Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PRASETI II. + PŘÍMÉ ZÁBĚRY BOHUNY!!!!!
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2019 > Jsou asi 4 hodiny A začnu hned z vostra!
Tyhle dívenky, ty jsou fakt šikovný a zábavný. Kolínka jako tulipány, prostě mě nadchly jak Minář na perníku!

https://youtu.be/O4u8n_CjUDY
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2019 > A tohle byla má veliká láska...
Škoda, že se uchlastala k smrti, to mně se nikdy nepovedlo...

https://youtu.be/KLqE6Orpi24
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2019 > No, vono v Semaforskym clubu se nešlo vyhnout alkoholu, když máš křehkou uměleckou duši, s mnohými jsem tam urazil pár hekťáků...

S timhle klouzkem taky, ale hlavně chodim Na kovárnu a do Práce... https://youtu.be/Y3zIdH5DIfE
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2019 > Tahle holubice je fakt jedlá!
Je to o tom, že můžeš být ošklivá jak Bohuna Housků, ale když umíš, tak jsi sexy!

https://youtu.be/K7th3ZToo0U !

ta má skoro tolik sdílení jako anál u stripu, takže fajn
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2019 > Tohle byl velkej hit, dívenku jsem půlil, jak jinak... teď zase zpívá 80tky (něco pro prase) v 50ti si drží figuru (asi po 3 dětech), z čehož by si dnešní děvčata a Bohuna měla vzít příklad. Poslech jsem si ty dnešní věci a budeš-li to Petro číst, tak já dělam texty... zamysli se nad tím propříště... když už jsi prohlídla Hrabáka, jestli mi rozumíš?! Odkazuji na zde doposud a kupodivu přítomnou báseň Bohém ve mně, kdy "slavná" dívenka neunesla "slávu" VELIKÉHO Jaromíra... https://youtu.be/bUKrVYs_A2o
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2019 > https://youtu.be/siE0R01oriY

Tady jsem hodně vyměkl, vím...

Jednou na jejich koncertu jsem opil celou řadu diváků do bezvědomí, mám rád koncerty, kde se nalívá přímo v hledišti... to je ovšem jen drobnost, ta historka začala 3 dny před koncertem a pokračovala ještě 2 dny po něm, sranda mě stála 80 litrů, což mé miloučké, tlusťoučké prasátko neříkám z bůhvíjaké pýchy, ale pro pobavení nad bohémem, který na prachy vždycky kašlal, vždycky je uměl vydělat, avšak...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2019 > Můj oblíbenej zpěvák, seriál a 2 ruský holčičky, který bych střihnul tak, že by pod rozkoší mého jazýčkového umění emigrovali do Prahy...

https://youtu.be/86Pj5AIXyVU
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2019 > Co je fakt pech, když je dívenka krásná jak Temnikova a ještě něco umí, to už bude na Bohunu asi moc, v jakym asi bydlí prase patře? Já vím, chlívky se dvoupatrový ještě nedělaj...
https://youtu.be/Hy0hg7HrBlQ



<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2019 > No a protože hezkejch a nadanejch holek není nikdy dost a tahle má ústa stvořená pro mého evžena, tak famózní Grivina pěje pro prase, ať se chytí za rypák a zamyslí se nad tím, jestli život ukrytý v anonymitě má vůbec cenu... Srab ještě nikdy nad ničím nevyhrál! https://youtu.be/nhyy3cTUhbM Takhle to dopadá, když jsou kolínka hezoučká... čímž nemyslím ty srdíčkářský tety v publiku, Bohuno! Všimni si, že má malé ňadry, ale nebojí se na ulici, on totiž každý má něco! Já mám třeba vopravdu dlouhýho, tlustýho klobana, takže se s ním všude nevejdu (asi jako Hapka, nepleť si to s Daliborem Jandou, ten má především gorilí koule), ale co nadělám, beru ten úděl tak, jak mi ho archeoastronauté přáli...) https://youtu.be/MFrTPlpGwkE
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 8.9.2019 > Já jedu teprve domů a koukám, že jsi celou noc řádil!
Pak to prostuduju, jsem vorvanej jak Babiš! Ty ženský by mrdali snad víc než my!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2019 > Makam na Muži Bez Slunce...
Máš to těžký, já bych na ty Bohuny neměl, to jsou těžce vydřený prachy, hlavně když je pak posadíš na nulu!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2019 > A protože doufám,že mi stalker poradí, viz anotace, tak Bohuně ukážu svoji chaloupku u moře...

https://youtu.be/ATeXxPX6OEk
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2019 > Jak už to u Nováka bývalo, než se s Jakoubkovou ruku v ruce uchlastali, tak zpíval skvělé texty. Plicka se jmenuje ten šikula, ale lidi kašlou na ty, kteří stojí v pozadí, to znám, co si neuděláš sám...

https://youtu.be/TAdlr0YlOzY
<reagovat 
čtenář j.f.julián - 8.9.2019 > TEDY NIKDO NEVYUŽIJE MOJI NABÍDKU? VÍTE, JAKÉ ODKAZY BYCH VÁM SEM DAL? TO JSTE JEŠTĚ NIKDY NESLYŠELI! WALDU MATUŠKU, DARU ROULINCOVOU BEZ VÝPLNÍ, HELENU, LUCII A ALŽBĚTU VONDROKOVy I S JEJICH HOKEJISTATMA...

(a teď vážně: nepište tomu neschopňákovi jak se to dělá. našim společným cílem je snad definitivní odpis týhle špíny zvaný totem, co kurví podhloubí české kultury a státnosti. napište mu, jak se to dělá a on nás zahrne takovými nechutnostmi, že snad už KONEČNĚ někomu dojde, že TAKHLE DÁL FAKT NE! zrušIT tuhle svět peťulákovi nestoudnosti)
<reagovat 
 čtenář REDAKCE - 8.9.2019 > čtenář> Jestli to tady někdo bude zasírat hity z období perestrojky, tak jen přes mou (naši) mrtvolu!
<reagovat 
 čtenář REDAKCE TOTEMU - 8.9.2019 > čtenář> 


Vy si zahráváte!!! Kdyby mu to někdo řekl, jak se to dělá, to je neskutečná představa, co by sem takovej prasák dával. SI TO PŘEDSTAVTE! Člověk(?), kterej svoje přirození srovnává s kroupovou jitrnicí, co stříká jako rozšláplej merunkovej knedlík! FAKT UŽ PŘESTAŇTE BLBNOUT!!! Doteď to byla sranda, ale tohle je tak NECHUTNÉ STVOŘENÍ, až by i vás s jeho odkazama přešla legrace.



<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2019 > Koňo, už ho zase vodim jak loutku, stačí se tvářit, že jsem blb jako to Prase a už je můj. CHACHACHA, BON!
<reagovat 
 Čtenář - 8.9.2019 > j.f.julian> Ae to víš že jo, bonbon si dej:))), pak bude dobře.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2019 > https://youtu.be/qs_uIjZm4XQ
<reagovat 
čtenář Pouťová opička - 8.9.2019 > Nevyslyšenou hlubokosklonnou poníženost kompenzačně střídá falešná megalomanie :D


<reagovat 
 čtenář zahradní lavička - 8.9.2019 > čtenář> No jo, v tomhle je nudlák přeborník: podlejzání a prosby o přátelství střídají namyšlenosti, výhružky sebevraždou vize svý nesmrtelnosti, básnický jemnocit chlívácký řeči, ženský rod mužským atd. JUDLA JE PROSTĚ VÝBORNÝ PŘÍKLAD KE SLEDOVÁNÍ TOTÁLNÍ ZTRÁTY SOUDNOSTI, SCHOPNOSTI DOMÝŠLET A OVLÁDAT SE. Nudla, no. Mám ho rád, pomáhá mi vykreslovat v tvorbě záporné postavy. Fantazii mám dobrou, ale co nudla realitou předvede, to bych nevymyslel(a).
<reagovat 
čtenář Helen - 8.9.2019 > Songy jsou nádherné-všechny, ale když blbka poslouchá ještě žížalu, tak je to na ni silná káva, to chápu!
<reagovat 
 Čtenář - 8.9.2019 > čtenář> Jasně nudlíku. A až ti zas bude připadat, že se nezobrazují nové komy, zkus si po deseti letech na totemu všimnout ikonky Přejít na další stranu.
<reagovat 
Čtenář - 8.9.2019 > Já bych spíš řekla, že ti vyjebal mozek z prdele, co máš na krku!
Kdy ti dojde, že nemůžeš vyhrát Bohuno? Asi nikdy, viď!?
<reagovat 
 Čtenář - 8.9.2019 > čtenář> Už se zase čepýříš a čílíš, "koňo". Víš, že tě to potom mrzí a zase budeš muset vymýšlet záminky pro bodřejší tón. A víš, že myšlení tě bolí víc než odmítnuté žadonění o přátelství. Tak nemysli, že se tu s někým spřátelíš. :)
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2019 > To je jedno vítězství za druhým, já samozřejmě vím, že člověk, který neumí napsat ani říkánku nemůže pochopit básníka, ale bavím se tím pomyšlením, že by PRASETI třeba svitlo a mozeček by začal fachčit...
<reagovat 
 Čtenář - 8.9.2019 > j.f.julian> Ty ale umíš napsat říkanku! To je přece všechno, co umíš. Tak nehaž flintu do žita. Třeba nakonec nějakého básníka pochopíš. A třeba se tě nakonec nějaký opravdový básník ujme a budeš mu vynášet koš nebo nosit noviny, až mu umře ten vycvičený ohař.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 8.9.2019 > Poslouchal si Fialu? To je stejnej debílek jako to čuně, máš mraky cen a až dostaneš tu nejvyšší, ona bude pořád mlít to samý, nemůžu si pomoc, ale je to ta... -od Záviše!!
Komentáře na druhý straně? Maximálně tak její prdele!
<reagovat 
 Čtenář - 8.9.2019 > analfagot> Jasně nudlíku. A až ti zas bude připadat, že se nezobrazují nové komy, zkus si po deseti letech na totemu všimnout ikonky Přejít na další stranu.
<reagovat 
čtenář analfagot (Stálý přelud) - 8.9.2019 > A na scénu vstupuje imaginární přicmrdovač!
<reagovat 
Čtenář - 8.9.2019 >
Kdo chce kam...


<reagovat 
Čtenář - 8.9.2019 >
Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

Kdo chce kam

<reagovat 
čtenář j.f.julián - 8.9.2019 > Budu si na tebe stěžovat. Já dostal 5 bodů od redaktora, NA MĚ TO TADY STOJÍ a ty budeš smazán!
<reagovat 
Čtenář - 8.9.2019 > Ach jo, buďme na něj hodnější...


<reagovat 
čtenář TREFENEC - 8.9.2019 > Nám je fuk jestli je prase muž či žena, to je jeho problém, že se neumí rozhodnout jakýho je pohlaví, asi bude pod obojí, jeho průser, nevyliž si piču?!
<reagovat 
Čtenář - 8.9.2019 >

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2019 > https://youtu.be/LJ1CtYBM0QY
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 9.9.2019 > PRASE, VYPRSTUJEŠ NÁM ŘIŤÁK???
Školačky to eště neumí a prej je to hezký!!!????
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.9.2019 > https://youtu.be/8kIWSVyjESI

Pro Mystipičuse a Bohunu!!!
Snad to je z jejich ranku muziky!
<reagovat 
čtenář ORLÍK - 9.9.2019 > Juliáne, nech tu děvku nám!
SVINĚ! TY PUDEŠ!!!

https://youtu.be/UZ752ZQpCAs
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 9.9.2019 > https://youtu.be/APXTLR4K6XM
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.9.2019 > I idiot a PRASE snad ví, kdo složil tuto věc...

https://youtu.be/u0turFPUAFo
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.9.2019 > https://youtu.be/HU1sXjGRyzk

Jó, Bondy, ten to měl na háku...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.9.2019 > Tak co, jak se vám líbí BOHUNA HOUSKOVÁ?
DĚKUJME BOHU, ŽE JSME TU PERVERZI NEZACHYTILI CELOU, TO BYCHOM UŽ NEMOHLI NIC KRÁSNÉHO NAPSAT, STEJNĚ SE BOJÍM, ŽE TENTO ZDRCUJÍCÍ ZÁŽITEK OVLIVNÍ NAŠI POEZII... Tedy až na Mystipičuse, ten vojede z toho štěstí zas kačírka Donalda!! Pro spravení nálady trochu romantiky, ale vím, že stejně neusnete...!Takhle to dopadá, když Bohuna má SVŮJ den. Tímto odkazuji rovněž na moji stať NĚCO O ŽENÁCH Z TOTEMU, kde jsou další poznatky o sličné slečně...(Bohuno, musíš obrátit stránku, ty nemehlo)

https://youtu.be/k3Aw1CmXXXk
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.9.2019 > 😎😎😎 Takhle... dnešní mladí jsou sice rychlí a zběsilí, ale je to bakelitový shit.
PODAŘILO SE NÁM NAHRÁT BOHUNU V PŘÍMÉM ZÁZNAMU, aby jsme osvětlili její komenty, její uvažování a bylo nám všem jasné, proč se Bohuna uchýlila jen do stereotypního blábolení!!! Kampa, že ti to ten zlý chlapeček hrabal, Bohunko? A co to další dítě u toho? Asi máš ráda, když je u toho víc očí, viď, ty umělkyně a znalkyně dobré poezie. Nebylia ta děcka ze ZDŠ Litovel? Že tys jim, mrško vyšla vstříc v jejich tajných touhách po Ženě?! Otrlým přeji dobré podívání a poposlouchání... Je to fakt síla!!! A my, normální, ZDŠ GEATULUJEM, ŽE SI NA CELÝ DALŠÍ ŽIVOT ZKAZILI GUSTÍČKO. Už nic nebude jako dřív... https://youtu.be/PJxAixvQKxw

<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 9.9.2019 > j.f.julian> Síla!! To mi někdo řekněte-KDO TOHLE MRDÁ???? A Bohuno, nebí nám ty děti!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 9.9.2019 > ALE! Sleduju, že kromě poezie tu žijete čilým společenským životem...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 10.9.2019 > Miroslavek> Ano, žijeme životem. Klasický Julek s mozkem nahrazeným dvojící tlustých půlek.
<reagovat 
čtenář Nadšená - 10.9.2019 > Bohuno, super video, jsi krasavice a fakticky jsi nad námi všema! IQ tak 200,co,ty princezno z lapáku.
Díky juli, tohle je největší bomba za poslední rok!!!
<reagovat 
čtenář m2 - 10.9.2019 > ty... samoúčelné vulgarismy..

..

se mi začínají poněkud.. přejídat; ..:).
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter