Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Estli to nevíte, to já o poslednim povinnym prvnim máji 89 nesla společně s j.fuliánem na tyčích slib, že Se SSSR, čumukem a egilem Na věčné časy a NIKDY JINAK! Jak vidíte, dodnes nehodláme zradit žádný z nás
Autor: Jaromír Hajzlík (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Bohunka (Občasný) - 29.6.2020 > Sláva vám, kluci!
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Bohunka (Občasný) - 29.6.2020 >
<reagovat 
refraktor egil (Občasný) - 29.6.2020 > Nechápu, jaktože báseň neni v metru, aspoň daktylu. Nebo aspon v zadnim vagóně na Pankrác. Nechápu, a to jsem redaktor pičo.
Body: 4
<reagovat 
svatá Bohuslava (Občasný) - 29.6.2020 > Máte ještě ten prapor? Hodil by se do tomboly, až jí tu zase na totemu budou pořádat (a doufám, že brzy).
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 LAKATOŠ (Občasný) - 29.6.2020 > svatá Bohuslava> Jasněže máme. Ale je už trochu posranej od čumuka. Nevadí?
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 něžný lakatoš (Občasný) - 29.6.2020 > LAKATOŠ> A ty jsi kdo? Já jsem lakatoš, co lakatoš?
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
new Filip S. (Občasný) - 29.6.2020 > Anop ano, vzpomíním si, já tomu průvodu v Brně tehdy také přihlížel. To bylo slávy. A jak všichni slibovali, všechno dobře dopadlo. Jen můj talent nebyl nikdy doceněn, ale - to je jedno. Sbohem, jdu zkouknout babiččiny zásoby.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Smírčí soudce (Občasný) - 29.6.2020 > No konečně jste se všichni skamarádili. Už jsem se bál, že budu muset povolat egila. ROZCHOD!!!
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Agent z Písmáku (Občasný) - 29.6.2020 > Tak se mi to líbí. Přesunu část uživatelů písmáku sem. Zasloužíte si to.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Vaclav Hável (Občasný) - 29.6.2020 > Trochu se bojím, že je to předčasná radost. Ale nový vzduch pro totem by to mohl být. Nejsem si jist, ale doufám. Necht pjavda a láska a egil musí zvítězit.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
totem zítřka! (Občasný) - 29.6.2020 > Tak ještě neni jasný, jestli nám to schválí Petula. Ale pokud, máme vyhráno!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 30.6.2020 > Přehlídka Bohuniných nicků? Aspoň tě máme pohromadě primitive👎🐷🐷🐷👎
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 30.6.2020 > analfagot> To mohu potvrdit, jdeme na sklenku skleněnou a za děvčaty v minišukních, Bohuno, mám volnej kvartýr!
Rozumíš?
Takže sundej tepláčky a gumáky, jemně se opláchni-všude!-tedy i tam, kde tvé tělo ještě vodu nikdá nepocítilo, pod paždím, mezi lusky, chodidla, pak vezmi hrabičky a učísni si prales dědy Rumcajse, maličko se přiobleč třeba do pláštěnky, aby nebylo hned vidět tvé vnadné a žádostivé tělo, vezmi si roušku (trenky) na gesicht, čapku, co ti nechali do daru kozáci v pětačtyřicátým, a hlavně Bohuno!!!!Hlavně HÓÓÓdně prachů, dneska to jde za tebou!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 30.6.2020 > j.f.julian> KOZU nech doma, kozy vem sebou, ty vopice!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter