Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SLUNCE - 1941
Autor: Miroslavek (Občasný) - publikováno 24.4.2020 (16:47:20)

SLUNCE


Tam na zahradě Slunce vadne:
„Ty Slunce vnadné, pojď sem k nám,
v listí jsi smutné, nenápadné;
i já se v stínu schovávám...."

Tam venku zářné Slunce hyne:
„Ach, Slunce vlídné, rád tě mám,
volám tě k sobě, Hospodine,
podržet štěstí nezvládám."

Život je krásný ve Slunci záři,
života stíny dlouží se,
v pekelném kotli voda vaří,
láska sevřená v kyryse.

Za oknem zlaté Slunce jasné,
já dávám přednost baladám,
v Ďáblových očích duše hasne,
života radost postrádám.

Život, jak Slunce, v listí leží:
„Blíž k nebi, Bože, plejádám“,
po kůži chlad jde - shluk na nábřeží:
„Sluníčko moje!“
Neváhám...



Poznámky k tomuto příspěvku
1 helen (Občasný) - 24.4.2020 > supr, já to chápu celkem jasně, ale ty chceš asi znát jestli to pochopila a jak Zkouška, ta veliká a kvalifikovaná odbornice na poezii! Taky bych se ráda pobavila, tak vydržíme, snad se nebude bát rozebrat tvé dílo. Líbí se mi, což je důležitý dodat.
Body: 5
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 24.4.2020 > Souhlas s helen, ve všem.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 24.4.2020 > Dobře ty!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 25.4.2020 > analfagot> dobře ty julku. tři déčka sám sobě, dobře ty!
<reagovat 
čtenář kodet - 25.4.2020 > Báseň je skvělá, dalo by se předpokládat, že jí bude rozumět i Zkouška!
Jenomže Zkouška se tý výzvy bojí jako panna vocasu, protože zase ví hovno!
Zkouško, tak příště nedělej chytrou na básníky a drž pysk, ty sralbotko!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 25.4.2020 > Diky, lid, já doufám, že se Zkouška ještě ozve, ona asi studuje nějaká pravidla a poučky, aby mi ji mohla zprznit, ale mě zajímá jen její výklad pointy!
Tak Zkouško, trenky nahoru a bojuj!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 26.4.2020 > Ty vole, ta je fakt tupější než jsem si myslel! Puberťačko, když nic neumíš, tak ti zbyla jen závist. Ty bys spíš měla ještě dělat bábovičky než se cpát za každou cenu mezi poety a slintat nad jejich básněmi, který ty nikdy nedáš! Jsi fakt trapná a zesměšnějuš se stále víc, myslim, že ani tvoje fotka by to už nepřekonala!
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 26.4.2020 >

..rýmuje se Ti to hezky :), …, za
plytký smysl ovšem(neplýtváš tu tudíž hřivnou, co


přinesl sis s sebou sem dolů z


nebes ? :)) strhávám Ti ale bod;..:)
( jenom 1 -jsem ..velkorysý po ránu :) )

Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 26.4.2020 > Zeanddrich E.> Tvou potřebu zdenko "žít", něčemu sloužit, uvěřit ještě nějakému smyslu vlastní existence, tomu rozumím. Ale to už jsi opravdu tak vypitej jako julek, že nepochopíš, jak skrze totem a už vůbec ne přes tohodle tydýta to prostě nejde? Tohle je tvoje minimálně desátá snaha udělat si aspoň z něho kreténa kamaráda. A stejně to zase nepochopí a stejně tě zas jen zmrdá. A ty to opět nepobereš a zejtra to zkusíš po jedenáctý. Ty vole tak běž aspoň na posranej písmák, tam si ty tvý pitomoučký malůvky aspoň někdo prohlídne. CO ČEKÁŠ TADY, CO ČEKÁŠ OD VYPATLANÝHO ALKOHOLIKA NUDLI???
<reagovat 
 Čtenář - 26.4.2020 > Miroslavek> Ty blbe vypitá, ty už si v těch alternicích tak zamotanej, že už tě ani nenapadne přečíst si, co si mektal pot tim samym posledně a odporuješ si už i v pomocnejch slovesech. Blb, blb egilí.
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 26.4.2020 > čtenář> TUPÁ ZKOUŠKO, tak po jedenáctý!! Vysvětli nám o čem báseň je a především pak její smysl a POINTU!!
<reagovat 
 Diaz (Občasný) - 26.4.2020 > čtenář> Dobře čti, ty feťáckej zmrde! Už jsem tě varoval dřív!!
Budeš obtěžovat a urážet dalšího?!
ROZŠLAPU TI TU ZKURVENOU DRŽKU TAK, ŽE UŽ SE NENAŽEREŠ, PŘÍSAHÁM NA TVOJÍ SMRT, ZMRDE!
<reagovat 
 čtenář bohunka milená - 26.4.2020 > Miroslavek> Fakt fascinuješ sople. Jak tě může vůbec napadnout, že se s tebou bude někdo bavit, nedej bůh odpovídat na otázky? Zkoušíš to tady roky, všichni na tebe serou a budou dál. Smiř se s tim. Piš si na totem nesmyslata jako 99% ostatních, neser se do druhejch, omluv se myštíkovi a dobrá, pak tě za odměnu možná jednou ročně nakopu. Chápeš sople? Sex nebude, jakos ho nikdy neměl, protože si slizák. Jestli chceš kontakt, poníženě děkuj za facky a jiný čas, který ti věnuju. Odchod!!!
<reagovat 
 Diaz (Občasný) - 26.4.2020 > čtenář> opakuješ, co ti ostaní řekli? jsi fakt inteligent!
JAK CHCEŠ! NEBUDEŠ VĚDĚT ANI ODKUD TO PŘIŠLO, MÁLO MĚ ZNÁŠ!
<reagovat 
 Čtenář - 26.4.2020 > čtenář> ODCHOD SI DEJ TY, SRÁČI, A HNED!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 26.4.2020 > Mirku, diletant se zmůže jen na tupé urážky, nečtu nepřihlášené!
Takže je jasné, že ti neodpoví nikdo! Oni se bojí, že by ses jim vysmál, neznají velkou duši skutečných umělců!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář květka - 26.4.2020 > j.f.julian> Ano, Julián to vždycky lakonicky zanalyzuje a jeho závěry jsou pragmatické a hlavně slušné, což u toho blábolila, který tu nemá jedinou báseň, je zcela vyloučeno. Ten rozdíl inteligence je gigantický. Jako Einstein kontra demagog Fiala, ale to bych ještě tomu primitivovi fandila, jeho blbost je nepopsatelná!
<reagovat 
Čtenář - 26.4.2020 > Krásná báseň!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 26.4.2020 > SRABE!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 26.4.2020 > Díky lidi, jsem rád že se líbí.
Ty sprostý komentáře jsou pro vaši informaci od jedný jediný nemocný stalkerky, ale ta už k Totemu taky patří, my si ji tu v podstatě pěstujem, aby jsme poznali jaký neuvěřitelní hlupáci si chtěj taky přihřát svojí přihřátou polívku, tak jí berte s ohledem na její demenci...
<reagovat 
 Čtenář - 26.4.2020 > Miroslavek> A tak se alternicky vymkly kontrole a začaly si pěstovat Julmana. Z psychologického hlediska je to stále zábavnější.
<reagovat 
 ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 26.4.2020 > čtenář> Už sis umyla prdel?
To že jsi špindíra ti připadá zábavný, ty přizdisráči?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter