Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: TRMAN (Občasný) - publikováno 27.3.2018 (10:01:11)
z nostalgie k tomuhle webu .. já tu budu mám pocit snad už 19 let? :D ... dá se někde najít datum registrace?

jo a k čmáranici ... rychlovka na metr podle živýho, u tohodle chce makat fakt rychle, protože kvokání o tom, že někde něco tlačí se dostaví opravdu velmi rychle


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Kolemjdouci - 27.3.2018 > 22.4.2005
<reagovat 
 TRMAN (Občasný) - 27.3.2018 > čtenář> to určitě nesedí, já tipuju podzim 99
<reagovat 
čtenář nohy - 27.3.2018 > Že se vám na to ty kvokající modely nevykašlou :-) Asi je to umění, to tak rychle nahodit, ale výsledek je spousta mužských nohou a mezitím vagina. To přece není možný, aby všechny ty ženské měly stejná kolena a lýtka. Myslím, že už jste těch kolen namastil tolik, že na to vytvoření tak dechberoucí kompozice už nepotřebujete modelky, abyste se holedbal, jak jste to stihl nahodit dřív, než začaly kvokat. Tohle určitě nakreslíte poslepu se zavázanýma očima, protože ta kolena a lýtka jsou podle stejnokroje, noha atleta. Myslím, že máte už naprosto specifický rukopis, jak kreslíte nohu. Zkuste ramena, nebo krky, kdo se má na to furt koukat? :-D
Já vás z tý nostalgie dostanu.
<reagovat 
 TRMAN (Občasný) - 28.3.2018 > čtenář> tak snaha sice byla ... ale dámy neforemných tvarů mající rozkydlá lýtka nadále raději přenechám Vám ... já přec jen preferuji ty sportovněji laděné ... a význam obsahu slova "skica" si už zajisté dohledáte že? :)
http://tomasrucker.com/nohy.jpg
<reagovat 
 čtenář nohy - 28.3.2018 > TRMAN> Už na tom srovnání s fotkou je vidět, že když má slečna nohu štíhlou a bez atletické vykrojenosti, stejně má nohu atleticky vykrojenou, prostě váš rukopis. Ale já opravdu dám přednost tomu tlusťošskému lýtku a nevyholené pičce, mě tyhle kvokající slepice modelčí a jejich mistři umělci, kteří se o nich vyjařují jako o kvokajících slepicích skutečně nebaví. Je to nuda. Umělci bez tvůrčího potenciálu prostě budou pořád dokola kreslit "dokonalost".
<reagovat 
 TRMAN (Občasný) - 28.3.2018 > čtenář> tímto je obraz ubohosti anonymního pobudy dokonán ... nikdo je až dosud slepicemi nenazval

takže adekvátně slušnosti anonymního nezdvořáka ... jdi do prdele a nezáviď 4 hezký holky v posteli, na který můžeš čumět leda na netu se smutným olíznutím slizkýho koutku a vidinou dosažitelnosti pouze neupravený tetky od vedle :)
<reagovat 
 čtenář nohy - 28.3.2018 > TRMAN> Kdyžtak už nadávejte na anonymní protivnou zapšklou feministku. Kvokaj slepice. Když kvokaly, tak jsou slepice. Já jen, že je pro vás naprosto typická ležící postava s vystrčeným kolenem a atleticky řezaným lýtkem. Jestli tohle mělo být erotické, tak není, je to absolutně unisex, jen hodně kolen s atleticky řezanými nohymi a mezitím nemusela být vagina, ale penis a co se týká sexu, vyznělo by to úplně stejně. Prostě ne každý je z toho unešený, já třeba ne. Vy prostě mastíte ty modelky, fotíte modelky a kdyby byly s nadváhou, tak se vám to neprodá, ani nezavděčí. Já to chápu. Ale nezávidím vám to, nudí mě to a vůbec bych ty modelky nechtěla mít doma v obýváku. Vás si pamatuju jako toho s kolenem a lýtkem, je to vaše nejoblíbenější poloha, čumět někomu přes koleno mezi nohy, od začátku. Ono je to fuk a je to nudný.
<reagovat 
TRMAN (Občasný) - 28.3.2018 > zarostlá otylá feministka? ... to mě mrzí :)

shrnu to tedy: toto nemělo být erotické, toto měla být pouhá figurální kompozice , tou to zdá se zcela bez možnosti diskuze je ... popis "hodně kolen, hodně nohou" je výstižný, byl to záměr :)

prodejnost je natolik scestná, že není třeba ji v souvislosti s mou tvorbou více rozvádět

co tam máme dále? joooo, jsem-li ten k zapamatování s kolenem a lýtkem ... paráda, mám to rád :) prostě mě baví zkratky na figuře, někdy je to ale i od hlavy, ale já neměl hlavy nikdy rád ani ve fotce, hlava ruší, tak radši ty nohy a prciny :)

<reagovat 
 čtenář nohy - 28.3.2018 > TRMAN> No jo, tak jo. To byste se úplně v klidu mohl stát gynekologem, Nohy, kolena a při trochu sevřených nohách prosvítající prcina, to řeší non - stop. Nemohla byste ty nohy víc roztáhnout a přisunout se? Díky.
Tak mi to připadá - pokud se tím neživíte a je to váš záměr, tak mi ten pohled na lidské tělo připadá dost chladný, medicínský, se zájmem o kolena. Nicméně, za to se nevraždí, jen mě asi nejvíc nadchlo to kvokání. Takže zarostlá otylá feministka zdraví.
<reagovat 
TRMAN (Občasný) - 28.3.2018 > jojo .. na tom něco bude http://www.humanart.cz/user/2698/art/2698-1233558070.jpg

teď mám v plánu hrát si s anatomií ve třech rozměrech
<reagovat 
 čtenář nohy - 28.3.2018 > TRMAN> :-D No jako anatomická kresba je to super, ale i ve 3D to budou ....nohy :-) A to pozor - atletické nohy. Proč zrovna nohy? No to je jedno - máte teda dost nepraktický zájem, nohy. Kde by se to mohlo chytit? Rozhodně v těch medicínských knihách. Hnátologie. Tak to přiznejte - prostě jste se k ostatním částem těla nedostal a nechtělo se vám takhle precizně řešit i krční svaly a úpony, tak každého vyfotíte nebo nakreslíte od nohou. :-)
<reagovat 
TRMAN (Občasný) - 28.3.2018 > tyhle mimózní domněnky jsou už fakt nuda :) http://www.humanart.cz/user/2698/art/2698-1251665769_0_.jpg

ale jo ... vždycky jdu na to radši odspoda :)
<reagovat 
 čtenář nohy - 28.3.2018 > TRMAN> Máte tam blbě krk, to jsou ty vaše zkratky. No nic, já toho radši nechám, nebo mě postupně donutíte, abych koukala na všechny ty ležící polohy, co jste nakreslil. S tím 3D to bude zajímavý, protože světla stíny vlastně neřešíte vůbec, jenom konturu. Tak noze krku zdar.
<reagovat 
TRMAN (Občasný) - 28.3.2018 > nemám :)
<reagovat 
Ospalka (Občasný,Redaktor) - 29.3.2018 > Takto bych chtela umet malovat, nevim, co tu ten pan Noha ma, je to pekne
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 29.3.2018 > figury super, vadí mi, že nejsou barevně odlišeny od pozadí, asi záměr autora?
Body: 5
<reagovat 
 TRMAN (Občasný) - 30.3.2018 > neandrtalec> jojo je to fakt jen prostě rychlá skica ... co s tím provedu dál zatím netuším ... u týhle nahozený verze mě ale baví ta autenticita
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter