Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MODRÉ BODLÁČKY
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 18.4.2020 (17:14:28)

~ MODRÉ BODLÁČKY ~


Tak ještě tenhle verš a ještě sklínku dopiji,
pak půjdu navždy na pijáckou stezku.

A zkamenělé hlavy loveckých psů otočí se za mnou…
NAPOSLEDY!

Chvěji se strachy, jak v mládí při matuře,
tak i nyní, když dokráčel jsem ke konci.

Už lehnu si k vám, vy modré bodláčky,
a budeme spolu přemítat o včelkách, o životě,
a budeme šťastni!
SPOLU!

A já vám povím, že ztratil jsem Slunce.
Tam v dětství…
A o tom,
že jsem jej již nikdy více nenašel...

Ale to už bude sluníčko svítit jenom pro nás.
ACH, NAVŽDY!

Pro ty modré bodláčky, které mám ve své duši.
A slzy rozloučení mi stékají do šedin…

… a slova…
MÁ SLOVA!
… jak jsou malátná…



Poznámky k tomuto příspěvku
1 helen (Občasný) - 18.4.2020 > Udělal jsi mi ohromnou radost, ta mi scházela.
Zase malá úprava, viď, ale zase k lepšímu.
Jak píše Anál, není co dodat, ani k té kráse a ani k té zatrpklé puberťačce.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.4.2020 > Jsi moudrý, kurde, kdyby moudrost nadnášela, tak už bys tu neoxidoval, pa, na rozdíl od tebe, já budu dnes ukrutně, ale opravdu ukrutně...spokojený a uspokojený!
Ty si čti mé básně o pomíjivosti bytí a vyroň se u fotky s Michálkem na nějaké feťácké sešlosti.

Závist je ubíjející do vlastní duše, že? Ne, neznám, jen sečtělost...
<reagovat 
 Čtenář - 18.4.2020 > j.f.julian> Ty brďo. Řekni "Babiš", Julda zrudne a prská na všechny "strany".

Ondra Bureš by na tebe byl pyšný, kdyby na tebe nesral, veršující aparátčíku.
<reagovat 
 Čtenář - 18.4.2020 > analfagot> Tadyhle julda šulda anonymní není, a už to sám chápe. On si prostě občas laškovně střihne převlek. U hysterky Judlinožky platí jednoduché pravidlo. Kolik vykřičníků, tolik píčovin. V tomto případě platí, že co věta, to vykřičník. Tedy co věta, to píčovina. Verdikt? Píčovina.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.4.2020 > Nám nevadí, že nejsi chytrá, že jsi tupá, důležité je aby kadence tvých kopulačních přírazů byla v souběhu a protipřírazu toho debílka z pasťáku, pak i ty budeš vyrovnanější!!!!!!
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 18.4.2020 > Jemnej a citlivej, jaromíre, mistrovskej kousek, tak jako vždycky. Ta píča dneska dostala tak na držku, že takhle by nedostala ani lopatou!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář kodet - 18.4.2020 > Souhlas s Diazem. Jak s tou lopatou, tak s pičou, tak s básní, akorát se mi zdá, že rozhazuješ perly sviním!
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 18.4.2020 > KODET TO ŘEKL ZA NÁS ZA VŠECHNY, BEZ VYTÁČEK A NAPŘÍMO.
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 18.4.2020 > To že jsi plochá jsme vědět nemuseli, máme v Litovli svýho dost, ale umyla sis už tu tlustou chlupatou prdel?
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.4.2020 > Přátelé, stačí HH, nejsme jako ten blb! 😝😝😝👍👍
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 18.4.2020 > chápem, ale uznej! 💀tupá plochá vycpávka💀to chce bon!
<reagovat 
Čtenář - 19.4.2020 > Jaromíre, nenechte se odradit od tvorby, která má svou kvalitu, a zůstaňte svůj.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.4.2020 > Děkuji, odradit se určitě nenechám! Je tu, i jinde, spousta citlivých lidí pro které se vyplatí překousnout i lidi zlé a nešťastné, j.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.4.2020 > Rád! Tedy-až odpovíš na naše staré dotazy!!!
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 19.4.2020 > Tak nám Zkouška opět dokázala že je tupá!
Včera jsme opomenuli...
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 19.4.2020 > zkouška> Proč si to nevygoogluješ, když nevíš, co je volný verš? Nebo co zkusit nějakou knihu, aha, to je moc práce, to tu radši budeš obtěžovat! Já se autorům vůbec nedivím, že na tebe kašlou, dala jsem si tu práci a ty opravdu neodpovídáš na žádné otázky. Navíc tvé komentáře jsou hodně primitivní a snaží se jen ublížit, ty necítíš, že se sama zesměšňuješ? Ubohost!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 19.4.2020 > zkouška> Zkouško, perlíš!
Mě připomínáš Landovskýho v Černejch baronech, když se ptá Vetchýho-a čo si představujete pod takým slovom absurdné…

Chápu, že ti to nedošlo!
Kde máme tu básničku? Tvoje dílo bych chtěl vopravdu vidět, to bude snůška všech vyčtenejch pouček, ale poezie nikde, tak šup, šup, kdo ho chce ještě vidět???????
Doporučil 
<reagovat 
 1 helen (Občasný) - 19.4.2020 > čtenář> Ahoj, to jsem ráda, že to někdo vidí stejně jako já.
Zkouška, neboli Bohuna je místní stalkerka a jen otravuje.
Když nepozná krásnou báseň, neumí přečíst víc jak 4 řádky gramatickýho rýmu, neví, co je rým ani volný verš, tak proč tady je?!
Julián jí několikrát nabízel, že jí pomůže, ale to sem nejdřív nějakou báseň musí vložit!
Já bych jí poslala do háje hned, ale Julián, jak už to u takových lidí bývá, je velký dobrák a slušný člověk.
Takoví lidé se už dnes nerodí.
Vůbec nemá cenu se s tímhle votravnym spratkem zdržovat, ahoj, helen
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.4.2020 > Zkouško, je mi líto, že se ti lidé smějí, ale to je spíš reakce na tvou Malou zlou dušičku.
Dát ti radu, každý den si přečti můj článek O kritice a nauč se, co nesmíš říkat, abys nepůsobila jak teta, psala jsi, žes ho ani nedočetla, a v tom to je, kdyby ano, pak by byla naděje, že nebudeš za trotla.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.4.2020 > Zkouško-Bohuno, opakuji!
Tvé komentáře jsou stále stejné, jako kolovrátek, občas je sice opepříš tím, že přebereš má slova, ale použiješ je nevhodně, protože neznáš jejich význam.
Nejsi ani vtipná, ani chytrá, jsi únavná a trapná a už mě hodně dlouho nebavíš.
Jak bych ti to měl jinak říci, aby konečně praskla panenská blána rozumu ve tvém slepičím mozečku?
<reagovat 
čtenář jane - 19.4.2020 > JULIÁNE, TOHLE JE TOTÁLNÍ FIASKO!
VŽDYŤ SE TO ANI NERÝMUJE!
A JE TO VŮBEC ČESKY?


<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 19.4.2020 > čtenář> Jsem si toho vědom, jane, a jdu si dát scvrklý šourek do vařící vody...
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 19.4.2020 > Juliáne-já čet MOKRÝ bodláčky! Těšil jsem se na nějakou prasárničku a nic.
Je to až trapný, že je to zase krásný a že mi to přiblblíci nevodpustí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 20.4.2020 > no jo, judla nudla a jeho lála pešek. a tak bude navěkdy. SLÁVA TOTEM!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.4.2020 > ty je za sebou nemáš, to že mi píšeš i anonymně je jen důkaz tvé jednoduchosti.
Bavit se s tebou o poezii už nebudu, moje podmínka byla, že publikuješ svou báseň a odpovíš na dotazy, které jsme ti dali!

Nač ti bude další poučka, když nerozumíš poezii?

Volný verš je verš, v němž se zásadně nepracuje s žádnými obvyklými prvky prozódie, tj. ani s přízvukem, ani s délkou samohlásek, ani se v něm nevyskytuje konstantní počet slabik ve verši.

No, a teď jsi ještě ve větším hajzlu, než si byla včera!
Další dotazy až po splnění mých podmínek!
<reagovat 
 Čtenář - 20.4.2020 > j.f.julian> plňte kurva judlajzovy podmínky, nebo si bude muset povídat sám se sebou už navěky kurva:)))))
<reagovat 
 Čtenář - 20.4.2020 > čtenář> tak tak, hurvajz nudlajz, nejlepší kámoš lály peška a saggyho sestry jekatěriny. VY SI CHCETE POVÍDAT S NUDLOU, NE ON S VÁMA:))) no já se z toho kašparu poseru. prostě umolous hurvajz.
<reagovat 
 Čtenář - 20.4.2020 > zkouška> BEJVÁVALA TO SRANDA, KDYŽ SE TU CHYTRÁČCI POUŠTĚLI DO PODOBNÉHO MUDROVÁNÍ. A? DNESKA SE ČLOVĚK DOČKÁ JEN DIALOGU NULAJZY S HOVNEM PO LACHTANOVI. UŽ I VŠECHNA ZÁBAVNOST PODOBNÝCH STUPIDIT VYPRCHALA. JEŠTĚ ŽE VYJÍMEČNÝ STAV BRZY SKONČÍ A ČLOVĚK SE BUDE MOC ZAJÍT PODÍVAT DO VĚŽE NA PETULINU KLIKU OD REKLAMNÍHO OKÉNKA. PAM BUDE ZAS DOBŘE. VŠICHNI SE TAM SEJDEM, EGIL, MAREK, BBBEN, VAŠINA, RÝP, GORA, BŘÍZA, PROSTĚ MY VŠICHNI, VÝKVĚT KULTURY. ALE HLAVNĚ PŘIJDE NESMRTELNÝ JULEK. UŽ ABY TO BYLO!
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 20.4.2020 > My ti to usnadníme TUPÁ VYCPÁVKO! Nikde nevidíme tvoji báseň, ale když naši třídu (i holky) vypálíš, ta tě to naučíme, abys něco taky napsala, zatim si jen povídáš sama se sebou!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.4.2020 > Zkouško, nejsem tvůj porotce Superstar, ani mentor, moji nabídku si nepřijala, tak plácej co chceš, už mě to nezajímá.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.4.2020 > Vidím Zkouško, že tu máš další nabídku spolupráce, radim to vzít, třeba si budeš počínat lépe a s tvojí únavnou houževnatostí toho zase tolik zkazit nemůžeš... Buď hbitá, ale neužeň to a HLAVNĚ POHLAVNĚ, protože jinak se vystavíš riziku, že to bude PO HLAVĚ DO HLAVNĚ
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.4.2020 > A ještě něco, kdybys poslouchala co říkám a ne jen trolila, tak by sis už 200x přečetla, že můj styl psaní je originál a že mě poučky budou zajímat až budu chtít psát třeba haiku nebo vázaný verš, a věř mi, nebudu!
Také, že existují básníci a kritici, a ti, jak známo jen kecaj, protože nic sami napsat neumí!
Ty máš však takovou neůctu k poezii a autorům, že ti doporučuji jen moji báseň JSI ZBYTEČNÝ! když už ti nepomohl článek O kritice...
Hezké počteníčko a studium a už mě nevotravuj - NIKDY!
Jestli ještě jednou zatrolíš, tak OFICIELNĚ A VEŘEJNĚ PŘIZNÁVÁŠ, ŽE JSI TUPÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 20.4.2020 > j.f.julian> Tož uprosil si mě julku, budeme si povídat. Nejdřív ale splň podmínku prvou:)))): pěkně odvyprávěj, jak si to měl s tim lálou. julku? čekáme:))) (ale jestli neodpovíš, tak tim přiznáváš, že nemáš na slušný boty s fialovou podrážkou:)))
<reagovat 
 Čtenář - 20.4.2020 > čtenář> už se omluvil mištíkovi?
<reagovat 
 Čtenář - 20.4.2020 > čtenář> zatím ne. asi proto má ty modrý boláčky:)))
<reagovat 
 Čtenář - 20.4.2020 > čtenář> hlupáku. julkovy boláky nejsou modrý ani mokrý, ale moudrý. bolest ho povznáší pičo!
<reagovat 
 Čtenář - 20.4.2020 > čtenář> ano ano, julýk moudří kolkolem koukolem. je to hlava!
<reagovat 
 Čtenář - 20.4.2020 > čtenář> NECHTE JULKA BÝT! VE VZÁCNÉ CHVILCE BDĚLOSTI VÁM UŽ PŘIZNAL, ŽE JE VYCHLASTANEJ. TAK CO CHCETE JEŠTĚ VÍC???
<reagovat 
 Čtenář - 20.4.2020 > čtenář> Pokud se nepletu, pořád se ještě neomluvil mištíkovi. Že by to?
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 20.4.2020 > čtenář> Zkouško, to je ale pěkná nabídka od zdš, co řikáš? Něco tě naučej o poezii a ještě spárneš👔💍💄
<reagovat 
 Čtenář - 20.4.2020 > analfagot> Ještě nikde jsem neviděl nikoho se takhle doprošovat jako tebe. Na tebe nudlo koukám nešáhla za život ženská ani pohrabáčem, což?
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 20.4.2020 > čtenář> tys toho jeste nevidel, buzno teplousska, by sis moh gratulovat, kdyby ti kuci natrhli tu tvou nemytou prdel!
<reagovat 
 ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 20.4.2020 > čtenář> už sis umyla prdel?
<reagovat 
 Čtenář - 20.4.2020 > čtenář> Tohle je hrůza, ty si nemeješ prdel? Co ty si za hnůj? Aspoň kůli těm dětem z Litovle bys to měla prubnout!
Debilové už tady jsou a teď ještě špindíra?! To je už moc! A ty se považuješ za ženskou nebo ses ještě nerozhodla pro pohlaví?!!
<reagovat 
 Diaz (Občasný) - 20.4.2020 > čtenář> a ty pičko bohuno víš že si debil nebo ti řikam novinku?
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 21.4.2020 > čtenář> Ještě se nerozhodl, Šemík, místo trolení by měl jednat!
Chceš poradit, jak poznáš jestli jsi kluk nebo holka, transka, nebo shemale?
Tohle bys měla Zkouško studovat, ne pravidle poezie, který nikdy bez talentu a citu neporozumíš!

ROZUMÍŠ?

Když jsi impotentní, tak ti stejně brnkne, nebo ani to ne?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 20.4.2020 > j.f.julian> VYCPÁVKA, neboli FIASKO


<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 21.4.2020 > analfagot> PŘESNĚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 21.4.2020 > analfagot> PŘESNĚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 4.7.2020 > Julian se tak dlouho snažil přesvědčit čtenáře na Totemu, že je (-i když s nepochybně značnou inteligencí a schopnostmi disponující) pouhým neotesancem a hrubiánem, až se mu to i povedlo.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter