Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zkus to taky otravovat mraky
Autor: Franta Kafka (Občasný) - publikováno 18.7.2019 (00:47:50)
Já vim vy si myslíte že kecám, ale fakt, já mámu a tátu poznal až na zemi, teda v nebi, ale na zemi až v sedmi v osmi, řikám je to tam pěkný, ale furt tam prší, v zimě sněží, v létě tam je vedro to ale můžu jít do sauny, nebo dát si nanuk, samozřejmě zadarmo, ani nevim kde sem ho sehnal, asi mi ho někdo koupil na zemi a přines, a taky sem poznal, sv.Petra, ten je vám přísnej, sem se musel pořád mejt a slušně mluvit, no a taky tam nemaj televizi, rádio to jo ale takový starý jak někde z války, nevim jak to dělaj ale všechny ty informace nějak věděj, sem se jednou ptal jak to ví, informaci, ne odpověď, my řek ať du do prdele ne sv.Petr ale ostatní, že mu s tím můžu víš co, ty informace vím, tak co je s tím otravuju, počítat taky umím, že prej by mě mohli jen tak na zkoušku vyhodit na zem, a za trest vyhodit z nebe, ne to byl vtip, jinak sou hodný ale moc chytrý, jednou sem se ptal co si myslej o češích, a voni říkali že sou takovej krotkej dobytek, ale furt lepší než němci, že prej angličani sou prasat, ale že nejvíc chlastaj němci, ale ty sou hodný, jinak rusové v pohodě, ale že amerika je pěknej bordel, doslova "pořádnej bordel", brazilci vochlastové ale pohodáři, já vim že to je překvapení, ale nejhodnější sou finové, a největší voly netiply, že prej to je moc lidí, a že by lhali, a tak řikali že individuálně nevěděj, ale normálně takový hispánci mexiko, kolumbie, a grónsko takový individua ne individulality,... zlej dveřník, až se dostanu zase na zem tak něco napíšu, já vlastně nemůžu moc, psát, voni mě tam moc nechtěli ale já sem tam zůstal, voni tam maj počítače, ale nemaj internet, ňák to udělám, řeknu třeba sv.Petrovi aby si pořídil wifinu,...


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 18.7.2019 > Opět!
Povídka ok, ale proč to dáváš do rubriky Poezie.
Cožpak jste už všichni mimo???

<reagovat 
čtenář analfagot - 19.7.2019 > Pamatuj si to, kafko, tohle je server juliánův a petuli, a můj, už sem nechoď.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter