Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kennedy o covidu-čtěte i dopsané komenty, jsou zajímavé a potvrzují video i mnou předpovězené kroky vlád!
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Miroslavek (Občasný) - 7.11.2020 > Soukup tě opakuje a teď i Kennedy?
O tý válce by mě to zajímalo.
Je to síla, fakt je, že si ty h... koupí koho chtěj, ty prachy co má jen těch 5 zmíněnejch si 99% lidí na planetě neumí ani představit, v podstatě ti rozumím i s tou válkou, vždyť o ní píšeš i v tý knize, kterou jsi mi poslal a tu jsi myslím napsal asi před dvaceti lety, jestli si to dobře pamatuju.

Vono se musí stát něco velkýho aby lidi prohlídli, já doufám, že se něco změní po soudech, lidi už to dávaj kvůli bankrotům ap., ale o tom už jsi taky říkal, že až se někdo upálí, bude se střílet ap., snad ty ovce zabedněný prohlídnou!
Chtělo by to vůdce za kterym by lidi šli!
Kromě tebe žádnýho nevidím!
Ty amatérský demonstrace jsou vládě k smíchu.
A teď ještě ty buzeranti vyhrajou volby, to se to sere úplně všude a jak řikal Kennedy, ten rozkol společnosti, to hecování k rozdělení se daří i v ČR, tý nenávisti je všude plno, musím si taky koupit zbraň, bude horko!

V sobotní PARTII na Primě je Okamura, jestli to nevíš, budu poslouchat!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 7.11.2020 > Miroslavek> Na Okamuru se podívám, ale oni ho zase nenechají dokončit myšlenku, ani větu, tj. spíš k vzteku, ten Soukup byl debil, ale někdy ho nechal trochu mluvit!
O válce veřejně psát nechci, snad, až to bude pro lidi viditelnější, oni si žijí schovaní ve své ulitě a myslí si naivně, že to přečkají za pecí, když vidím ty jejich reakce na chatech, tak to je škoda slov a zbytečné rozčilování s hlupáky.
Mimochodem, ten Kennedy mluvil i o srovnání fašistů s coviďáky, viď - já přísahám, že jsem to viděl dnes poprvé a opět jsem neopisoval, to jen k mému předchozímu článku! Ale myslím, že už jsem ho vymáz, jsem líný se podívat.

Máš pravdu i v tom, že by to chtělo pozvednout hlas a volit STRANU RADIKÁLNÍHO ŘEŠENÍ, teď je na to správná chvíle, 50% lidí by za takovou stranou šlo, ale já už na to sílu nemám, já jsem to promeškal v 89 roce, tehdy jsem to měl dotáhnout...

No nic, já už na to prdim, když vidím ty sobecké kreatury, nějak jsem předběhl dobu, i v básních, uvažuji o tom, že bych ty knihy dal na net, když je nestihnu vydat... teď řeším tu recitaci...

čus, blíží se Vyhlášení BLBA roku 2020, potřeboval bych nějaké originální komenty, tak snad to zase nevyhraje čobolka...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 7.11.2020 > Co ta sázka? Na hovno, co?
Je to hrůza, ale vzpomněl jsem si na tvý slova, že Biden brzy umře...
Horší to bude u nás, jestli vyhrajou Piráti se Starostama, mám po náladě, dneska padla naděje, akorát ty souvislosti o kterejch si taky psal nikdo tady nevidí.
Myslel jsem tuhle na Kryla, to byl takovej vizionář jako ty...
Potřebuju se vožrat, potřebuju makat, to je úplně v píči co se tu děje.

Já už jen čekám, kdy ti daj plot i na Totemu...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 7.11.2020 > analfagot> Kuci díky, já jsem také v depresi, na prachy seru, hrál jsem kontra, jen podle toho, co jsem si přál a to vždycky dopadne špatně, ony ještě budou ty soudy, tak nevím jestli už vyplácej nebo budou čekat, ale počítal jsem s prohrou, odnesou to kočičky, to mě mrzí víc.

Jó, Anále, musíme vydržet než otevřou podničky, můžeš jít se mnou do toho mýho, ale holky tam nepouští, tak to není ono.
OK, jdu opravovat trilogii, čus
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 8.11.2020 > myslim si to samý co julián i kennedy, je to účelovka a jen hlupáci ji neprohlídli, ale to je normální, na slovensku je to ještě horší, tam je na 1 chytrýho 320 debilů... na Totemu máme 1 a to stačí, aby tu sral hovna pod každý umělecký dílo, zmrd všivej
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 8.11.2020 > Žádáme názor zdejších sluníčkářů a leseb ze Slovenska?
Co nám povíte teď, rouškaři?
<reagovat 
čtenář ..secret writer - 8.11.2020 >

Jen (v průměru) párkrát ve svým životě
šanci máš, pozemský
človíčku, ...významněji .zbavit se svýho plevelu,


nazpátek se ohlédnout, „výhledy“ přehodnotit , …, td.,
a přestoupit rázně do ..vyššího levelu :)!


Teď, při „pandemii“, je zde šance /přímo
okatá u / žebříčku svých hodnot/ řádně
přeposkládat šprušlata;..:)


<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 8.11.2020 > čtenář> chytrý a citlivý člověk nic přehodnocovat nemusí, a debil? ten žádný žebříček nikdy neměl, myslí jen na sebe a tak to zůstane!
<reagovat 
Čtenář - 8.11.2020 > Moje rouska pri teto pandemii ochranuje tebe, tvoje zase mne -co je na tom tak tezke pochopit. Kdyz nekdo, kdo pravdepodobne uz od skoly umi cist a psat, dela porad, ze to nechape, tak nam rozumnejsim, musi byt hned jasne, ze to ve skutecnosti moc dobre chape, a ze jen ze sebe dela, ze to nechape, protoze kdyby priznal, ze to moc dobre chape, a ze to stejne nenosi, tak by nam v tom okamziku vysly najevo jeho protilidské postoje, a celkove jeho postoj a nenávist proti dobru a pokroku a miru, a proti lepsi budoucnosti celeho sveta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nemeli by se takovi lidi v dobe nebezpeci preventivě zavrit, aby nerusili jednotu a snazivost celeho pokrokoveho lidstva????????????????
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 8.11.2020 > čtenář> Ty jsi teda zpracovaná ovce, jen tě utratit!
Taky ti dam otázku-poslechl sis toho Kennedyho? Opravdu celého???
Jestli ano, tak ti už není pomoci, ale spíš ne, ty radši budeš poslouchat Českou tv, protože to ti vyhovuje, jsi líný pako, který nevidí, že přichází o svobodu.
KOLIK TI JE?
Asi málo, když neumíš svobodu docenit!
Hrůza tohle číst, ale nejsi sám, debilů je vždycky víc, proto si s vámi ti bohatí a chytřejší dělaj co chtěj!
Neuvěřitelný! Uvědom si, že TOTO je konspirace, ne to co ti tlučou do palice, TOTO!!!

Když ti budou povídat, že je pro tebe dobrý, aby si zabil své zvíře, tak ty to uděláš?!
ASI JO!
A pak ti řeknou, že nejsou prachy a že budeš makat zadara, ale jen 5 let... a ty? No jistě, že budeš, ty půjdeš na testy, na očkování, budeš makat jak černej, pozveš sem migranrty, budeš prcat buzny a třeba kozy, protože jsi jen hovado a ovce.

Věř mi, a tady se odvolávám na to, co včera psal jfj o válce, věř mi že takoví jako jsi ty, půjdou první na porážku!
Je to prostý jak děloha panenky-TY a tobě podobní vyvolávají konflikty, strach, lidi rozdělujou, tak se nediv až ti někdo vypláchne hlavu lopatou!

<reagovat 
Čtenář - 8.11.2020 > Dobře anále, vono bude vopravdu třeba násilí, tyhle kurvy jinak neprohlédnou, na nic jinýho zvířata nereagujou.
Příští tejden si kupuju zbraň, už se mezi těma extrémníma levičákama necítím bezpečně, já vyzývám veřejně juliána aby založil tu stranu, jak jste včera psali, budu první, kdo ho podpoří a jak ho poslouchám, tak nás bude mraky, nenašel jsem ani jeden jeho názor se kterym bych nesouhlasil!
Koukej ho přemluvit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.11.2020 > čtenář> Dám ti radu kterou jako první dávám svým žákům...

Vykašli se na žárlivost, vyprdni se na závist!
Být jako někdo, snažit se někomu podobat, čímkoliv, ať zjevem, hlasem, oblékáním, nebo třeba postavou, či dokonce svým projevem, hlasem, hláškami, to všechno nemá cenu, je to nanic. Originál je jen jeden a nikdy nebudeš jako originál!
Buď svůj, vždycky a za každých okolností.
Nestyď se, nemáš za co!
Ty jsi jedinečný a originální sám o sobě.
Někomu budeš k smíchu, někdo tě bude urážet, ukazovat si na tebe, ale jde jen o zvyk. Zůstaneš-li svůj, nebudeš-li se schovávat ve své ulitě nebo za někoho, lidé si zvyknou i na tebe a nakonec tě ocení, budou tě obdivovat právě pro tu originalitu!

Co se týče tebe, ty jsi opravdu případ, já bych tě z toho dostal, ale myslím že se tak strašně bojíš, tak moc se za sebe stydíš, že se docela dobře může stát, že se takto doplazíš až na konec!
Je úplně jedno jestli jsi obézní, šišláš, ráčkuješ, máš velkou hlavu, máš hloupé směšné jméno, že neumíš verše číst ani recitovat, stejně jsi originál.
Jen hloupý člověk se ti bude smát. Jen hloupí lidé bez fantazie, bez představivosti se druhým smějí, protože si neumí představit, že se jim také může stát, že budou staří, nemocní, že jim umřou děti, že přijdou o zrak ap...
Ale jedno je jisté!
Přijdou, každý člověk se potká s ranami osudu, dřív nebo později, když tedy nemá štěstí a nechcípne dřív...

Musíš na sobě moc a moc pracovat!
Začni tím, že se svlékneš do naha před cizími lidmi!

Další lekci ti dám až toto zvládneš, pa puso, jdu si dát do podničku (zavřeného) pár sklínek dobra a cvrnku auťák, život je totiž krásný, když si ho nevážíš, holubice.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.11.2020 > jak už to tak bývá, oni začnou poslouchat má slova až bude pozdě, až se jich to dotkne osobně!!
Jenže ono už se jich to pár měsíců dotýká, akorát to nevidí a myslí si, že to přejde!

N E P Ř E J D E !!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.11.2020 > https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=0xrx2VPKZjc
<reagovat 
Čtenář - 14.11.2020 > vargoško, ty ses prej živila na slovensku tak, že si umíš nasrat do krku? tak to chci vidět, ty prasnice špinavá, to bys mohla předvádět v Talentu! Vy jste na Slovensku všichni tak šikovní cikáni?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter