu jako Banksy ..na internetu jsem anonymně protože už jsem takto házel doslova perly sviním desítky let a to včetně dobře míněných rad a komentů..dnes už si musím velmi pečlivě vybírat komu věnuju svůj vzácný čas a i představím svoje skutečná díla za kterými stojím dostávám se do galeríí a aukcí a učím se jak zacházet se skutečným zájmem o moji tvorbu a je to pro mne satisfakce která mne žene vpřed proto jsem přesunul svůj zájem na sociální sítě a všechny mé nové věci včetně pohledu do ateliéru sdílím jen s úzkou skupinou pečlivě vybraných lidí tím ale vubec nechci říct že to nechci ukázat Vám jen mne musíte vyhledat a připomenout se protože do soukromí pouštím jen skutečně prověřené osoby proto i třeba používám více profilů různě podle způsobu prezentace různých tvůrčích metod postupů a východisek řekněme šité na míru galeristům, široké veřejnosti a laikům..doporučuji nejlépe mne vyhledat na facebooku jako Krabicové Víno a když se připomente(protože profil je pro veřejnost nedostupný) s odkazem na tuto konverzaci nemám problém odtajnit mnohem více ze své tvorby a soukromí jsem vděčný za zájem a je pro mne nejvzácnější reflexí jaké se mi tu může dostat.děkuji
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter