Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čtyřverší
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 14.8.2017 (10:18:14)
Tiše vplula ku mně shora
roztříštěná sbírá sebe
šeptá opět jsem u tebe
láska věků touhy hora.


Poznámky k tomuto příspěvku
Li-po (Občasný) - 14.8.2017 > Ó, Dobrý, líbí,!
Body: 5
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 15.8.2017 > Li-po> Děkuji za zastavení a zdravím. Franta.
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 15.8.2017 > Pěkné.

CHODSKÉ 2017

Pod hradem folklor
pod věží folkrock
Pánbůh všude, i v hostinci
na Vavřinečku v hostii
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 15.8.2017 > P.V.Ctihodný> Děkuji a zdravím. Pokud budeš mít čas a náladu, napiš něco o CHS. Franta.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.8.2017 > František Vyrut> Na rodné Chodsko jezdím z Prahy hlavně kvůli rodičům, kteří si v Draženově užívají důchodu.Ne vždy mi to vyjde na Chodské slavnosti.Letos ano.V sobotu jsem do Domažlic vyrazil pěšky, neboť autobusy v tento den nejezdí.Prošel náměstí, zakoupil přítelkyni perníkové srdce, sobě kelímkové pivo a obešel několik pódií (viz.báseň).V neděli na kole vyrazil na Vavřineček (ale v půlce mi došly síly a bicykl tlačil).Mši celebroval sympatický postarší polský kněz, který uměl ale obstojně česky.Kázání sice nebylo tak vtipné jako když před několika lety na CHS zavítal Zbygniew Czendlik, ale duchovní hloubku rozhodně nepostrádalo.Udělal jsem několik fotek a natolik se radostně rozjel z kopce, že jsem dole zapomněl zabočit do uličky s vietnamskými prodavači a dojel až k železniční stanici Domažlice-město.V pondělí posnídal poslední koláč a vyrazil zpět do milionové metropole...
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 17.8.2017 > P.V.Ctihodný> Děkuji moc a zdravím. Snad se tam setkáme. Franta.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter