Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
To bylo nápověd...
Autor: Pavel1972 (Občasný) - publikováno 23.11.2016 (03:40:43)
Protože jsem měl v některých aspektech nejlepší náboženská vysvětlení na světě, o jejichž znevážení byl zájem, zřejmě bylo rozhodnuto přimět hloupé normální lidi, aby ve mě neuvěřili.
A jak už to v takových případech často bývá, jedním z klíčových bodů byla kontrola nad mými vztahy. Existuje pravidlo, podle kterého je snahou docílit stavu, kdy všechny vztahy oběti jsou spolupracovníky tajné služby a podobně (= známí v diskusních fórech přes internet, kamarádi, příbuzní, prostě všichni).
Při retrospektivě jsem si uvědomil, že mě "tajná služba" pravidelně poskytovala jakousi nápovědu toho, že tady "něco nehraje", respektive že se v mých vztazích jedná o nějaký účel a ne náhodu.
Například můj kamarád, který si doma sepisoval duchovní úvahy a který byl v mém mládí přítomen i u operace mého slepého střeva, bydlel, "shodou okolností", naproti či vedle lidí, kterým patřil dům, ve kterém jsem sepisoval své knihy. Aby vytvořil dojem trochu oběti, kdysi naznačil, že po něm možná jdou (třeba že si ho někdo fotil; také prý měl nějaký vynález, někomu se s ním svěřil a on byl pak realizovaný ve světě).
Později mě přivedl do společnosti filozofů, z nichž jeden ukazoval štěnici, aby působil dojmem oběti (jako že ho sledovali a asi proti němu něco měli). Ten samý trik používala kdysi jedna udavačka, která předstírala, že to táhne se svými přáteli, a přitom na ně donášela.
Do této společnosti časem přišel člověk, se kterým jsem se trochu přátelil a který, "shodou okolností", bydlel vedle mojí babi. "Poznal", že mám horší vztah k otci a kdy se narodil jeden zajímavý člověk, který tajil své narození (také řekl, že měl žlutý pásek v karate a zvedl 130 kg v benchpressu, asi abych si ho podvědomě spojil se žlutou barvou a číslem 13, již mě v té době ovlivňovali můj mozek, tak to mohlo zabrat).
Na pozemku, kde jsem chvílemi přebýval a který jsem možná koupil jako první zájemce, měly moje pozdější sousedky křestní jména složená ze stejných písmen, a kromě toho ty nade mnou měly ještě i podobné příjmení. Mimoto kus pode mnou byl "velký Venca" a těsně nade mnou "malý Venca".
A aby toho nebylo málo, pode mnou byla bývalá partnerka muže, který se mnou natáčel videoklipy, a její nový muž měl syna, kterého znala mladá žena, co mně byla poslána do cesty se štěnětem rottweilera (plemenem, které jsem měl v té době velmi rád). To všechno mohli být spolupracovníci organizace, které říkám "Pekelná tajná služba" (jsou to ti, jak mají všude informátory a často i Pekelnou humanoidní duši v sobě).
Tam, kde nikoho svého neměli, obešli ti parchanti normální lidi a použili je proti mně.
Natáčeli mě celá léta. Jsem velmi náladový a proměnlivý a navíc jsem si vždycky myslel, že nezáleží na tom, jak mluvím před lidmi, ale co píšu. V některých náladách jsem mluvil, jako bych ty své duchovní zážitky ani tak úplně neměl, nebo jsem řekl jenom to, že jsem něco viděl nebo slyšel, ale že přesně nevím co.
Kdybyste ukázali jenom tyhle rozhovory, vypadal bych jako podvodník, který tak úplně neměl ty duchovní zážitky, které líčí ve svých knihách.
Také mě šikovně přiměli k různým špatnostem. Chtěli, abych jim stáhnul psí zápasy, hudbu... Narušili energie v mém psu a on mi pak začal chvílemi divně vadit (vždycky krátká zlá chvilka a pak zase všechno dobré). Říkali "já jsem udělal to či ono špatného" a dostali ze mě, co špatného jsem udělal kdy já a tak dále. Prostě jenom se snažili poškodit mojí Boží práci.
Kdybych věděl, jak strašně jsou čeští lidé zrádní a na jak katastrofálně nízké úrovni jsou, žil bych tu bez jediného vztahu. Jakmile by se někdo chtěl stát mým přítelem, jakmile by někdo začal nějaký rozhovor, okamžitě bych to utnul: "Zrovna nemám čas...", "Právě vystupuji...", "K tomu se nebudu vyjadřovat..." a tak dále. Pokud by někde dělali nějaký test osobnosti (třeba v zaměstnání), nezúčastnil bych se ho a raději bych odtamtud odešel (aby na mě nic neměli). Nekomunikativnost s druhými a samota jsou totiž lepší, než "přátelství" se zrádci.
Ti, kdo mě odsoudili, jsou legálně existující zločinci. Už na začátku věděli, že jsem správně poznal, že jsou Pekelní, ale nemohli si dovolit to přiznat, stejně jako jejich tajná znamení ve filmech a další.
Tyto zrůdy jsou těmi jedinými, kdo si zaslouží to, co chtějí udělat mě. Udržují tu války tisíce let, pravidelné zlo v životě lidí, obelhali veřejnost celého světa (například zmanipulovanými historickými záznamy; vytvořením falešných videoklipů, které nelze rozeznat od skutečných; chybným vývojem náboženství; podvody s UFO, které sami mají, a přitom o něm tvrdí, že to jsou mimozemšťané; tvrzením, že neloví lidské duše pro Peklo, a přitom to jejich specialisté občas dělají, a podobně), zabránili ustanovení dokonalé lidské společnosti a tak dále.

**********

Faktem zůstává, že jsem svými výklady možná převýšil všechna náboženství a byl jsem v podstatě stále panic, nemající výstřik semene za bdělého stavu až do zážitku "Superbůh" a konce roku 2013. Byl jsem přijatý Bytostmi, co ke mně poslali Kruh Hvězd v dětství a energetický proud, když mi bylo 31; byl mě ukázán Bůh a na mikroúrovni se mé vědomí spojilo i se Superbohem (matematicky vzato s přeneseným kouskem jeho osobnosti, takže to doslova nebyl úplně on). Pro člověka není nic většího, než tohle.
Pekelní lidé schválně udržují chybné výklady a když přijde nějaký lepší, tak sníží víru lidí v něj. A takhle to tu vedou tisíce let.
Moje odolnost proti energetickému ovlivňování mého mozku, používanému asi hlavně v letech 2001/2002 - 2005, byla díky mé konstituci nadprůměrná, a přesto jsem se několikrát ocitl takřka na hranici "vyháknutí duše" a jejího přeskoku do paralelního Pekla (když se otevřelo a démoni se mi dívali do očí). Možná to byly dávky blízké smrtelným.
Ale negativně ovlivňovat můj mozek (energeticky a pak i chemicky), posílat všechny blízké lidi, aby mi lhali, a pak mě ještě trestat za chyby v mém myšlení a psaní, je velmi prapodivnou věcí, a z právního hlediska snad i nelegální.

Sami víte, kolik peněz z kapsy daňových poplatníků vyhodili Pekelní lidé v mém případě, což vůbec nemuseli. Stačilo se k mým pravdivým obviněním rozumně přiznat a ty peníze použít například na podporu rozvojových zemí.
Jak velkým zločinem je vyhazovat triliony EURO za různé vrtochy a vytváření nepravdivého názoru veřejnosti, místo aby se tyto peníze daly na podporu chudáků na celém světě?

Dodatek:

Po napsání tohoto článku jsem si dodatečně vzpomněl ještě na pár věcí, tak je dám sem:

- "Pekelná organizace" (tak těm smradům, co vás tu všechny vedou, někdy říkám) nutila slavné lidi, aby měnili grafiku na svých webových stránkách (třeba fotografie s vlasy přes oko u zpěvačky skupiny "Arkona" nebo nový design na stránce herečky "Kristanna Loken") a tak dále.

- Již za starých časů diskuse o psích zápasech byla "Pekelná tajná policie" mezi jejími členy. Nápovědou mohlo být třeba to, že se v jednom messengeru jeden z jejích hlavních členů jmenoval ****fackt místo ****fact a to "k" navíc tam možná bylo kvůli mně, protože jsem Kastl.
Ten mi nechal něco napsat do knížky "Degenerace psího rodu" a po delší době náhle řekl, že si to buď vymyslel nebo si k tomu něco přimyslel, a zřejmě čekal, že to v té knize neopravím, asi aby byl důkaz, že do svých knih píšu lži. Nějak jsem to tenkrát ale poopravil, už si přesně nevzpomínám.
Pak udělali více diskusních fór se psími zápasy a tam jsem měl s jedním členem dohodu, že se podělíme o každé nové video, a druhému jsem pro změnu musel slíbit, že nikomu neřeknu, tedy ani tomu prvnímu, že mi dal nějaké nové. Kdybych tomu prvnímu dal to video, porušil bych slib tomu druhému, a kdybych tomu prvnímu to video nedal, porušil bych pro změnu naší dohodu o předávání videí. Takže buď zrádce, nebo lhář.

- Když se v místnosti, ve které jsem přebýval, natahoval telefonní kabel (nic jiného se tam v mé přítomnosti nedělalo), poslali tam pracovníka, který byl dříve zaměstnaný u malé firmy, ze které pocházela jak sousedka na zahradě, tak člověk, který se mnou natáčel videa.

- Ta informátorka, co se s námi seznámila tak, že si od nás kdysi koupila štěně Rottweilera, mě přivedla k feně Rottweilera, jejíž majitel byl podobný mému kamarádovi, což mě překvapilo.
Tehdy jsem si velmi přál, aby měl Agar štěňata. On tu fenu nakryl i překryl, ale štěňata nebyla. Možná někdo schválně způsobil, aby ta fena nezabřezla, protože se vědělo, že mě to zraní.

- Kdysi jsem se stýkal s bojovníky Kung Fu, kteří mi pomáhali s knihou, a za jedním z nich přišla mladá žena, se kterou asi chodil, a která navštěvovala stejný "spolek filozofů", jako já. Na jedné straně se říká "svět je malý", na druhé straně je pravděpodobnější, že to byla další nápověda: "My máme své lidi úplně všude." Atd.

Prosba:

Nesmíte těm parchantům dát ani jednu šanci! Jakmile máte nějakou sexuální deviaci, skrytou lásku či nenávist, tajné přání, tajnou práci a podobně, nesmějí to vědět!
Ani jednou (a to ani ve škole jako dítě) se nesmíte projevit před kamarádem či kamarádkou (třeba při společném prohlížení obrázků nahých mužů či žen a rozhovorech na téma "sex"). A když se vás někdo na něco důvěrného zeptá, a to dokonce i když se jedná o lékaře, odpovězte, že to je vaše soukromá věc a že nechcete, aby se o tom vědělo. A pokud vám řekne, že to nikomu nepoví (třeba že dodrží lékařské tajemství), řekněte mu, že to stejně raději nebudete riskovat.
Já osobně si soukromí cením tak mnoho, že pokud mi ho někdo hrubě naruší, tak bych ho nejraději rovnou ubil k smrti. Pekelní lidé mi umístili odposlech i na šaty, protože si mluvím hodně sám pro sebe, ale to se asi týká více pro sebe si mluvících lidí (třeba jim něco provedou a pak si nahrávají, co si pro sebe ti lidé potom povídají).
Prostě skryté kamery a odposlechy jsou všude, leze se k lidem domů, a nesmíte věřit ani jednomu jedinému člověku. Když tohle všechno a ještě i další víte, snad se vám povede něčím překvapit, nebo si alespoň uchránit kousek toho soukromí.
Prosím, buďte něčím zajímaví a zajistěte, aby se to o vás ten Pekelný dobytek nikdy nedozvěděl! Děkuji.


Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 8.12.2016 > "..je dobré co nejčastěji obracet


se na správce této Země, na Krista. Ten -snad tedy :)- nezklame.. .
."
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter