Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Homosexualita
Autor: Filip Koleják (Občasný) - publikováno 16.5.2016 (10:57:46)

Homosexualita

 

Proč někomu vadí,
když se dva stejní mají rádi?
Rád může mít každičký,
i gayové a lesbičky.
 
Nadávat jim do homoušů,
někdy zase do teploušů.
Může ten, komu se rozum ztrácí,
nebo  o nich nemá žádnou informaci.
 
To nemají vůbec zdání,
jak jsou slušně vychovaní.
Jsou součástí naši společnosti,
tak už hloupých řečí dosti.
 
Ze začátku vše snadné není,
než u druhých najdou pochopení.
A rodiče přijmou jejich přání,
být stejným pohlavím milováni.
 
I v nich myšlenky víří,
než se s pravdou smíří.
Měli v životě už dost potíží,
tohle jim jen přitíží.
 
Ale pak ta úleva,
že jsou jen oni dva.
Milují stejně jako heteráci,
jen obhájit se dá občas práci.
 
Mají citlivější duši,
než vůbec někdo tuší.
Jsou přátelští a milí,
pomohou ve vhodnou chvíli.
 

Přeji gayům a lesbičkám,
ať nikdo z nich není sám.
Ať jsou stále šťastní,

svou povahou vlastní.



Poznámky k tomuto příspěvku
P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.5.2016 > Báseň psána v žertovném duchu.Téma ovšem celkem závažné.Budeme-li se zajímat o dětství lidí, kteří v dospělosti až příliš touží po společnosti lidí stejného pohlaví, zjistíme, že toto období bylo zpravidla dosti problematické.Ze svého okolí znám minimálně dva tzv. homosexuály. Muž, jenž vyrůstal bez otce a ani ve svých 45ti není schopen se odpoutat od své matky.Žena, které v osmi zemřela maminka a celou pubertu musela prožít se svým despotickým otcem.Někdo se jako homosexuál narodí a s tím se asi už nedá nic dělat, ale v mnoha případech tomu tak není.
Body: 3
<reagovat 
 čtenář nonevim - 16.5.2016 > P.V.Ctihodný> To nemá co dělat s výchovou, je to dané - prostě 4 procenta lidí jsou homosexuální, u žen to vadí tak nějak méně, u mužů více - otázka je, proč to vadí a proč se to řeší jako patologie. Je až s podivem, že v "civilizovaném" světě je to třeba jenom sto let, co z toho není důvod k popravě... vývoj jde dopředu dost pomalu, hlavně ten duševní.
V těch "mnoha případech", může jít třeba o bisexualitu, nebo nějaké hledání - ale spojovat to se špatnou výchovou podle mě nejde. Bůh to tak chtěl, 4 procenta, prý i mezi zvířaty.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.5.2016 > čtenář> V Bibli se můžeme dočíst, že to takhle Bůh nechce.Stejně jako si nepřeje, aby se rodili lidé s mentálním postižením, tělesným postižením a ani s tímto řekněme postižením sexuálním.Proč tito lidé na svět přicházejí, je částečně záhada a nebo důsledek nemravného chování jejich rodičů.
Na svět zvířat se vždy odvolávat nemůžem. I v něm dochází k deformacím.Některá se narodí a mají např. dvě hlavy.
<reagovat 
 čtenář věřící ateismus - 18.5.2016 > P.V.Ctihodný> S Bohem a Biblí na mě nechoďte :-) Jednak kde má Bůh Bohovou a jednak ta Bible je dost divný kousek spisu a kde je záruka, že ji psal nějaký Bůh a když ji psal Bůh, kde je ten Bůh... prostě náboženský koniny, z mého pohledu.
I když vím, že je nevkusné urážet čísi víru a že se to dělat nemá, tak v otázce homosexuálů a v podstatě i ostatních otázkách týkajících se sexu a našeho sexuálního chování .. kupř. potratů, je tradiční křesťanství až k uzoufání iracionální. Což je vidět i na vás a vašich postojích.

Nevím, jestli jakýsi "Bůh" napsal Bibli, každopádně Stvořitel, nebo samo Nekonečno a jakási informační struktura ducha, řád vesmíru či co to může být, stvořila i homosexuály - a je jich tedy okolo 4 procent, neměnně zřejmě.

Když říkáte záhada, no dobře, ale důsledek nemravného chování rodičů ... to pochybuju.

Protože je v Bibli nějaká věta proti homosexuálům, tak by měli být stigmatizovaní, přeléčovaní? Podle mě nesmysl.

Ten papež František se aspoň konečně jako zástupce křesťanů staví za konec stigmatizace ... ostatně, v kněžských kruzích je homosexuálů asi víc, než jen 4 procenta, tak nějak přirozeně, nechtějí mít děti a chtějí být s muži. Tak o co jde?
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 18.5.2016 > čtenář> Dík za reakci.Žádnou stigmatizaci jsem na mysli neměl.Ty dva z mé první poznámky mám upřímně rád a je mi jich spíš líto, že se nemůžou realizovat přirozeným způsobem.
Na zodpovězení ostatních otázek bych doporučil např. čtivě napsanou knihu "Ptali jste se na Boha " od André Frossarda.
P.S.: Novotvar "Bohová" zaujal .
<reagovat 
 čtenář věřící ateismus - 18.5.2016 > P.V.Ctihodný> Myslím, že podstatné je, aby homosexuálové nebyli štvanou zvěří, domnívám se, že jsou zkrátka menšina, že byli a budou vždy, je to tajemství přírody, proč tomu tak je - nakonec, oni se realizují sobě přirozeným způsobem, ale společnost na ně vyvíjí tlak, tou stigmatizací - že jsou jiní, okukovaní, rodiče to špatně přijímají - no jak je to v tomhle díle.
Díky za tip na knihu, mě už veškeré náboženské problematiky spíš rozčilují, spatřují v tom spoustu absurdit a nedořešeností, považuju to za přežitou záležitost - přitom transcendentní otázky zůstávají.
Bohová - k Bohovi, když Bůh je mužský princip, Bohová ženský :-D Taky jedna z absurdit - přece snad vesmíru nevévodí jen mužský princip, ne?
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 20.5.2016 > čtenář> P.S.II. : Bůh, jak je vylíčen v Bibli, není ani muž, ani žena, protože Bůh není člověk.Z jeho chování můžeme ale vypozorovat jak vlastnosti mužské ( přísnost, moudrost, kreativitu...), ale i ženské ( laskavost, trpělivost, neurážlivost...).Kdyby tomu tak nebylo, nemohl by ( kromě jiného ) ženy stvořit a rozumět jim.
<reagovat 
 čtenář věřící ateismus - 20.5.2016 > P.V.Ctihodný> Z hlediska nějaké mystiky, transcendence, to tak musí být. Bibli neznám, jen tuším, že jsme byli stvořeni k obrazu božímu, každopádně pojem "Bůh" nese význam spíš muž, lidem se v hlavě objeví zástupná mužská postava, rozhodně obvykleji, než ženská. Asi málokdo si představí sférické pole čehosi neutrálního. I když - mělo by to tak být - já to beru tak, že nejvyšší a nedělitelné je nekonečno, anglicky elegantně "infinity" a to má tedy nějakou inteligenci, obsahuje oba poly - jing i jang.
Obecně ale křesťanský Bůh, stejně jako muslimský Alláh odpovídají spíše muži, souvisí to s patriarchální kulturou. Přitom - na nové otázky už asi stará náboženství úplně nestačí, bez vědy je to archaický guláš a faktický nesmysl.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 20.5.2016 > čtenář> To se asi Filip Koleják diví, jak se mu to tady rozjelo...
<reagovat 
 čtenář věřící ateismus - 20.5.2016 > P.V.Ctihodný> to asi jo :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter