Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ženy, lidská společnost a globálně - mocenský systém
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.12.2020 (11:05:05)



Globálně – mocenský systém, satanisti, ilumináti, NWO a kolik názvů to má, Drakoniánské impérium – nenávidělo ženy a kdyby se tu nedejbože ještě někdy rozmáchlo, tak je bude nenávidět zase.

Je to z toho důvodu, že žena je strážkyně života. Prakticky to znamená, že má větší schopnost, než muž, instinktivně a intuitivně vycítit nebezpečí a ohrožení života. Pokud tedy mužský kolektiv vymyslí něco vyloženě hazardního, aniž by to oni sami viděli a uvědomovali si rizika, tak jim to ženy prostě "zatrhnou". Tuto schopnost ženy skutečně mají - doslova to zarazí, mocí čarodějnou. Je to obrovským vnitřním nárokem na uskutečnění svého zájmu, zachování bezpečnosti života.

Pokud je věc diskutabilní, samozřejmě probíhají kompromisy. Ovšem jakmile věc "naroste" přes určitý specifický práh, který je uložen v lidském archetypu, žena se dokáže ozvat neuvěřitelně důrazně.

Vzhledem k tomu, že jsou v útrobách naší planety schovány systémy, které jsou napojeny na planetární pole a snímají všechny bytosti a jejich projevy vědomí, bylo pro ilumináty, kteří o těchto systémech věděli tisíce let, nebezpečné, aby se do těchto systémů dostalo probuzené ženské vědomí. Prostě aby na tuhle záležitost nějaká čarodejnice přišla.

Proto se programově snažili dostat ženu z veřejného prostoru, diskuze a politického rozhodování, aby nemohla cokoliv usměrnit. Žena měla být tou, která rodí děti, stará se o domácnost a je dostupný sexuální objekt. Jakékoliv projevy intelektu, kreativity, vlastního uvažování a nezávislosti, nebo psychického napojení na vyšší dimenze, byly u žen perzekuovány ještě nepoměrně intenzivněji, než u mužů.

Bylo to proto, že s muži, kteří mají přirozeně hazardnější a progresivnější způsob uvažování, se bez žen snadněji manipulovalo. Dali se pak i snadněji vydírat, tím, že přijdou o život jejich nic netušící ženy a děti. Kdyby to ženy věděly, uštěkaly by je. Muži se dali snadněji zpracovat, uplatit, nalákat na projekty, které byly v důsledku pro lidstvo likvidační. Chyběly strážkyně života, aby tomu daly "stopku".

Extrémním příkladem těchto přístupů bylo Hitlerovské Německo s projektem Lebensborn, kde byla filosofie taková:
"Úkolem ženy je být přitažlivá a rodit děti. Když ji odsuneme z veřejného života, vrátíme ji důstojnost"


Dodnes tento misogynský, lidstvo ničící přístup, na našem světě působí ve velkém. Drakoniánskému impériu se podařilo lidstvo do dnešní stěžejní doby doopravdy "připravit". Ženy strážkyně si sotva věřily, po éře inkvizice a novodobé psychiatrie, zavaleny filosofií zlých mužů - že jsou méněcenné, na sex a vaření a NIC spirituálního NEEXISTUJE. To není dávná minulost. Dodnes tady třeba řádí jula - ale ten je sotva viník toho všeho, že?

Jistě chápete, že všechny ty církevní, zbrojní, ropné společnosti nenávidí čarodějnice dodneška.
Naštěstí se však stal monumentální výživný zázrak a spirit nekonečna, věčnosti a bytí nás v čarodejnických multidimenzionálních válkách podpořil.
Plus efekt extrémní přetočenosti misogynským směrem způsobil neuvěřitelný zpětný odpal v hlavách rozzuřených žen, když zjistily skutečnost.
To, že tyto války proběhly přes vnitřní podzemní systémy, znamenalo, že se urovnalo časoprostorové pole žádoucím směrem. A to neviditelné - informační pole - rozhoduje, nikoliv to hmotné. Podle vazby informace formuje tok energie a ta teprve tvoří hmotu.

Vtip je v tom, že Stvořitel není sexista. A je to kosmické vědomí, doopravdy není „muž“.
A myslím si, že lidstvo si nakonec na tento způsob vládnutí "spolu" přijde, že je to nejlepší a dlouhodobě nejstabilnější systém.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 20.12.2020 > i na starym kole ujedeš pár mil, stará hajtra sotva funí, ale zase se jí do tý vytahaný díry vejde víc čůráků najednou😈
<reagovat 
Čtenář - 20.12.2020 > bohuno, dokad nevokážeš kundu, tak to číst nebudeme, nikdo🐵🐵🐵🐷🐮
<reagovat 
 Čtenář - 20.12.2020 > čtenář> nudlo, nech jíťu bejt. nebo ti na ní pošlu adresu a pak jsem na tebe zvědav. karkulka hadr, fašounku. to i ty by si radši zvostal panic:)))
<reagovat 
Čtenář - 20.12.2020 > dostalas to do řiťáku a už si myslíš že nás budeš poučovat? 🐽🐽🐽do tý tvojí haluzny stejně nikdo nepujde, děvko
<reagovat 
Čtenář - 20.12.2020 > mrdat
<reagovat 
 Čtenář - 20.12.2020 > čtenář> to mi víme nudlo že by si rád:)))
<reagovat 
 Čtenář - 20.12.2020 > čtenář> ale nebude nic. jako vždy. odchod nudlajz
<reagovat 
 Čtenář - 20.12.2020 > čtenář> ale nebude nic. jako vždy. odchod nudlajz
<reagovat 
Čtenář - 20.12.2020 > Žena je hormonálně labilní, děsivě egocentrický a, jak dokazuješ i ty sama, dokonale sexistický tvor, který navíc hůře vnímá objektivní realitu v širších souvislostech. Zato má sklon k bludům všeho druhu. A zbožňuje lež. Pomluvy, šťavnaté klepy. To je naše.

Muž ji musí neustále ujišťovat, že je krásná, žádoucí, teď se k tomu přidalo, že i chytrá, nezávislá, emancipovaná, silná... Bla bla bla, klidně i za cenu lži. Žena neustále baží po uznání muže, protože ví, že uznání kvalitnější bytosti má cenu. Ráda se srovnává s mužem, neb ví, že jen srovnání s kvalitnějším jedincem ji někam posouvá. Neustále žadoní po stále dalších důkazech a metách emancipovanosti, protože sama uvnitř ze všech nejlépe ví, že hraje druhé housle.

Pokud by vládly ženy, budou vládnout děti.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.12.2020 > čtenář> No, tenhle přístup znám z bunkrů a všechny, co to razili, jsem pozabíjela.
Jenže, na povrchu to chce trpělivost a protože jsou muži silně zdebilizovaní, musím počkat na mimozemšťany, až takovým nadřazeným bytostem, jako jsi ty, zavřou zobák.
<reagovat 
 Čtenář - 20.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Samozřejmě! Polijte ženu pravdou a začne syčet jak jedovatý had.
<reagovat 
 Čtenář - 20.12.2020 > čtenář> Jojo, pravda z "moderní" ženy smyje všechny pracně plácané mental šminky, a to je zlé.

Žena je nerada viděna, jaká doopravdy je.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.12.2020 > čtenář> ó to je poetická věta:
Polijte ženu pravdou a začne syčet jak jedovatý had.

To je dokonalost! Funguje to samozřejmě i s mužem.

Ano, vztah muže a ženy a společenské uspořádání "genderového" rozpoložení moci je nejvýbušnější materiál v tomto přechodu věků.

Příčinu jsem popsala ve svém veledíle.
Kosmicky - kosmologicky - v poli rozhodnutí Stvořitele bylo takové - zastal se Princezny Jasněnky a zvířátek proti těm hnusným misogynským chcípákům z Drakoimpéria. A hnusným nechutně kultickým způsobem je povraždil. V podzemních mimozemských systémech. Kdo je na planetě, o ničem neví a blbě čumí a přesto je misogyn, je kosmicky v bezpečí, pokud má dostatečně vysokou frekvenci svého bytí, aby přežil solární záblesk.


Jinak, vztah samce a samice homo sapiens sapiens opisuje základní fraktál živočišné říše.

Vemte si slepice. Jak maj kohouta, tak on si vybere svoji skupinku krasavic a ty ostatní nechá být. Na druhou stranu - snaží se. A profitují z toho všechny. Kohout nahání své vlastníky, ať mu něco daj, leze po třešni, jak něco najde, hned všechny nahání, že něco našel a kvoká na ně, ať přijdou.

Jakmile jde kohout na špalek, slepice se přizpůsobí - co jim daj, to jim daj a ony jsou v klidu. Jakmile se dostanou do nouze, jedna slepice přebírá funkci kohouta, je dominantní a jde do samčí role vývoje progrese a hazardérství.

Přesto ale kohout nesnáší vejce a nevysedí si kuřátko.

Otázka je proč asi. Myslím, že každý, kdo má v hlavě víc jak tři buňky, si to domyslí.

... ťik Ťak ...

ano ano ... skutečně, žena je báze


<reagovat 
 Čtenář - 20.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Jestli chceš říct, že žena je slepice, nemám s tím výraznější problém.

To, že žena je v případě absolutní nouze schopná chvilku někoho komandovat a naplněním své představy kvintesence autority imitovat velení, je samozřejmě fakt. Taková grupa je však přežití neschopná. Slípka se totiž sama neoplodní. Takže dočasná hra na to, že něco postaru funguje, jde rychle v řiť.

Snažíš se postavit do protikladu biologickou nenahraditelnost samice a zdánlivou společenskou nahraditelnost samce, ale zapomínáš, že úplně to samé platí obráceně. Slípka se sama neoplodní, a pokud vypadne z grupy, muž ji v pohodě nahradí. Naučí se vařit a vyprat umí taky. Popravdě řečeno, muž nahradí ženu mnohem lépe nežli žena muže. Právě proto, že je prakticky ve všem lepší.
<reagovat 
 Čtenář - 20.12.2020 > čtenář> Ženy jsou ale mnohem lepší citové vyděračky, takže dokážou lépe manipulovat omladinu k přesvědčení, že maminka je nenahraditelná. Tzn. pokud muž vyeliminuje ženu, která již stihla nakazit děti svou fantasmagorií ohledně nepostradatelnosti maminky, je třeba očekávat vřískot (který se samozřejmě časem uklidní).
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.12.2020 > čtenář> Tohle není o soutěži - aby muž a žena soutěžili, je nesmysl. Muž a žena musí spolu vládnout společnosti, protože oni jsou společnost. Žena je matrice společnosti, muž má progresivní roli - jedno bez druhého nemůže být. To je jednoduše pravda o společnosti a jejím přežití. Ve chvíli, kdy se začne soutěžit, je konec. Není ovšem možné, aby společnosti vládli muži sami, nakonec to vyvrcholilo podzemní válkou o systémy, kdy se na poslední chvíli podařilo odklonit naplánovaný pád lidstva.

Stav, kdy ovládají vesmírné mimozemské systémy v planetě, čarodějové, čarodějnice a mimozemšťani, to je pochopitelně nouzový systém. Stav po válce, kdy jsme vyrvali tyto systémy z pazour Drakoniánského impéria.

Musí se sestavit lidská vláda, kde budou vládnouit muži a ženy spolu.
<reagovat 
 Čtenář - 20.12.2020 > čtenář> prestan trolit a vyndej vulvu, doroto
<reagovat 
 Čtenář - 20.12.2020 > čtenář> prestan trolit a vyndej vulvu, doroto
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.12.2020 > čtenář> Tohle je negativní přístup, který ničí společnost. Nenávist mezi muži a ženami je třeba zastavit.
<reagovat 
Čtenář - 20.12.2020 > vyndej vulvu, co je na tom negativního? smrdíš? páchne ti? to by bylo negativní, tak si ji někdy umej a pořádně, všechen ten tvaroh! to ti nikdo ještě neřek že to je vodpornej smrad? a tyse divíš že ti jí nikdo nechce přelíznout???
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.12.2020 > čtenář> poslouchej ty umělá inteligence - přestaň mi tady trolit, ty trosko - opakuju - když nemáš co říct, zavři zobák, uleví se ti
<reagovat 
čtenář Eva - 22.12.2020 > Bravo, přilítlasMimozemšťanko! I když pokud na Zemi bude žít většina žen, manipulátorských slepic bez kloudného vzdělání, které myslí hlavně vulvou, k lepšímu světu to nepovede! Ženy a muži se musejí vzájemně milovat a kultivovat!
<reagovat 
Čtenář - 22.12.2020 >

Na ..Wall streetu ve třicátých letech, když se třeba čistě ..chlapská schůze nemohla pohnout z místa, zavolali prý do sálu uklízečku; -ta pouhou svou přítomností přispěla k racionálnějšímu náhledu jednotlivých mužů na věc (ovšem kdyby to byla nějaká krasavice, ..., začaly by v mužích asi působit síly jiné více, které mohly by je, naopak, vést k větší iracionalitě :); -vše je o rovnováze :) )


<reagovat 
 Čtenář - 22.12.2020 > čtenář> 

A jinak -žena se mnohdy podílela na vývoji našeho světa víc, než si možná myslíme :) Jak se říká, muž je hlavou (familie,..., vlády, státu), ..., a že na ..tím, kdo s tou hlavou (i když třeba ..tajně)kroutí ;..:)


<reagovat 
 Čtenář - 22.12.2020 > čtenář> 

Naivně, jako ..ptáček s kočičkou skrytý v proutí (nebo jak /kačenka před
sítí 5G skrytá v rákosí, ..., či filcový panáček s hlavičkou z knoflíku z pouti)

chová se ten, kdo bojuje za povinné „kvóty všude“ žen. Muž sice ..oficielně
je ..hlavou ..všeho ( korporátu, .., familie, …, státu), ale ví to nejen ložn.icové

dřevo, …, že žena je ..zas tou, kdo s tou hlavou kroutí ;..:)


<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 7.11.2022 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter