Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PRASETI - Jsi zbytečné!
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 6.9.2019 > CHACHÁ, DOBŘE TY, JEN AŤ SE PRASE PŘIHLÁSÍ...
JAK JAROMÍR OPĚT S PŘEVAHOU DUCHA ZVÍTĚZIL NAD PRIMITIVNÍM STALKEREM!
INFANTILNÍ GERONTE, MÁŠ PO PIČI!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2019 > Bon, koňo! Jestliže Mystikus aspoň něco opisoval tak tohle impotentní prase není schopno ani toho. Ten blbost povýšil na zlodějnu, ubohost a zoufalství. Toho šanovat nebudu, negramota, ať se práší za kočárem.
Pro mé fandy-Vyhaslý jsem před chvílí vložil na svoji soukromou stranu, ahoj a slavíme! P. S. Jako bonus jsou v Pohřebním menu básně narecitovány, kým - to mi napište vy, pod jednotlivé skvosty.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2019 > A protože si nenecháme vyprasit den, tak vám sem budu dávat své oblíbené písně, předpokládám, že sprosté prase brzo zachrochtá, tak ať to máme i s muzikou...
https://youtu.be/TqWZ_U6Or9I

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2019 > Famózní hlas, úžasná kolena!
Tý bych odpustil i to, že šišlá... jako kdo? No jak to naše vypasené PRASE!

https://youtu.be/YFood_bTOX4
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2019 > Miluju severní nebe po pás zahrabaný v bahně, aneb pro ty, kteří byli v 80tym na Spartakiádě, jak jinak než za Západní okruh - na vojně...

https://youtu.be/ZvJmspbBETE
Dostat to PRASE na vojně do ruky, tak ten pták začne z toho šišlání koktat, tím jsem si jist!

Odkazuji na svou knihu - JAK JSEM VYJEBAL S VOJNOU A TEĎ SE MI STÝSKÁ...
<reagovat 
čtenář ahoj šmudlo - 6.9.2019 > Jenže jako je anál jen tvoje fikce, tak i knihy, tvoje stránka (tak proč sem nedáš na ni odkaz?:))), všechno si si vymyslel. Jsi nic, jsi jen rozosmená postava na nejhoršim literárním serveru. Ovšem za to ti děkujeme - jsi totiž poslední, kdo to tu drží při životě. Chodíme se sem jen dívat, kam až tvoje ubohosti a sebeudávání dokážou dojít. A jak už je známo - do nekonečna. Je hloupost bezmezná a ty nám to, co živ (tedy dlouho), budeš ještě ukazovat a tím nám prospívat. Díky nudláčku.
<reagovat 
PRASETTI (Občasný) - 6.9.2019 > Ano ano, kdybys ty někomu nedal prostor, tak by ho neměl. Den ze dne blbější jsi. A prasečí ještě víc. Ahoj
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 6.9.2019 > Chacha, mstivý pacient.

Jenže šulíku, tu iluzi, že jsi básník, sis vytvořil ty sám, tak nevyčítej ostatním, že na ni nepřistupují a smějí se tvé nevybroušené a prázdné grafomanii, ze které čpí buď kýčovitá sentimentálnost, nebo zahořklost vůči všem kolem.
<reagovat 
Čtenář - 6.9.2019 > Děsivé na tom je, že ten moula to tlačí fakt všude a za dlouhé roky neudělal pražádný pokrok. Pořád to samé. Jedna špatná báseň denně.
<reagovat 
PRASETTI (Občasný) - 6.9.2019 > Juldo, s těma stromkama, věř, to je jediná šance, jak se trochu zbavit hnusu ze sebe. Diletantské básničky nepomohou. Smiluj se nad sebou a jestli nemůžeš na nohy, tak běž aspoň lepit pytlíky, ale takhle fakt neé.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2019 > Já to nečtu, ale jsem rád, že prase zachrochtalo, oslavím to další písní. https://youtu.be/IPWHkK-_a_A
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.9.2019 > Chachacha, já chcípnu, 1 idiot a tolik radosti nám připravil!
Dej si tam ještě fotku Masaryka, ty teplomete, chachacha, já jsem takovýho zmrda, diletanta a impotenta nepotkal. Máme tě, zmrde, jsi usvědčen vlastní touhou po exhibování. Ty bys chtěl kohokoliv za cokoliv urážet a kritizovat? TY? Zmrd, kterej nic neumí!! Počkej, už se vaří voda na prase, všeho dočasu, až budeš kvičet o pomoc, tak ti ještě přidam!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2019 > Bon, koňo!
<reagovat 
Čtenář - 6.9.2019 > To víte klucí julián, bonbon si dejte, to pomůže.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2019 > https://youtu.be/cjyUGX1_uyk

A máme tu další píseň na oslavu dopadení nevychovanýho spratka, resp. PRASETE!

KOLENA OPĚT FAMÓZNÍ, TO OSTATNÍ, stejně jako naše básně, ZCELA BEZ CHYBY, tuhle nedoceněnou holku, fakt můžu! Ignoranti, které nikdo nečte, tak musí na můj prostor, aby se rádobyzviditelnili, tak ty ji samozřejmě neznají, to je jasný. Tak ať se učí, avšak, vzhledem k tomu, že ač PRASE čte každou naší báseň 500x a stále nic nenapsalo, tak pochybuji, že jim to k něčemu bude! Tak ČUNĚ, PĚKNÝ ZÁŽITEK
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.9.2019 > Dnešní den bude zapsán do zlatého análu Totemu.
JSI ZBYTEČNÝ je báseň, která dovršila vítězství nad teplometem, vopruzou a neumětelem, jako i nad SLUNÍČKÁŘI, SRDÍČKÁŘI, MINÁŘI A OSTATNÍMI LHÁŘI, jak pravil žijící klasik, multimiliardář a patrně i budoucí držitel Nobela! Děkuju Bohu za ten dar pro mě i pro celý inteligentní svět. Pro blbce je to oživlý bič, který nemilosrdně trestá lidskou MALOST. Tak Járo, hoď tam pořádnej flák, ale ten nej, když jsi jezdil 320...
<reagovat 
 Čtenář - 6.9.2019 > analfagot> Jarmilo, je to vážné. Už si z tebe dělá prdel i tvá vlastní pologramotná schíza.
<reagovat 
čtenář Nadšená - 6.9.2019 > Tak takovou srandu jsme tu ještě neměli. Pitomec neví kudykam, tak začne vyčítat čárky a přitom sere v síni. Děkuji J+A za krásný den plný strdí a mléka.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2019 > Tak na tohle, drahý anále, budoucí premiére, já dobře slyším!
A tady máš ten flák, který docení jen ten, kdo má hudební sluch, skvělou aparaturu (já v autě cca za 300 litránků, kdo umí žít jako my a nebojí se tzv. překročit rychlost i meze! Odkazuji na báseň 320 (jako Sagvan Tofi) https://youtu.be/SXbL-qQKv9c
<reagovat 
 Čtenář - 6.9.2019 > j.f.julian> Za cca 300 litránků krabicového vína. Takže zhruba za 5000 Kč(s). Šetřit na to z platu státního invalidy muselo být opravdové dobrodružství. Nejlepší je, že to auto si musíš představit, takže ty šlágry páté cenové posloucháš v Bentley!
<reagovat 
Čtenář - 6.9.2019 > "Pro nezasvěcené-všechny komenty budou jen od 1 osoby pod různými nicky, stačí se podívat na jeho dílo a bude jasná kvalita jeho "umění" a inteligence.

Jinými slovy, senilek uznává, že si to tady všechno píše sám. Redakce, zasáhněte!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.9.2019 > BOMBA! Kniha 1 super, 2 nic lepšího jsem nečet, 3-ještě nemám, recitace? Tak to je bomba! Dolanský, Schwarz, Klus, supr, ale ty!! Nikomu to nedávej, chci to celý jen od tebe! Možná Zdeněk Štěpánek... vždyť víš.
<reagovat 
Čtenář - 6.9.2019 > Nudla zachránil totem, sledovanost jde nahoru. Tak jsem si to představoval(a).
<reagovat 
Čtenář - 6.9.2019 > Takovej trapnobrak ve středověku skládali dvorní šašci. Ti to ale kompenzovali tím, že metali přemety a chrastili rolničkama. Judla metá jen ulice a chrastí drobnejma.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.9.2019 > Hele, ten zmrd dneska závistí pukne! Česky neumí, ten bude z Hungarů...
Říkal jsem ti, že to neunese!!!
A povedlo se povidlo!
Přijde PRASE k zásuvce a říká-co čumíš! slavme, večer v casinu, brácho, přivedu holčičky!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 6.9.2019 > analfagot> Jasně brácho, tak v 19,bacha na kolínka, ať jsou ažurná, dětskej ksicht a trojky, to je povinnost!
Máme co slavit... https://youtu.be/GiOGlYjKgX8
<reagovat 
čtenář Helen - 6.9.2019 > On to udělal mistrně, jen na doporučení a po přihlášení a ověření, takže se ani nesnaž, stalkerko!. Radši nám ukaž své básně, ať ta sranda graduje! To jsi pokakaná, co!!!
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 6.9.2019 > Primitive s minus 2kama, když nerozumíš poezii v high kvalitě, těžko porozumíš takovejm písním, to je jasný všem-KROMĚ TEBE, BOHUNO!
<reagovat 
 Čtenář - 6.9.2019 > čtenář> 2kama :D To je Judlík. Ahoj Judlo, neschovávej se za bukem, stejně vidíme tvé smyslně klenuté panděro.
<reagovat 
čtenář Helen - 6.9.2019 > Prasátko, proč jsi nešťastné, že tě Mistr nepustí na své stránky, že nedá odkaz na své knihy a recitace, proč, když tě to tak strašně nebaví, že si tu denně jenom 100x?
Přemýšlej,čunidlo!
<reagovat 
 Čtenář - 6.9.2019 > čtenář> Asi se chtělo zasmát, až by se za růžové bříško popadalo.
<reagovat 
čtenář Věrka - 6.9.2019 > Báseň znám, je skvělá, písně také, ta blbka dostala pořádnej kouř!
Já tleskám a to nejsem ani žárlivá socka, ani zelená sluníčkářka! Objímám tě, protože prostě umíš, Věra.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2019 > Přátelé, doufám že se bavíte, já to sic nečtu, jen koukám, že PRASE KVIČÍ, takže všechno jede jak má...
Už dnes cca 80x zakvičelo, chacha, když se daří... proč nejde to podsvinče radši do fachy? Nápady? Tak o tom podiskutujte s PRASETEM!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2019 > https://youtu.be/JQ-edAsbuJw
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2019 > https://youtu.be/JjVIrDZQTeM
<reagovat 
čtenář REDAKCE TOTEMU - 6.9.2019 >
Pane Jaromíre, zkusím vám to vysvětlit co nejprostčeji. Jste oplzlý a zlý, proto vás tu nechceme. To vy jste začal nechutnými výpady na milého Mystikuse, až následně se karta otočila proti vám. To my, sama redakce totemu si výčkáme vaše nepřátele, abychom se vás zbavili. Jistě, vy to nepochopíte, ale idea byla že by jste odešel jinam. POCHOPTE TO, my jsme totem, máme se tu všichni rádi a každý něco umíme, jen vy jen nadáváte a píšete sebeoslavné zmatenosti. Pane Jaromíre, běžte pryč, my chceme mít náš totemáček opět čistý, a to s vámi prostě nejde. Děkujeme.

Peťula, Marťula, egil, zendrich aj.

<reagovat 
čtenář TAKÉ BABOCHLAP - 6.9.2019 > Tý je 13,ta jí má jen na chcaní, ale už hrozitánsky smradlavou!
A navíc je v ústavu pro dementy, tak toho nechte, vona za to nemůže, že je zaostalá!
<reagovat 
Čtenář - 6.9.2019 > Tak tý píče dejte vodovky, ať si maluje kokoty, když jich má plnou držku a stejně žádnýho neměla, hezky řečeno INFANTILNÍ GERONT!
To je přesný!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.9.2019 > Jaromíre, tak to jsi to ČUNĚ ZABIL!
Dát jí sem vážnou hudbu!!
Ta je na Patrasovou nebo Tlusťochy, tj její sáček šprcgum, ta neusne!
<reagovat 
čtenář REDAKCE TOTEMU - 6.9.2019 > Pane Jaromíre, zkusím vám to vysvětlit co nejprostčeji. Jste oplzlý a zlý, proto vás tu nechceme. To vy jste začal nechutnými výpady na milého Mystikuse, až následně se karta otočila proti vám. To my, sama redakce totemu si hýčkáme vaše nepřátele, abychom se vás zbavili. Jistě, vy to nepochopíte, ale idea byla že by jste odešel jinam. Prosím! POCHOPTE TO, my jsme totem, máme se tu všichni rádi a každý něco umíme, jen vy jen nadáváte a píšete sebeoslavné zmatenosti. Pane Jaromíre, běžte pryč, my chceme mít náš totemáček opět čistý, a to s vámi prostě nejde. Děkujeme.

Peťula, Marťula, egil, zendrich, oplatka aj.
<reagovat 
 čtenář Bohuna sobě! - 6.9.2019 > čtenář> Prase, vykuř nám prdel a vyčmichni do svých hoven! Poslouchej ZDŠ a předveď nám tu vysokou poezii, MRDKO UŠMUDLANÁ, JASNO?!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2019 > Myslím, že je čas přitvrdit, již 100x tu byl ten nevzdělanej knecht, asi onanuje sám nad sebou, když mu neva, že to nečtu, mám ho totiž tam, kde anál a diaz, ale protože jsem jemný, tak nebudu sprostý!
https://youtu.be/YYYhOhdR85o
<reagovat 
Čtenář - 6.9.2019 > Jaromíre, jste v pořádku? Vypadá to na psychotický záchvat.
<reagovat 
 Čtenář - 6.9.2019 > čtenář> Ty kreténe jaký záchvat? Tady jasně vám říkám, že vás nečtu a vy pořád píšere! No nejste blbý? jste jako ta bohuna, jako ta jelena, jako ta helena... Ne vlastně, helena je hodná, ale jako julie, všichni jste padlý na hlavu když to pořád nechápete. Kdo pro vás stvořil svět když ne julián. Julián bydlí na Žaludovce a jí ty svý kaštany a vy ho pořád jen napadat, copak nechápete, že čím víc ho urážíte, tím je štastnější že se s nim vůbec někdo baví a vy stejně nepřestanete, až totem přestane zásobovat díly i Mír Zemi a Smilan, a pak už tu nebude nic jen my radaktořia na koho pak budeme chytračit. Běžte všichni pryč, at tu zůstane aspoň někdo.
<reagovat 
čtenář TEN - 6.9.2019 > Občas musíš zmrda zabít, když překročí hranici, rád to za tebe udělám!
Bude mi potěšením podřezat stalkera tenkou rezavou pilkou! Pomalu, aby si to užil!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.9.2019 > Tak dneska budeš čučet, vedu 2 exluzivní španělky, tvoje gustíčko!
<reagovat 
Čtenář - 6.9.2019 > !Běžte všichni pryč, at tu zůstane aspoň někdo!

To je skvělé! to jsi vymyslel ty, buzno? skvělé.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2019 > Jsem připraven zdolat Barcelonu!

https://youtu.be/hkskujG0UYc
<reagovat 
Čtenář - 6.9.2019 > Ale nudlovo "Občas musíš zmrda zabít" to je taky dobrý.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2019 > Jsem přpraven zdolat Barcelonu, dobýt území rozkoše...

https://youtu.be/hkskujG0UYc
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter