Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VERŠ
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Analfagot - 14.8.2019 > Bohužel, tato mne zrovna zcela míjí. Tentokrát ne BON! Ale vím, že příště to zase bude skvělá práce. A BOHUNA stejně může prasknout závistí, protože ta se nezmůže ani na takovou sračku. Ta má pernamenantní zácpu!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 14.8.2019 > Ta je, i když asi jen pro fajnšmekry! Konečně dali Raport i na youtube a se Štěpánkem! Je jasný, že FB poetové, tedy ignoranté, vůbec neví která bije..
Ano, ty jsi devítka a Kniha č. 1 je to nej, co jsem kdy četl. Těším se na další.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 14.8.2019 > Já jsem 9!
<reagovat 
 Čtenář - 14.8.2019 > j.f.julian> Ale kdepak, ty jsi 0.
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 14.8.2019 > Hele Bohuno, víš proč si tě tu pěstujem? Protože máš tu negigantičtější díru v dějinách šoustu! Že jsi hloupá šlápota, to nám psát memusíš, to už dávno víme!!
<reagovat 
čtenář Helen - 14.8.2019 > 9,bájná tajná 9,ty blbko negramotná, to není měření tvýho IQ ani tvýho zakrslíka, když vrcholí nad dílem Mistra! Ale to stejně nepochopíš, vem si vidle a hupaj do hospody na rum!
<reagovat 
 čtenář Gracie - 14.8.2019 > čtenář> Ono devět palců rozhodně není špatná míra. S tím už se dají uspokojit prakticky všechny vaginy, má-li takto rostlý penis důstojný obvod.

Ovšem chápu, že Julínek lulínek a jeho teplé inkarnace o ukájení vagin nemají zájem a míra 9 palců je pro ně spíše urážkou.

Julínek ukájí výhradně řitě, a to prosím pěkně jazykem. Ni mluveným, ni psaným, ale tím, který mu již pozvolna fialoví v papuli.
<reagovat 
čtenář Redakce - 14.8.2019 > Co to tady žvatláš ty úchylná krávo? Tady jsi na uměleckém webu, když nic neumíš tak vypadni!!!
<reagovat 
 Čtenář - 14.8.2019 > čtenář> Já umím rozeznat umělce od klauna. Julík šulík má červený nos nejen z laciného alkoholu, ale také proto, že je stvořený pro cirkus.

A když zařve, že je umělec a cvrnkne se do svého klofanu, dav zaručeně propukne v smích.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 14.8.2019 > čtenář> Ty jsi akorát ŽUMPA, TLUSTÁ NADRŽENÁ ŽUMPA a už nás ani naše čtenáře nevotravuj! Když nic neumíš napsat, tak si strč hlavu do prdele a zhluboka dýchej, naschvál, jak dlouho to vydržíš žumpo nechutná. Nedivim se, že jsi sama a že na tebe všichni kálej, brzo ti osobně nakálím do krku, a pak přijde vopravdové zlo-DIAZ!
<reagovat 
 čtenář Lákadlo - 14.8.2019 > analfagot> Opravdové zlo přichází teprve tehdy, když si pšoukneš, ty nečistý análku.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 14.8.2019 > OTYLÁ BOHUNO!
NEVOTRAVUJ, NEMÁM NA TEBE ČAS ANI NÁLADU!
Odpověď nečekám, jestli umíš trochu česky, tak to respektuj!
<reagovat 
 čtenář Gracie - 14.8.2019 > j.f.julian> Bohunko, pochopte, že Jaromírovi nezbývá mnoho času a poslední léta by rád strávil výhradně ve společnosi své halucinace zvané Analfagot, která mu nahrazuje plyšového medvídka.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 14.8.2019 > Jak chceš Otylá Bohuno.
Že jsem 9 se brzy přesvědčíš.
KAŽDÝ, kdo o mně takhle mluvil je již mrtvý.
KAŽDÝ!
přeber si to jak chceš, hlupaňo...
<reagovat 
 čtenář Redakce Totemu - 14.8.2019 > j.f.julian> Ihned přestaň vyhrožovat našim přínosným diskutérům, nebo budeme nuceni přistoupit ke krajnímu řešení.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 14.8.2019 > čtenář> Je vidět, že nemáš pokoru, nevíš co je 9,a netušíš koho prudíš.
Vyhrožování vypadá jinak, toto jsou fakta, každý kdo mi přál brzkou smrt, či kdo se na mě vytahoval věkem, je mrtvý! Hlupani to vysvětlovat nebudu, pokračuj!
<reagovat 
 čtenář Redakce Totemu - 14.8.2019 > j.f.julian> Poslední varování. Okamžitě upusť od impertinentního tónu, nebo budeme nuceni omezit tvůj přístup na náš server, na kterém se snažíme udržovat přátelskou atmosféru.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 14.8.2019 > Jednou každý přijde na to, že je zodpovědný za svá slova a činy. Už jsem ti říkal jak dopadli lidé jako ty - nedbáš...
Poznáš...
Ďábel mě má rád, je to můj největší fanda a trestá smrtí... Pořekadlo - S čím kdo zachází s tím také schází je pravdivé. Kdybys měla minimální fantazii, tak bys už ani nepípla-NIKDY! POKRAČUJ A NEFŇUKEJ, JDE TO MIMO MĚ, ALE PŘÍSAHÁM, ŽE TACÍ LIDÉ POCHCÍPALI JAKO KRYSY A BYLI HODNĚ MLADÍ. SMĚJ SE, NEVÍŠ NIC O ŽIVOTĚ A O SMRTI ANI PRD! Hlupák se směje a pak se diví odkud a za co to přišlo... Říkám to každýmu blbovi, když chcípá, tak čumí, a nedělám si srandu! Už jsem s tebou skončil, s mrtvolou se totiž nebavím.
<reagovat 
 Čtenář - 14.8.2019 > j.f.julian> Z drsňáka policii vzývající plačkou, z fňukala okultistou, z okultisty již brzy a zas okoralým kokůtkem.


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 14.8.2019 > A ze zamindrakované zakomlexované nicky-mrtvolou...
Marnost nad marnost...
<reagovat 
 Čtenář - 14.8.2019 > j.f.julian> POZOR! Zlý dědek praktikující Voodoo.
<reagovat 
čtenář Diaz - 14.8.2019 > Už brzo mě poznáš, a budeš děkovat za každou facku!
<reagovat 
 Čtenář - 15.8.2019 > čtenář> ...kterou si sám vlepíš? Ne, mně jsi u prdele.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 15.8.2019 > No sláva, tak to už zalezeš do díry? Doufám, že nepřijdeš masturbovat do Violy!!!
<reagovat 
 Čtenář - 15.8.2019 > j.f.julian> Zkusím na tebe být týden milá.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 15.8.2019 > To jako, že si ji konečně umyješ?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 15.8.2019 > https://youtu.be/lcrjzPZmryA

Pro fajnovky
<reagovat 
Čtenář - 16.8.2019 > Také jsem v roce 12 něco napsal. A stokrát to už vyhodil, se vyvíjim, ne? Hrůza tohle.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 16.8.2019 > čtenář> Ano, vyvinul ses z debila na ignoranta, BRAVA-BON!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 16.8.2019 > čtenář> Blbe, dle tebe je vše staré hrůza, všichni klasici, básníci, spisovatelé!! Idiote, tohle nejsou zprávy ze sluníčkářského Seznamu, ani FB, jsi naprostej kretén!
Tohle je klasická báseň, mimochodem je skvělá a nelze na ní nic měnit, vylepšit! Jestli se ti nelíbí, ok, ale proto nemusíš ještě dokazovat všem čtenářům, že jsi nevzdělanej blb, ignorant a smrdět tady Malostí ducha. I já tě odkážu na článek O KRITICE, takovej trotl by ho měl mít na plakátu nad postelí a stále si z něj číst, aby přestal být trapný a za hovado!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.8.2019 > Bohuna byla vyhlášena BLBEM ROKU 2018.
Ať už to opět byla ona nebo jiný zmatenec, poznámka, že báseň je z roku 2012!a proto je hrozná, protože se člověk vyvíjí, aspiruje na BLBA za měsíc srpen 2019!
Já jsem za ni rád, protože přesně vystihuje ty hnidopichy, nevzdělanost, nesečtělost a primitivismus mnohých mladých lidí. Naprosté nepochopení poezie a strkání pod tuto škatulku každé sračky z FB. Opět důkaz Malosti. Raport je ze sbírky Modrý a rudý z roku 1906,takže asi by měl být podle autora kritiky aktualizován a Verš, který vychází z Raportu je datován od padesátých let až dodnes, což znamená, že nic aktuálnějšího neexistuje. Tato báseň, respektive verš ze Šrámkova Raportu mě provází každý den, ale to už bych vysvětloval poezii, a tu píši jen pro lidi, kterým je dáno ji pochopit... Navíc-datum jsem tam uvedl ze zcela konkrétního důvodu, nic totiž nepíši bez důvodu! Ale to už je vysoká logika, poetika a matematika, to už bys skutečně nedal-a.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.8.2019 > Děkujeme za sebecenzuru. Jsme za ní vděční, spíš bys měl přemýšlet o tom, že bys nic nepsal a začal dělat to, co ti jde... opravuj auta ap.
VIZ-JSI ZBYTEČNÝ... + O KRITICE
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.8.2019 > A protože mě dnes pobavila hloupost dalšího hnidopicha, tak vám z dobré nálady servíruji pro mě zcela nejlepší baladu, která se objevuje např. v mé básni NA HROB, či uzavírá mé POHŘEBNÍ MENU. Pro sprosťárny stalkerky jsou již bohužel Redakcí vymazány.
Patrně tuto píseň neznáte (ano, není dost aktuální pro hloupé, avšak věřím, že jí rovněž podlehnete...

https://youtu.be/xMrTrpBleqA
<reagovat 
čtenář gramar nazi - 15.8.2019 > Také neumím přechodníky, proto je nepoužívám.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 16.8.2019 > čtenář> Jakobys nečetl stať O KRITICE...
nebo jí spíš také nerozumíš!
Proč nám píšeš, co všechno neumíš??
Až se něco naučíš, třeba přihlásit se, tak se chlub?
Není-li můj přechodník dobře, jak je tedy správně,???
<reagovat 
 čtenář Učitelka - 16.8.2019 > čtenář> To fakt neumíš! Tady je přechodník zcela v pořádku, takže to vypadá, žes chtěl jen rýpat!
<reagovat 
 čtenář NE - 16.8.2019 > čtenář> Ten přechodník je ženského/středního rodu. Takže není v pořádku. A jediná výmluva pro tebe spočívá v tom, že nevlastníš diplom, který bys mohl vrátit.


<reagovat 
 čtenář Učitelka - 16.8.2019 > čtenář> Nenechte se zblbnout, chytrák by měl jít znovu do školy, neumí určit ani rod, máte to dobře a báseň je jedním slovem skvělá. Opravdu není, jak vy říkáte, pro čučkaře.
<reagovat 
 Čtenář - 16.8.2019 > čtenář> :D Takže ty vůbec netušíš, že přechoddník je stejný pro ženský a střední rod, a liší se jen mužský a potom množné číslo.

To se dalo čekat.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.8.2019 > Stále se vyhybáš jak by to dle tebe mělo být, asi vrať hračky rodičům a vypros si pár facek, hnidopichu, když neznáš odpověď nemel
<reagovat 
 čtenář Realita do světa iluzí - 16.8.2019 > j.f.julian> Čekaje na rozřešení, Julek ze sebe nadále činil trotla.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.8.2019 > Ty toho netušíš...

zmateným zazpívá UDO!
https://youtu.be/hgwytOPOR5E
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.8.2019 > Tolik dialogu stalkerka ještě nezažila, není to fuck? Před vydáním text projde korekturou, dívenka by to už zmákla, ale nechce prachy, chce sex a to já si vůči Grivině nelajsnu...
<reagovat 
Čtenář - 16.8.2019 > čekaje je rod mužský přítomný, blbe, má to správně!
Děláš chytrýho a umíš prdlajs!
<reagovat 
 Čtenář - 16.8.2019 > čtenář> Aha, takže tam patří ženský přítomný? Protože ten tam má.



<reagovat 
 Čtenář - 16.8.2019 > čtenář> Obávám se, že tohle nemá smysl. On fakt vůbec netuší, jak se přechodníky používají, takže nejspíš soudí, že z nedokonavého vidu udělá přechodník minulý (který tam časově tak jako tak nepatří).

To je klasický blbec jak vystřižený z Dunning-Krugerova efektu. I když mu vysvětlíš, že se plete, on dál bude točit svou. Větší ztráta času, než číst ten jeho škvár.
<reagovat 
 Čtenář - 16.8.2019 > čtenář> Žhaví gůgl. A studem mu shoří chlupy na špičce uší :D
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.8.2019 > Žádná žena mě urazit nemůže, když vím, co to je za zvíře!
Ráno jsi ještě psala, že přechodníkům nerozumíš a večer už jsi odbornice?
Gratuluji! To už by ses mohla zvládnout přihlásit a ukázat nám to VELKÉ UMĚNÍ!!
<reagovat 
 Čtenář - 16.8.2019 > j.f.julian> To je úplně nej. On jak Jule se tu zjevuje v pěti verzích, nechápe, že si z něj dělá prdel několik různých lidí.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.8.2019 > Děvenko, tomu co zažíváš se říká schizofrenie, je nejvyšší čas na léčbu, věř zkušenému!
Právě jsem zhlédl film Ten, kdo stojí v koutě...
Můj oblíbený...
Zítra napíšu něco ze života... v noci, k ránu, až bude stalkerka spát po vopici!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter