Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Elegantní důkaz Boha přes hudbu
Autor: romann (Občasný) - publikováno 2.2.2018 (12:15:21)
Ani detailní popisy mystických zážitků zapřísáhlé ateisty nepřesvědčí. Prostě jim nevěří. Pokládají je za obyčejnou fantazii.
Nezbývá než mít vlastní zážitky, ale jak na ně? Nejjednodušší by bylo vykouřit jointa a jít do kostela, kde právě hrají varhany, nebo zvoní zvony. To by mělo zafungovat snad všem.
Je ovšem otázka, co nastane s vámi po takovém zážitku, zvlášť opakovaném. Je to jen na odpovědnosti každého. Není to zas až tak bezpečné, může se uvolnit kdeco z podvědomí...
Méně silné, zato více bezpečnější by byla metoda poslechu hudby rozšířeným vědomím. To by šlo zajistit jointem, nebo deckou vína či hyperventilací.
Hudbu by bylo třeba poslouchat hodně nahlas a dobře vybranou. Nejlépe vleže se zakrytýma očima šátkem jako při holotropním dýchání. Nejvíc se osvědčil zpěv této zpěvačky
https://www.youtube.com/watch?v=BoXsxYf2UMA
Co se stane? Prožitek hudby se neuvěřitelně zdokonalí. Uslyšíte hudbu tak, jak jste ji ještě nikdy neslyšeli. Vnímáte přímo božskou hudbu, stáváte se jí, Bůh ve vás zpívá. Ani virtuózové ji neslyší tak dobře. Je to díky vaší intuici, která vás na chvíli takto oslovila.
Fakt ale je, že opakované pokusy vzbudí zájem vaší intuice a začne s vámi více pracovat. A to je pro ego nepříjemný konkurent ve vědomí a začne se bránit, že ho někdo chytřejší vytlačuje z jeho výsostného postavení ve vás...
Proto je o tyto metody tak malý zájem a naprostá většina těch, co tyto peak experience měla od nich brzy uteče... Proto je v nás intuice, a tedy vědomí o Bohu, tak málo.


Poznámky k tomuto příspěvku
romann (Občasný) - 2.2.2018 > Právě jsem to asi po stotisícáté zažil. ..
Při poslechu hudby se od vás nic nežádá, jen pasivně poslouchat hudbu a nechat se vtáhnout do úžasného světa nad naším světem. Myšlenky se vám zastaví samy.

<reagovat 
čtenář KTK - 2.2.2018 > Obecně souhlasím, skrze hudbu člověk dohlédne "nejdál". Sám jsem se slyšet hudbu naučil až dospělosti a co živ, budu hledat způsob, jak to předávat dalším. A proto mě tvůj text nasral. Připomněl mi hodiny hudební výchovy na ZŠ. Tohle když si přečte mladý člověk, zase jej napadne to samé: pokud se o hudbě píše a mluví takhle nudně, hudba je jistě také takovou. Špatná práce romanne.
<reagovat 
 romann (Občasný) - 2.2.2018 > čtenář> tak o tom napiš lepší článek, místa je tu dost
<reagovat 
Čtenář - 4.2.2018 > důkaz jak stehno
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter