Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co nepatří do nového věku 1.díl
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.12.2020 (16:28:53)


Lidská společnost negativně narušovaná a formovaná temným drakoniánsko – iluminátským impériem získala i přes veškeré snahy nám pozitivně nakloněných mimozemšťanů z galaktické federace jisté negativní návyky a stereotypy myšlení, které nás setrvačností táhnou dolů. Pokud pojedeme dále ve stejné koleji, nedostaneme se nikdy jinam, než do problémů a civilizačního pádu.

Jedním z takových celků špatných návyků je nábožensko – dogmatický vztah k Bohu, který živila církev a zároveň materialisticko – ateistický, vědecký pohled, postavený znovu na úroveň nezpochybnitelné pravdy. Dalšími špatnými návyky je misogynismus a vyřazování ženy z mocenských struktur a neuvěřitelná tolerance „společenských“ lží a pokrytectví.

Církev vedla člověka k bojácnému postoji vůči autoritativnímu Bohu, vedla ho k malé sebedůvěře, bohabojnosti, extrémní kajícnosti a pokoře. Člověk měl zapovězen duchovní růst a vlastní spojení s vyššími dimenzemi bytí – to bylo pronásledováno jako čarodějnictví – vše „správné“ mělo probíhat skrze prostředníka – kněze. Tomuto jedinci měl člověk plně věřit, zpovídat se mu ze svých hříchů, pak se hluboce kát a tupě opakovat jakési modlitby bez vlastní duševní kreativity, sebedůvěry a skutečně živého spirituálního propojení s vyššími dimenzemi.
Navíc církev zavedla velice striktní puritánská pravidla sexuálního chování, čímž zavedla do pocitu viny celou populaci a skrze tento pocit viny s lidmi snadno manipulovala.
Věčně nemravný, hříšný život, ze kterého nikdo neměl šanci uniknout, protože i kdyby byl v kláštěře o hladu, tak se mu stoprocentně honily hlavou obsesivní myšlenky a to byl taky hřích, to prostě unavuje.
Proto duše hříšná v slzavém údolí může očekávat jen samé tresty a pohromy, trpět a držet se pěkně při zemi. Jak myslíme, tak žijeme. Kdo si vyskakoval, toho sejmula inkvizice.
Když se započítá i depresivní „image“ od hudby, chorálů, až po podobu kostelů, s centrálním motivem mrtvoly na kříži, kdo není fanoušek, vidí prostě odporný satanistický temný kult, který nenávidí lidskou duši. A ze všech sil se snaží v člověku uhasit skutečný kreativní plamen duchovní síly, sílu vědomí a znalost „programování“ vlastních vizí a budoucnosti.
Ježíš Kristus je samozřejmě nevinný, s církví nemá nic společného :-)

Že církev zároveň úplně zabila a uhasila pohanské kulty, kde byly běžně ženy – duchovní – kněžky, mělo samozřejmě také pro společnost ubíjející vliv. Příroda se přestala ctít, nikdo ji nenaslouchal.

Když už lidské poznání a intelekt přerostl církvi přes hlavu, přišel další nástroj lži. Exaktní věda, ta měla „ucpat pusu“ všem těm, kteří kašlali na pánbíčka a černoprdelníky. Ovšem místo skutečné vědy, myslí plně otevřené dimenzím, nastavili materialisticko – ateistický paskvil, který dodneška není schopen uznat, že mystika věděla odjakživa o některých principech, které oni teprve objevují. Vzali lidem „nebe“, postavili je do otřesné reality 3D surového světa chladu a prázdna, nastavili technicistní myšlení a z člověka udělali Darwinovu opici.

Dávný svět mytologií, bohů, kultů a příběhů velkých individualit, které se nebály, odepsali jako povídačky předků – pitomců, co nevěděli nic o světě. Narozdíl od NICH. Lhářů, co udupali lidské sebeuvědomnění do bláta a jakmile našli artefakt, či jiný důkaz, který se jim nehodil do krámu, stopili ho do depozitáře a dál hlásali lež, vědomě.

Protože inkvizice začala vycházet z módy jako středověký přežitek, nasadili na přehnaně svobodomyslné jedince s vědomím spojeném s vyššími dimenzemi moderní psychiatrii. Další způsob decimace lidské duše a osobnosti, založeném na teorii materialistického ateismu.
Velká, velká lež a podvod. Nejdřív nám vzali základní lidské sebeuvědomnění a vědění, aby nám ho pak za draho prodávali. Jak alkohol jsou ty staré hloupé návyky.

A dokud jim to budeme tolerovat, tak s námi budou zametat.





Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 28.12.2020 > Taky je třeba napravit tu kokotinu. Tohle je smírčí pička, aby ses necítila diskriminovaně:


<reagovat 
Čtenář - 28.12.2020 > Omlouvám se za ty rozměry, ale do značné... míry reflektují velikost ...oviny, s kterou tentokrát vyrukovala naše nová, milá, přejícná grafomanka.

Samozřejmě, že esteticky srovnávám neporovnatelné :)
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2020 > Satanisti se snaží neustále působit ve veřejném prostoru.
Příkladem je tento "člověk", který se ptá kdyby přiznal, že je / není satanista tak ... ano, přesně tak. Je to poznávací znamení satanisty. Satanisté jsou vázáni temnými božstvy, kteří ne-loajalitu neuznávají. A zároveň nemůže říct, že je satanista, protože by se zdiskreditoval u obyčejných lidí - a to on nechce. Normální člověk satanismus odmítá a nesnesl by, aby byl ze satanismu obviňován.
Satanisti se v tomto snaží hrát na strunu "já jsem ateistický týpeček a dělám si z toho prču". Vyhýbají se odpovědi. Vždy.

Manipulují zejména veřejným prostorem - diskuzemi, nebo takovými platformami, jako je totem.
Kde napadají každého, kdo se jim nelíbí. Hrubě, sprostě, agresivně. Dají vám před oči fotku nějakého čůráka, jako orgánu a i když to nekomentujete, tu fotku, okamžitě jste "prudérní".
To tady vidíme denně, jak satanista hraje na strunku "my všicky jsme dobytek".

Na veřejných diskuzích typu I-dnes, mají ve veřejném prostoru nasazeny armády trolů, kteří se neustále snaží strhnout celkovou úroveň obyvatelstva. Snaží se naplno diskriminovat celé skupiny obyvatel, aby skrze surovou, zkratkovitou, rasistickou a misogynní, plně násilnou, rigidně armádní náladu, vyřadili skutečnou diskuzi z provozu.

toto mi úchyl napsal:
"Třeba z tebe ten satanův falus nakonec vytrhnem a zbude v tobě vlhké místečko pro macatého, pivomilného, knedlík vzývajícího českého pravicového voliče se zálibou v motorových strojích a odporem k migrantům, feministkám a Gretě."

Takže jasně vidíte, o co mu jde - a Gréta je drakonián taky mimochodem.

Snaží se to zabalit do "humoru", který spočívá v tom, že lidi jako já se nemají mít právo vyjadřovat a jsou povinní snášet teror, sexuální ponižování a obtěžování, vyřazování, diskriminaci.

Proč nejde terorizovat jiné, proč mě? protože ostatní nevyčuhují ze stáda. Jsou stádo, tak je za odměnu netyranizuje.

Jsou zdatní, satanosti, vynikající manipulátoři.
<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Jenže já nejsem satanista :(

(Přichází výlev o nízkofrekvenčním ač nesatanistickém lidství.)

Nikdo tě neumlčuje ani nevyhání, naopak! Zpestřuješ to. Sice jsi zlá, sebestředná, bezcitná, sebelítostná, ale je fajn, že tady je někdo takový, protože tidle lidi nesnesou žádný náznak nesouhlasu natož výsměchu, stačí málo a začnou legračně řvát.

Momentálně řveš zábavněji než stejně charakterní julián, tak se pozornost přesunula k tobě. Až se omrzíš, což nepotrvá dlouho, a tvé vykupitelské promlouvání k lidu začne uspávat i mne, zase umlkneš, protože v zásadě jsi ultimátní troll, který žije z pozornosti těch, na které pak pokrytecky žehráš.

Souhlasíš, že jsi pokrytec? Ano, nebo ne?
<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > čtenář> Je ovšem pravda, že takhle se bavit na zjevné psychotičce a zároveň vědět, že u ní jeden vyvolává další a další "příhody" rozhodně není kavalírské jednání.

Proto tě fakt nechám kvasit. Bylo by ale dobré, abys všechny mé snahy o umlknutí nemařila dalšími a dalšími výlevy, z kterých je neúnosně těžké nedělat si prdel.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2020 > čtenář> Ale hovno - jsi satanista. Stejně jako já znáš multidimenzionánlí situaci, že jsou tvý božstva vypráskaný a tvůj drakonián se na tebe zdálky vysral. Čeká tě kulka do hlavy. A pak už nebudeš v nekonečnu, věčnosti a bytí. Změníš na na /temnotu/ bez individuálního vědomí.

Tahala jsem to z tebe dva dny, nikdy ses nevyhradil. Teď otáčíš - máš hovno co ztratit.
<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> To je důležité doznání. Dva dny mě otravuješ debžotskými dotazy a kdykoli umlknu, přeješ mi krutou smrt s bezútěšným záhrobím. To je fajn, že jsi to připomněla, to je důležité, aby další 3 lidi viděli, co jsi zač.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2020 > čtenář> Jo, přesně - psychotická warriorka z multidimenzionální čarodějnické mimozemské války o tento svět.
Jsem zvyklá zabíjet satanisty. Ty jsi satanista.
Já ti to nepřeju, TAK TO JE.
O to jsem bojovala.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2020 > PROSÍM REDAKCI

Nedovolujte prosím, aby mi satanista mohl rozhodit grafiku u jakéhokoliv díla a vkládat mi sem pornografické fotky.

Prosím vymažte to - já tam vidím jenom levou část prdele a ten text je tak rozhozenej, že je to dlouhý jak lovosice.

Prosím vymažte tu fotku.
<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Nechci tě strašit, ale redakce jsou satanističtí drakoniáni. Fakt myslíš, že je moudré z nich loudit službičky?

:D
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2020 > čtenář> já vim satanisto zkurvenej - už abyste chcípli, škůdci.
<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Náhodou je hezká. Spíš to tu vyšperkovala. Pravda, nemusela být tak velká. Když budeš psát menší ...oviny, třeba se příště zadaří ji líp nadimenzovat. Přece jen funguje nějaká synchronicita, s tím souhlasíš. Takže...
<reagovat 
kodet (Občasný) - 28.12.2020 > DOBRÝ, sama si povídáš, píča přes celý plátno a ADMIN???

NIC?!

ALE MĚ maže!!!

HNUS, otevřeli zřejmě blázinec v Trebišove...
Body: 1
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2020 > Tady nějej surovej dement týrá mě - ale co jsem jako udělala do hajzlu?

Co toho chcípáka opravňuje, aby mě týral, ponižoval?

Že mám vjemy a příběh?
Ten zmrd nemáí jedinej argument a informovat lidstvo, byť takto poněkud bizarní formou o tak závažné věci, je důležité.

Po mě chce Galaktická federace, abych publikovala.

Jak dát jehně mezi vlky - a já se musím ubránit, takovýmu hovadu.

Já se chovám slušně - jen tohle hovado satanistický prostě bazíruje na tom, že nemám právo být chráněná, protože jsem BLÁZEN.

Chcípák jeden!

Lidi proberte se.
<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> "Tady nějej sýrovej dement týrá mě" :D

Blázen jsi, ale to není důvod, proč bys neměla být chráněná. Tady by neměl být chráněn nikdo, příčetné jedince typu judla nevyjímaje.

Můžeš uveřejňovat bizarní píčoviny, ale je třeba očekávat možnost reakce v podobě bizarních píčovin. Samozřejmě pak můžeš zvolit různé postupy -- litovat se, jaštět o soucit druhých, proklínat, svolávat hromy blesky...

Je to zbytečné.

A ne, nechováš se slušně. Jsi falešný prorok. Projektuješ si do nevinných bytostí svou omezenost a přízemnost. Nadáváš, vyhrožuješ, překrucuješ. Tfuj!

Prej slušná.

Tady máš jedince, který zrakem neuhne ani před krutou realitou zhmotněnou pohlavními orgány, a místo, aby ses od něj naučila větší vnímavosti, zase řveš a kňouráš.

Tfuj!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2020 > čtenář> To sice jo - můžeš reagovat.
Ale já jsem si jistá, že jsi satanista.
Ty víš, co děláš, já taky vím, co dělám.

Ilustruješ satanismus, jestli jsi uražený.
Nemáš argumenty, dáváš sem porno.
Jsi idiot. V novém věku nebudeš.
<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Kunda není nutně porno.
Kunda je v prvé řadě kunda, jak ze všeho nejlíp demonstruje
například, eee, eee

V novém věku nebudu idiot? Já jsem nebyl idiot v žádném věku. A ty zase nikdy nebudeš porno, i když jsi a zřejmě vždycky budeš... *čertovské pohyby jazykem*
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2020 > čtenář> Hele, já nejsem Maruška Orsič. Já jsem češka, odsud se multidimenzionální války vedou jedna báseň.
A nejsem technický typ.
Karmicky jsem čisťounká panna vesmírná nesmírná.
To neotočíš.

Já se naučím zalamovat řádky a případné zájemce odkazovat někam doprostřed -
prosimvás dole je lišta, pravým tlačítkem stisknout a táhnout doprava ! , dokud neuvidíte obrázek.

Pod tím se bude nacházet něco, co bude vypadat jako básnička.

Ale není to básnička.

Je pravděpodobné, že tady drako-reptilián, který když odřízne spodní dimenzi,
bude blbej satanista a ten zajde i po smrti, bude nasranej a pokusí se ještě
z posledních sil tady něco opravdu ALE PROVÉST !!!


Všichni dimenzionálně stoupáme, když i ten satanistickej debil, míříme k naddimezi nad vesmírem, protože náš vesmír už je vyléčený a to od Drako,§
kteří vědí, že už hovno zmůžou,
ale fakt si dělaj prču.

Je pochopitelné, že když žertují tyhle potvůrky,
je tu něco, co je strašně moc nepříjemné.
Když ale neznáte lištu, vidíte půl prdele, což je samotřejmě drakoniánský mistrovský tah na hraně
samotného kosmického zákona - aby zachránili důchodce.
A neměli průser.

Já lituju ty pornoherečky, chudinky s těma chloupkama fakt.

Transformujte se.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> ...vyléčený a to od Drako,§...

No, my jsme se hlavně vyléčili, jako vesmírný zástupci tedy,
ale ne od Drakos , ale od Stvořitele - nicméně on stvořil i Drako,§ - takže můžete je brát jako totální evidentní svině, protože se zřítili do třetí dimenze,
protože nedokázali vystoupit do sedmé, ale tady ti to podají, že vlastně BEZ NICH by to vůůůůbec nešlo.

Malá korekce vlastních lítajících rukou ...
teď ještě zalomit - pozor

Jak ten satanistickej debil.
Kdyby zavřel držku, šlo by to, ale on né -
zas bude řádit.

To víte, Stvořitel se raduje, on si tak jako hraje...
Jde o to, abysme nedostali zbytečně po držce.
Zas tak blbí nejsme ne?
<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Dýchni na mě.

A ne, už ti nebudu dělat schválnosti. Ty totiž umíš být nesmírně milá a laskavá. Ale potřebuješ k tomu dokopat, což je sice veselé, ale kruté. Tak si buď třeba mrcha, ale já už budu galantní. Já jsem totiž v jádru jemňoulinká povaha.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2020 > čtenář> Hej, ty máš titul co?
:D
hele - bulvár nebo psychiatrie?
Ty seš černej mág! satanisto kurvafix.
Začínáš ale ztrácet - ty tvý milánkové v naddimenzi
se tu neudrží :)
Počkej ... zalomit

Můžu vědět, jakej to je pocit?
Když víš, že NIC po smrti není?

Víš, naposled jsem ten pocit měla před dvěma a půl rokama na pět minut.
Zšedly barvy, nedokázala jsem si představit nic hezkýho a myslela jsem si,
že přestanu malovat ...

<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2020 > Chachá, jak si to čtu nazpět, tak už vím, proč
cítím pnutí v levý půli držky. :D
jehovova pečeť.

Tenhle hajzl stoprocentně ví, co to je.
To je zasvěcenec. Nenechte se mýlit. Toho bys vydloub v lóži.

Oficiálně asi dělá psychiatra, nebo něco podobnýho pro satanisty.

Tohle je válka!!!


:DDD
<reagovat 
Čtenář - 29.12.2020 > Dobrá práce děcká, jen tak dál.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2020 > Jo, ten úchyl, co mě otravuje - je s největší pravděpodobností satanista.

Na tuto otázku odmítá napřímo odpovědět.

Takže, koho to zajímá, může jasně nastudovat na tom perverzním úchylovi, násilném, který se mě snaží diskreditovat, jasně jak s námi zametají.

Úchylná nelidská zrůda se vydá týrat nevinného / nevinnou, snaží se ho / jí zastrašit, aby se oběť bála.
Snaží se vyvinouit pocit, že mluví za všechny a všichni jsou taková zrůda jako útočník - satanista.

Následně provokuje, týrá, sexuálně obtěžuje - když se oběť brání, nazve ji hysterickou.

Jak podle šablonky tenhle úchyl.

Tak tihle budou souzeni a popraveni, až přilítnou alieni a lidstvo si uvědomí, co se děje.
<reagovat 
 Čtenář - 28.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Takže kdyby řekl, že není satanista, tak to na něm vlastně vůbec studovat nejde? Protože by nebyl satanista.

Mně přijde, že zastrašuješ a zatracuješ především ty, a furt. Démonizuješ lidi kolem a jakýkoli projev sexuality soudíš optikou puritánské kněžky.

Takže je třeba na celý ten žvást pohlížet jako na pokračující proud tvé demagogické autoprojekce.

Obrázek je ale hezký. Pěkně jsi papír vybarvila voskovkama, pěkně jsi ho přemázla tuží a pak jsi do něj půvabně vyryla svůj oblíbený typ kostela :))

My jsme todle taky na základce tvořili.
<reagovat 
 kodet (Občasný) - 29.12.2020 > čtenář> taky sis tu píču mohla umejt než sis udělala selfie, píčo!
<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 7.11.2022 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter