Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MARTINE!
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku

Čtenář - 17.5.2020 >
MÁLEM...
Autor: j.f.teplián (Stálý) - publikováno 17.5. (09:02:17)



~ MÁSLEM… ~





U sklenky skleněné jen my dva...

Ale ne!



POZOR SKLO!
Jen tajné přání poplety,

kterému láska brání.

žrát pokud možno kotlety

celou noc do svítání


Slova v hrdle lahve zkamení,

sladké mámení, sladké mámení,

jsme impotencí znavení

slyším už ďáblovy trumpety



lubrikuj mě..

sádlem


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.5.2020 > tak zatim ani jeden koment... nevadí, snad někdo přihlášený a stálý se ještě posnaží...

<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2020 > j.f.julian> PARÁDA! Nejnevíce a posnaží. Takhle mám totem - svět samozvaných redaktorů - nejnejradči.
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2020 > čtenář> No nevím, jestli je to sranda. Všimli jste si, že už tu s námi není zendrich? Copak asi dělá? A vrátí se? Bylo by smutné, kdyby nás tady diskutovalo místo obdivuhodných čtyř méně obdivugodných tři.
<reagovat 
Čtenář - 17.5.2020 > MARTINE!!! TED JDE O VŠECHNO, TAK SE UKAŽ:)))!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 17.5.2020 > Přesně tak, ani já a oba víme, že je to jen ve tvých rukou, minimálně Zeandrich, ale i ty víš kdo to je!!
Zablokuj mu přístup, veřejně ho pojmenuj nebo ber jen přihlášený.
KAŽDOPÁDNĚ DODRŽUJ VLASTNÍ PRAVIDLA!
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 17.5.2020 > MYLUJU TYHLE DISKUZE. JEN V NICH BÝVALO KDYSI NA AMLITU TROCHU VTIPNOSTI A SMYSLU. VZPOMÍNÁTE NA ZLATÝ ČASY NĚKDY PŘED PATNÁCTI LETY? ALE TO TU ZAS NEBYL NUDLA A CO TEN DOKÁŽE, TO SVÝHO ČASU ANI LIDI OKOLO VAŠINY NEBO TOHO S TOU VESNICKOU MOTORKOU.
<reagovat 
Čtenář - 17.5.2020 > Konečně někdo optimalizoval tepláčkovy verše pro chytré telefony.
<reagovat 
Čtenář - 17.5.2020 > Taky tak napjaťě čekáte, jak to ten egil s martinem a petulou rozhodnou? Ano ano, dneska je ten velký den, kdy se láme chleba. Buď s julkem, nebo nic. Nebo konec. Bože, to je napětí!

<reagovat 
Čtenář - 17.5.2020 > TOTEME-MARTINE!! DOKUD TU BUDE TENHLE ZKURVENEJ ZMRD, TAK TU NEBUDU JÁ!!! JE TO NA TOBĚ!
<reagovat 
 Čtenář - 18.5.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
čtenář tajnej čtenář - 20.5.2020 >

(( ...)).



Jde o to, že když provádíme tzv. „dobrý skutek" :), …, musíme si v
„záloze" ponechat dostatek „vaty", abychom ustáli „zpětnej ráz" :), ke


kterému dochází ..téměř okamžitě dle dalšího ..nebeského zákona ( ..víceméně ..hrubší
energii ..jenom spravujícího :)), a sice toho o „akci a reakci" (( ...)). Tzv. „karma" působí dlouhodoběji :), a tak nemusí být ..jen tak lehce ..patrná (...).



..
..
Jinak mne ..docela příjemně překvapilo, kolik že lidí tu dnes má ALESPOŇ nějaké povědomí o tzv. „nebeské
legislativě" :), což v Česku nebývá zrovna asi pravidlem;..:):).


<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 20.5.2020 > Ještě mi to nedalo...
Díval jsem se na Václavka, na Marco raina, kterých poezie se mi líbí...
a!!! světe a Martine-div se!!!

Marco rain odešel kvůli Mystikusovi a Václavek radši mlčí!!!
Proč asi???
Možná je Bohuna taky Mystikus, už o tomto mluvil dřív Julián.
Nechápu teda ještě víc, co si tady nějakej kretén může dovolit na účet lidí, který něco umí a v rozporu s Pravidly.

To zas je potřeba ocenit Juliána, že tady tak dlouho vydržel, že to bral s takovým nadhledem, vtipem a slušností.

Nejhorší pro mě je to poznání, že julián měl ve všem pravdu a nikdo, kromě anála, ho nepodpořil, mluvím o době než jsem tu nastoupil např. já.
A co je nejhorší?! Že nějakej trotl, kterýho Totem zřejmě nasral protože byl neschopnej, vlastně nakonec dosáhne toho, co chtěl...díky, admine, fakt dík!
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 20.5.2020 > Miroslavek> a egil
<reagovat 
 Čtenář - 21.5.2020 > Miroslavek> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Čtenář - 17.5.2020 > Julku, ty si nejen nikdy neviděl kundu, ale ani ženskou přes stůl v hospodě. Oschod!
<reagovat 
 čtenář Opangejt - 17.5.2020 > čtenář> Protožes dosud neposlal své foto pičo!
<reagovat 
 Čtenář - 18.5.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Čtenář - 21.5.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 20.5.2020 > a ještě pro nechápavý-podivoval se někdo proč to je v poezii-protože tady byla původně krásná báseň, ale Tupoň začal trolit a urážet, tak ji julián smáznul, což, jak předpokládám dle ostatních webů, bude pokračovat až do vymizení úplnýho. Já to schvaluju, tady ti mamrdi si jfj nezaslouží!
<reagovat 
 Čtenář - 21.5.2020 > Miroslavek> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 18.5.2020 > Je to jasný. Mě přivedl julián a vím že nejsem sám, takže s ním i odejdu, ať se tu ten pičus ukoktá sám!
<reagovat 
 Čtenář - 18.5.2020 > Miroslavek> Správně julku, tak je hrdost! Vem své alternicky a běž. Třeba na písmák. Koukala jsem, máš tam dílko tři dny, otevřelo se to osmkrát, průměr i nejpitomnějších je pade. A déčko od blacksabath, co jich je schopna rozdat dvacet za pět minut. Tak běž. To že neodejdeš, to víme všichni, tim se nezaobírej. To se dá zachlastat do němoty.
<reagovat 
 Čtenář - 18.5.2020 > čtenář> Ani nevíš ty čuráku, že jsi se teď přiznal jak jsi juliánem posedlej!. Jsi hovado a julián měl ve všem pravdu, nedivím se mu že s takovym idiotem nechce být na jednom serveru.
Doufám, že tě smáznout, protože na tebe ty píčo není nikdo zvědavej!
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 20.5.2020 > čtenář> Tihle nepřející nýmandi, to je k pousmání...
Dal jsem si tu práci a spočítal jsem počet zhlédnutí juliánových básní na webech který znám (spousty jich neznám) a to číslo je ohromující!
K dnešku je to přes 200000!!

Je třeba připomenout že julián svá díla maže a z několika webů odešel zcela, nebo byl vymazán kvůli sluníčkářům. Z těch hlavních webů, takže to nikdo nespočítá, ale je jasný že to bude hodně přes 500000 zhlídnutí. Neříkám čtenářů. To číslo je nepřesný, ale KDO to má. A ještě jena věc je důležitá. Těch idiotů jako tady je ten Tupoň bys spočítal na prstech jedný ruky. Což mě potěšilo, to jsem nečekal.
I proto nepochopím jednání zdejšího admina, ale to už je jiná věc, já jenom vím, že jednou si bude rvát vlasy, že jeho, ale i Analfagota nechal odejít. Možná tu bude větší klid, ale vím určitě že to hovado si zas vybere jiný objekt, protože je to jednoduchej zakomplexovanej idiot.
Ok, tak, to bychom měli drazí čtenáři... tady mě už nikdo nezaujal, jdu tedy na stránky jfj, hezky si tu ten pach Buhuni užijte.

Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 18.5.2020 > čtenář> Ve všem máš julku pravdu, přesně. Vlastně BON!
<reagovat 
 Čtenář - 21.5.2020 > Miroslavek> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Čtenář - 21.5.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Čtenář - 21.5.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
čtenář Pitomnec - 17.5.2020 > Kdo si mje veme do huby, ten si to vypyje a polkne!
<reagovat 
 Čtenář - 21.5.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Čtenář - 17.5.2020 > Není díla juilkova, které by neobsahovalo min jednu sprotárnu a několik jazykových magořin. Tady hned na začátku svítí SKLENĚNÁ SKLENKA. No, a zbytek neni o nic méně pitomnější.
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2020 > čtenář> Popravdě řečeno, ty jsi taky celkem idiot. Pitomný. Pitomnější. Nejméně nejnepitomnější.
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2020 > čtenář> Já JSEM idiotka, ale přeci jen, dokážu rozlišit překlep od kulaté koule.
<reagovat 
 Čtenář - 18.5.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Čtenář - 21.5.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2020 > čtenář> Pravda pravda. "Tajné" redaktory potřeba jest mít rád nejnevíce.
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2020 > čtenář> Ale už nedokážeš postřehnout, jak pitomné je doprovázet stupňování nepravidelným příslovcem typu méně nebo více. Méně pitomnější. Více větší. Méně menší!

Máš s julkem hodně, hodně společného. A pokud jsi holka, mohla bys ho konečně přeříznout. Potřebuje to. A ty taky. Jak zajíček mrkev.


<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2020 > čtenář> Většinou to vznikne tak, že si človíček něco opraví, pak se ale nepodívá, jak to změnilo celek. Jako redaktor zlatých časů amlitu by jsi to měl znát. A jestli jsem holka? Nenuť mě pochybovat aspoň o části tvé inteligence. Jestli jo nebo ne, musí bejt snad patrný ze všeho.
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2020 > čtenář> A samozřejmě mě těší vidět, jak tě mé lehce přitlačující poznámky o skle a jejich ocasech "aktivují". Neztrácej tedy obezřetnost;+), máte se VŠICHNI na co těšit.
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2020 > čtenář> By jsi :D Jestli by jsi mi ukázala víšco, tak by to jednoznačně rozptýlilo jakékoli podezření. Samozřejmě ne podezření, že jsi krapítko todleto, vzhledem k perlám typu "nenuť mě pochybovat aspoň o části tvé inteligence". Mázni to sem. I julda konečně uvidí, kde kam kdy jak.
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2020 > čtenář> By jsi není překlep, by jsi není výsledkem kontrolního výpadku po zběžné úpravě celku, by jsi je verdikt, že Kačenka je jazykové strašidlo.
<reagovat 
Čtenář - 17.5.2020 > Tyvole nechoď Jaromíre, zrovna ti nacházím ochotnici pro velké divadlo s malým šášou.
<reagovat 
 Čtenář - 21.5.2020 > čtenář> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

     Napsat autorovi (Stálý)      


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter